Som tidligere skrevet, og som vi snakkede om allerede for over et år siden på PB om, så har jeg ik lige nøglen, som kan løse problemet. Men jeg ser desværre, at det nye tiltag vil forringe oplevelsen for rigtig mange... De andre herinde, som handler med partivarer,kan nemt bekræfte, at Amino ik ligefrem er verdens stærkeste platform til salg af disse. Med andre ord, så er der dælme langt imellem snapsene. Men 1 ud af 200 eller 1 ud af 500 giver måske bonus, eller giver muligheder i fremtiden. Dem som vil "brande" sig lidt som partivare sælgere, de er allerede plus medlemmer, og det er et langt sejt træk, hvor formålet sjældent er salg he&nu, men mere at netværke, eller håbe de rette personer opdager ens indlæg med tiden... Men som sagt, så har jeg ik nøglen, som løser problemerne desværre, og vi har diskuteret det hele for et års tid siden, men der lå løsningen heller ik lige for desværre... Men tænk lige en ekstra gang over, hvem det er dette tiltag straffer, og om du virkelig vil straffe dem... |
Jack:Nu er det ikke alle som tjener penge ved at være på Amino, og skal man betale 100 her og 100 der for at være på et forum, kan det meget hurtigt gå hend og blive rigtig dyrt for mange..
Man skal ikke betale 100 dkk for at være på Amino, det er besluttet at man skal være PLUS medlem for at sælge ydelser via "Jeg har et god tilbud til dig" - Har man noget at sælge, så forventer man også en indtægt. Hvis man tjener penge på så målrettet et forum som Amino indenfor design, hosting, SEO og hvad ved jeg så kan man også betale 100 pr. md.
Meget behændigt undlader du at forholde dig til de punkter hvor de fleste unge HVER måned bruger over 1000 dkk - så jeg betragter det som rent hykleri hvis man har noget imod det.
Amino har om noget sat gang i usædvanligt mange tiltag over årene, og hjulpet ekstremt mange på vej med de mest basale ting i opstart af virksomhed m.v. Faktisk burde Amino komme med på Finansloven og få tilført midler som støtter iværksættelse.
Kapaciteten her på sitet er uden sammenligning og blot ved at læse nogle at de guides, ekspertblogge eller andre indlæg, så kan man med et gratis webhotel hos en PLUS Amino starte virksomhed for under 100 dkk med affiliate eller andre ydelser som knapper til websider man kan få inspiration til verden over.
Jack:Syntes ikke du kan kalde nogen for "dovne, grådige eller bare platte gratister" intet er gratis, heller ikke på Amino, hvis Amino var det ville her ikke være reklamer
Sludder og vrøvl. Det er gratis at anvende Amino. Man kan så mod en betaling få nogle andre fordele.
Bliv gratis medlem