korrekt man skal skam se bedste ud . pigerne skal simpelt skrige af glæde . pigerne vil se bedste ud altid nyt og anderledes er langt bedre Du skal sikkert få succes og jeg kan ærligt taget ikke finde noget lækkert undertøj lige som pigestripper kan de har vildt meget jeg overvejer og starte min egen mandestripper niche lige som du tænker , man skal jo tro på sin ide og være anderledes og nytænkeene i nogle helt andre banner det giver en succes som iværksættere piger har meget tøj men piger skal da også have noget kigge efter når de kigger efter det modsatte køn hvad kigger du efter mode bevidste skal vi alle være , tiden er nok mere nu skal det være frækt og hot og anderledes |
Simone:Indtil videre har jeg købt 60 pakker hair extensions.
6 farver - 10 af hver farve.Jeg kan godt se din idé, men da jeg har lavet extensions før, og jeg ved hvor meget pigerne kræver, så ved jeg samtidig også, at det er nødvendigt med et stort lager..
Og pigerne kan godt lide, når de har en masse varer at vælge imellem.. Ligesom når de går ind i H&M og kan kigge på tøj fra gulv til loft, sådan vil jeg også gerne have at min webshop skal være..
Noget lignende hvor meget H&M har på deres hjemmeside, så meget vil jeg også gerne have.Jeg er utrolig god til hurtigt at lægge varerne ind samt tage nogle fine billeder.
Jeg har allerede 2500 Facebook medlemmer på min gruppe og synes allerede nu, at jeg har en stor kundegruppe.
Har endnu ik læst alle svar i tråden, men det virker til, at du har et super drive, samt de rigtige kontakter og kvalifikationer til at drive den webshop til noget!
Så hvorfor sælge hele konceptet for peanuts? En investor som skal ind i dit projekt, han vil kræve 75%+++ af firmaet! Og det er nok LAVT sat.
Hvorfor ikke bare starte stille ud? Du har en god kundegruppe allerede, og hvis du evt samarbejder med de rette firmaer, så vil du få langt mere ud af det, end ved at tage en investor ind, som bare løber med hele gevindsten for dit hårde arbejde!
Desuden er det langt sjovere at se være en del af et firma i naturligt vækst, end det er at få tilført en masse kapital udefra med dertilhørende forventninger og pres!
Så drop investor ideen, og lad dit projekt vokse naturligt og i den hastighed, som det kan! Udnyt dine evner indenfor extension, og lad andre varetage det, som du ikke er god til! Men DONT SELL YOUR DREAM PROJECT FOR PEANUTS! Du vil så meget fortryde det senere hen!