Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges ifm. webshop | hair-extensions og tøj

Side 9 ud af 11 (101 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

korrekt man skal skam se bedste ud . pigerne skal simpelt skrige af glæde .

pigerne vil se bedste ud altid nyt og anderledes er langt bedre

Du skal sikkert få succes og jeg kan ærligt taget ikke finde noget lækkert undertøj lige som pigestripper kan de har vildt meget jeg overvejer og starte min egen mandestripper niche lige som du tænker , man skal jo tro på sin ide og være anderledes og nytænkeene i nogle helt andre banner det giver en succes som iværksættere  piger har meget tøj men piger skal da også have noget kigge efter når de kigger efter det modsatte køn 

hvad kigger du efter mode bevidste skal vi alle være , tiden er nok mere nu skal det være frækt og hot og anderledes 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Simone:

Indtil videre har jeg købt 60 pakker hair extensions.

6 farver - 10 af hver farve.

Jeg kan godt se din idé, men da jeg har lavet extensions før, og jeg ved hvor meget pigerne kræver, så ved jeg samtidig også, at det er nødvendigt med et stort lager..

Og pigerne kan godt lide, når de har en masse varer at vælge imellem.. Ligesom når de går ind i H&M og kan kigge på tøj fra gulv til loft, sådan vil jeg også gerne have at min webshop skal være..
Noget lignende hvor meget H&M har på deres hjemmeside, så meget vil jeg også gerne have.

Jeg er utrolig god til hurtigt at lægge varerne ind samt tage nogle fine billeder.

Jeg har allerede 2500 Facebook medlemmer på min gruppe og synes allerede nu, at jeg har en stor kundegruppe.

Har endnu ik læst alle svar i tråden, men det virker til, at du har et super drive, samt de rigtige kontakter og kvalifikationer til at drive den webshop til noget!
Så hvorfor sælge hele konceptet for peanuts? En investor som skal ind i dit projekt, han vil kræve 75%+++ af firmaet! Og det er nok LAVT sat.

Hvorfor ikke bare starte stille ud? Du har en god kundegruppe allerede, og hvis du evt samarbejder med de rette firmaer, så vil du få langt mere ud af det, end ved at tage en investor ind, som bare løber med hele gevindsten for dit hårde arbejde!

Desuden er det langt sjovere at se være en del af et firma i naturligt vækst, end det er at få tilført en masse kapital udefra med dertilhørende forventninger og pres!

Så drop investor ideen, og lad dit projekt vokse naturligt og i den hastighed, som det kan! Udnyt dine evner indenfor extension, og lad andre varetage det, som du ikke er god til! Men DONT SELL YOUR DREAM PROJECT FOR PEANUTS! Du vil så meget fortryde det senere hen!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:02

Linda Lene Larsen:

Simone:
Ja, H&M HAR haft fedt design, men de er virkelig faldet af på den.

Tro nu ikke, at du kan komme op på siden af så stor en virksomhed! Aldrig! Du er nødt til at være lidt mere fornuftig og realistisk. Hold dig til dine ekstensions, og lad os så se hvor langt du kommer med detBig Smile.

Man skal ALDRIG sige ALDRIG! H&M er sjovt nok også startet et sted, som et lille familie foretagende, som bare er vokset eksplosivt! Hvis H&M kan, så kan andre vel også?
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 10:15

Jeg er fuldstændigt enig med Fashion-Seller. Du har alletiders mulighed for at starte småt og sælge derfra. 

Jeg kender en der brugte sine sidste sparepenge på at købe nogle få produkter, der var langt federe end en andet produkt, der var udbredt i rigtigt mange danske hjem. Der var en gigant der solgte de sidstnævnte og der var ikke rigtigt andre alternativer indenfor den priskategori. Han tog bussen ud til nogen potentielle kunder, og hvis han ikke havde fået dem solgt havde han været på den. Han fik dem dog solgt, og så var der til et lidt større parti næste gang. I dag har folk smidt gigantens produkter ud og udskiftet dem med hans, og det er ikke kun i Danmark. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 11:18

Hej Fashion-Seller

Tusind tak for dit positive indlæg

Du har ret at en investor nok ville kræve rigtig meget af det og jeg tænker også bare, at hvis jeg bare har til mine fornødenheder herhjemme i lejligheden, da jeg kan leve for 3000 om måneden, er jeg mere end VILLIG til at ladeen anden betale varerne, hvor ejg så selv får en lille andel af det.

Jeg elsker at arbejde med tøj og hair extensions, har bare tidl. været uheldig i en butik hvor der var en chef der skulle komme med små spydige kommentarer og kommanderede rundt med folk.

Og da jeg havde 100.000 på kontoen tænkte jeg, at det ikke er umuligt at starte selv..
Men man vil jo også gerne have et stort lager, så kunderne har noget at sammenligne med.

Mit helt store mål er, at lægge alle billeder af varer ind på min facebookgruppe som jeg har set med fx Cristabellas.dk og man kan virkelig se hvor godt det går for dem.. ca 40.000 medlemmer og hver gang der kommer nyt billede på, skriver folk "årh hvor fedt, den kjole vil jeg også gerne have" og derved mener jeg, at kunderne smitter hinanden på den gode måde. "orv, Ulla Hansen synes dne kjole er flot, så er det okay at jeg køber den" for nogle gange kan vi kvinder godt få den følelse af "er denne kjole for meget eller er den fin nok?!"

