Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges ifm. webshop | hair-extensions og tøj

Side 9 ud af 9 (82 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

korrekt man skal skam se bedste ud . pigerne skal simpelt skrige af glæde .

pigerne vil se bedste ud altid nyt og anderledes er langt bedre

Du skal sikkert få succes og jeg kan ærligt taget ikke finde noget lækkert undertøj lige som pigestripper kan de har vildt meget jeg overvejer og starte min egen mandestripper niche lige som du tænker , man skal jo tro på sin ide og være anderledes og nytænkeene i nogle helt andre banner det giver en succes som iværksættere  piger har meget tøj men piger skal da også have noget kigge efter når de kigger efter det modsatte køn 

hvad kigger du efter mode bevidste skal vi alle være , tiden er nok mere nu skal det være frækt og hot og anderledes 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 06:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simone.

Jeg er virkelig rundtosset nu?

Hvad er det præcis du vil? Tøj eller hår? Jeg ville vælge at fokusere på en ting af gangen.

Jeg har tjekket din hjemmeside og den er super fin, men hvad med at udvide dine hår produkter til Hot fusion, transer osv? I stedet for at have 2 kjoler på din side og masser klips i forskellige farver.

Lav evt. på din hjemmeside kategoriger i stedet for kun en med produkter.

Jeg kan godt forstå du gerne vil ud og skabe relationer på gaden, men jeg ville nu alligevel ofre lidt penge på google.

Samtid vil jeg sige som tidl. salgskonsulent. De tager dit visit kort, kigger på det, siger tak og smider det i nærmeste skraldespand.

I stedet for at bruge din tid på gaden, ville jeg deltage i en masse modemesser som henvender sig til PRÆCIS den målgruppe du søger og ønsker.

Jeg ville personligt aldrig købe hår fra en gade shop, det for mig virker for billigt.

Jeg er selv diplom udd. i extensions, skal til at igang som frisør mens jeg er ved at finde ud af at åbne min egen shop med extensions. Så kender selv market ret godt.

Bare et råd, jeg har interesse i alle skal være her og ønsker ikke nogen går nedenom og hjem :)

Min tanke er at du skyder dig selv i foden hvad jeg har læst mig til. :/

Side 9 ud af 9 (82 indlæg)