Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges ifm. webshop | hair-extensions og tøj

Side 3 ud af 11 (101 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Madsen:

Andreas Linde:

Det skal så også siges, Simone, at du kæmper imod en meget stor webshop - BD-store - som er ejet af Charlotte Rosenstand, som er Thomas Rosenstands kone, og de er rigtig, rigtig, rigtig hårde til SEO, så du har altså en meget svær konkurrent

Undskyld jeg spørger - det kan godt være at jeg har overset noget :)

Men hvor er det relevant henne? Jeg mener.. Bare ud i det blå?

Det er relevant fordi hun vil sælge hair extensions. Det sælger BD-store også. =) 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Andreas Linde:

Morten Madsen:

Andreas Linde:

Det skal så også siges, Simone, at du kæmper imod en meget stor webshop - BD-store - som er ejet af Charlotte Rosenstand, som er Thomas Rosenstands kone, og de er rigtig, rigtig, rigtig hårde til SEO, så du har altså en meget svær konkurrent. 

Det er relevant fordi hun vil sælge hair extensions. Det sælger BD-store også. =) 

TDC sælger også mobiltelefoner.? Skal de andre så bare give op eller?...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andreas Linde:

Morten Madsen:

Andreas Linde:

Det skal så også siges, Simone, at du kæmper imod en meget stor webshop - BD-store - som er ejet af Charlotte Rosenstand, som er Thomas Rosenstands kone, og de er rigtig, rigtig, rigtig hårde til SEO, så du har altså en meget svær konkurrent. 

OG, du sælger Søgeoptimering.. Det gør Thomas Rosenstand Og Mikkel Demib også.. OG de er rigtig, rigtig, rigtig hårde til SEO, så du har altså nogen meget sværre konkurrenter ... ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 23:24

Nej, de andre skal bestemt ikke give op, men det er vigtigt at kende markedet og sine konkurrenter - især når man skal tale med en investor.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:39

Andreas Linde:

Du udtaler dig mod sandheden her, f.s.a BD-Store - De er ikke særligt store Smile

Simone kan snildt tjene mere på extensions end de gør på 1 år

Køb ren argan olie her

Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 23:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Oliver:
"Fra nu af fraråder jeg ALLE at benytte sig af Amino til at få hjælp, har tidligere søgt om hjælp til at starte virksomhed, men der var det kun 11-årige drenge der skrev og dette kan man slet ikke kalde kvalificeret hjælp. "

Er det dét, man kalder en uheldig udtalelse? Hvis man selv tér sig som en teenager, så kan man vel heller ikke forvente at få gode råd af de voksne... Just a thought!

Find mere om mig på Linkedin 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:42

Simone:
Jeg har 2500 piger i min facebook gruppe

Dette er din guldgruppe!

Og lad være med at sælge for billigt, men lad dem få rabat når de henviser en ny kunde til dig.

Du kan snildt tjene 300-500K på 1 år hvis du er dygtig, og ellers dygtiggør dig..hurtigst muligt.

God vind...

Køb ren argan olie her

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 23:43

Simone:
Jeg ejer en webshop www.Dulleshoppen.dk

Hvornår er webshoppen klar, så man kan se den? Jeg tror det vil hjælpe en del, hvis du kan fremvise en flot webshop, der ikke ligner de 1000 andre som bare har købt en standard shop. Teaseren ser indtil videre spændende ud.

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 23:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis jeg skal være helt ærlig, så lad vær med at spilde din tid på at jagte en million, tid du kan bruge på din webshop i stedet. Dine chancer ville nok være en hel del højere, på den lokale kiosks lotto-kupon. Du får da ikke nogen til at investere en hel million i en webshop der ikke er åbnet endnu, og sammentid på et marked med meget konkurrence. Og hvor indehaver, ingen action af nogen art har taget, udover at registrere et domænenavn for 6 måneder siden og stillet en pre-launch side parat. 

[Her tager jeg måske fejl, med hensyn til dine forberedelser af webshop, det er bare det billede jeg får, af at læse dine indlæg]

Når det så er sagt, sælg dit kommende vareparti, vis noget action og bevis du kan sælge. Så er dine chancer meget bedre for at finde nogle villige investorer. Måske ikke i million' klassen, men man må jo tage hvad man kan få. 

Men hvis du tror på du kan finde din million' med det samme, skal du da selfølgelig gå efter det. Som du selv siger, fingeren på pulsen -)

God vind med projektet.

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 23:52

UPS  - får lige lavet noget rod her, får indsat besked om lidt.

Side 3 ud af 11 (101 indlæg)