|
Hej Simone
Hvis folk skal kontakte dig og invistere i dig, skal du komme med mere info.
Hilsen
Emil
|
Hej Simone Hvis folk skal kontakte dig og invistere i dig, skal du komme med mere info. Hilsen Emil |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Jeg ejer en webshop www.Dulleshoppen.dk og jeg kunne godt tænke mig at der kom flere varer derind. Jeg har fingeren på pulsen og ved hvad der kan sælges, men har ikke så mange penge at lægge i den helt store drøm. Derfor leder jeg efter en med mange penge, som har lyst til at lægge penge i varelager som self tjener på hvad han sælger, men hvor jeg vælger hva der skal købes ind, da jeg har tjek på det :-) Varerne er sådan noget som hair extensions, tøj, smykker osv :-) |
Når du skal pitche din idé for en investor, så overvej at læse/høre (lyd)bogen ''James Cann - The Real Deal''. Han er med i dragons den, som er en tv-serie, hvor 5 rige investorer skal bedømme om de vil investere i en persons idé eller ej. Læs evt. disse indlæg om hvordan man pitcher en idé overfor en investor: http://inventorspot.com/making_your_pitch_to_a_company_for_the_first_time |
Jeg tror du gør klogt i at skrive lidt mere om hvad det er at du søger en investor til, samt hvad personen får ud af det??.. Hvad skal pengene bruges til? Hvorfor skal de lige netop investere i din forretning, hvad er forskellen mellem dig om de 100 andre der sælger de samme ting. Bare et godt råd, for med det her indlæg får du nok ikke særlig mange seriøse henvendelser. |
Hej Andreas og tak for dit spændende indlæg.
Jeg vil tage et kig på dit indlæg :-) jeg kan godt garantere dne kommende investor at der minimum er en avance gange 4-7 ihvertfald :)
Jeg brænder så meget for dette projekt og hvis jeg selv havde pengene, havde jeg gjort det :-) |
Hej Mark..
God ide.. Der er bare så meget at fortælle at det er nemmere at forklare i telefonen :-) så kan en kommende investor også få svar på alle sine spørgsmål nemlig :-) |
Der er jo ingen aktivitet på din webshop |
Hvad er din konto nummer?? Nej, som Mark Jensen skriver så virker det lidt for useriøst, ingen smider en million eller bare et stort beløb ind i noget uden at få en masse informationer om hvor meget man for tilbage igen og hvad risikoen er.. Lav en plan med en masse tal og fakta for at overbevise en evt. "investor" Og hvis jeg har taget fejl og der alligevel findes er der gerne vil smide penge efter sådan noget må de også gerne lige give mig et kald også.. |
Hej Michael..
Den starter om en uge, hvor jeg får alle varerne hjem :) Har lige bestilt for 11.000 kr hairextensions, men når jeg ser mine leverandørers varer, kan jeg bare så hvor godt det kommer til at sælges herhjemme da jeg som sagt har fingeren på pulsen :-) |