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Skrevet kl. 11:26

Gita Street:
Jeg kender en der brugte sine sidste sparepenge på at købe nogle få produkter, der var langt federe end en andet produkt, der var udbredt i rigtigt mange danske hjem. Der var en gigant der solgte de sidstnævnte og der var ikke rigtigt andre alternativer indenfor den priskategori. Han tog bussen ud til nogen potentielle kunder, og hvis han ikke havde fået dem solgt havde han været på den. Han fik dem dog solgt, og så var der til et lidt større parti næste gang. I dag har folk smidt gigantens produkter ud og udskiftet dem med hans, og det er ikke kun i Danmark. 

Ejj, hvor vildt Big Smile

Ja, der kan man bare se, og det er da også fordi han både har væretsmart og har kunne sælge at hans kunder så har købt gennem ham igen :-)

Det var en god historie som jeg vil huske :-)

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 12:45

Hej Simone,

Uanset hvilken ide eller drøm du går rundt med så synes jeg du skal følge den. Der er utroligt mange der får et kick af at håndhæve janteloven, de mennesker skal du ikke spilde din tid på. I stedet så hold dig til ja-menneskerne, de mennesker der tror på dig. Så er jeg sikker på din drøm nok skal gå i opfyldelse.

Mange hilsner Simon

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Skrevet kl. 17:13

Hej Simon :-)

Jo tak, jeg har også skrevet herinde, da jeg har tænkt at udleve min drøm, da jeg ved at det nok skal lykkes :-) Og på Amino, skal vi jo fremhæve hinandens ideer, for det kan være, at vi er med til at skabe hinandens succes ;-)

Mvh Simone

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Skrevet kl. 11:49

Jeg kan forresten også fortælle, at jeg selvfølgelig har kendskab til tøjbranchen, da jeg har arbejdet i min mors dametøjsforretning (det var her drømmen startede) og siden har jeg været i rigtig mange praktikker.

Jeg har også været butikselev 1 måned men måtte stoppe, da chefen kom med små spydige bemærkninger, og jeg blev meget bange for hende.. Udover det har der været andre ubehagelige episoder i min bagage som arbejdstager og det har mildt sagt skræmt mig helt væk som lønmodtager.

Dette vælger jeg i stedet at se positivt, da jeg nu er helt klar til at starte mit eget.
Jeg mangler bare en, der har lyst til at satse sine penge og så vil jeg gøre alt for, at vi kan få solgt de varer vi får ind.. Hvis du tør - så kører jeg på ;-)

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simone:

Du har ret at en investor nok ville kræve rigtig meget af det og jeg tænker også bare, at hvis jeg bare har til mine fornødenheder herhjemme i lejligheden, da jeg kan leve for 3000 om måneden, er jeg mere end VILLIG til at ladeen anden betale varerne, hvor ejg så selv får en lille andel af det.

Så hvis du får 3000 kr om måneden, så vil du arbejde gratis resten af tiden for at gøre en evt investor tilfreds? Du får intet ud af, at tage en investor ind ud over en masse arbejde og en sølle betaling for dette!
Tiderne har ændret sig, og når der er en risiko, så kræver en investor tilgengæld en høj rente/profit.

Simone:

Og da jeg havde 100.000 på kontoen tænkte jeg, at det ikke er umuligt at starte selv..
Men man vil jo også gerne have et stort lager, så kunderne har noget at sammenligne med.

Er lagerets størrelse ik irrelevant? Hvis du via 5-10 forskellige extensions til DKs bedste priser, kan skabe en side, der både er informativ og billig, så har du kunder MEGET hurtigt!
Du aner ik, hvor besværligt tøj er blevet at sælge online B2C. Kunderne er sindsyg krævende, og passer en vare ik 117%, så sendes den retur med det samme! Dvs tabt porto + en masse retur bøvl!
Vi lever ik i 2006 eller 2000 mere. Kunderne kender deres rettigheder, og de udnyttes til fulde, nu hvor økonomien til pjat og tant er begrænset...

Simone:

Mit helt store mål er, at lægge alle billeder af varer ind på min facebookgruppe som jeg har set med fx Cristabellas.dk og man kan virkelig se hvor godt det går for dem.. ca 40.000 medlemmer og hver gang der kommer nyt billede på, skriver folk "årh hvor fedt, den kjole vil jeg også gerne have" og derved mener jeg, at kunderne smitter hinanden på den gode måde. "orv, Ulla Hansen synes dne kjole er flot, så er det okay at jeg køber den" for nogle gange kan vi kvinder godt få den følelse af "er denne kjole for meget eller er den fin nok?!"

Igen fokuser nu på dit extension som start! Du kan altid sælge alt, men hvis du aldrig får gang i det fra starten, så risikere du bare projektet dør før det overhovedet kommer igang!
Desuden kan man godt høre (ik negativt ment), at du ingen erfaring har med online handel. Derfor vil det være perfekt, hvis du starter med dit extension, og den vej lære på godt og ondt, men også lader din forretning vokse i et tempo, som du evt selv kan følge med til!
Side 9 ud af 11 (101 indlæg)