Det skal så også siges, Simone, at du kæmper imod en meget stor webshop - BD-store - som er ejet af Charlotte Rosenstand, som er Thomas Rosenstands kone, og de er rigtig, rigtig, rigtig hårde til SEO, så du har altså en meget svær konkurrent.
Jeg har tidligere solgt hair extensions som hobby og det gik rigtig godt.. Har hørt om Bd-Store men de er dyre.. Jeg kan sagtens sælge et 60 cm clips hår til omkring 4-500 kr forid jeg har de gode kontakter :-)
Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!
Hvis det lykkes dig at finde en millionær her på Amino som gerne vil hælde nogle millioner i dit projekt giver du så en bedre anmeldelse af Amino end den du har givet på trustpilot.dk tidligere - det ville bare være herre nice så.
Det skal så også siges, Simone, at du kæmper imod en meget stor webshop - BD-store - som er ejet af Charlotte Rosenstand, som er Thomas Rosenstands kone, og de er rigtig, rigtig, rigtig hårde til SEO, så du har altså en meget svær konkurrent.
Undskyld jeg spørger - det kan godt være at jeg har overset noget :)
Men hvor er det relevant henne? Jeg mener.. Bare ud i det blå?
Simone: kig her og giv den gas. Lad dig ikke skræmme rosenstands kone - der er alligevel 10 pladser på side 1, som kan tages af hvem som helst.
Når du så (forhåbentlig) har fået succes om 2-4 år (hvilket det [i hvert fald] kommer til at tage dig i søgemaskinerne - hvis det er i den boldgade vi taler) så skriv i "jantetæskeren" her på amino.dk.
Jeg tror at han mener, at jeg skal holde mig utrolig opdateret omkring SEO, markedsføring osv så mine konkurrenter ikke overhaler mig og min kommende investor falder på halen og stopper samarbejdet. Jeg har 2500 piger i min facebook gruppe og mener selv at jeg har en slags kundegruppe nu. Jeg har tidl selv solgt extensions og jeg ved hvad pigerne vil have.. de vil have billigt hair til bedste kvalitet og det får de hos mig.. mine konkurrenter sælger dyrt hår med en dårlig kvalitet der ikke er holdbar..
Jeg ved godt, dette indlæg er mit første på denne hjemmeside, og det kan måske godt virke som et lidt hårdt et, men hvordan skal man kunne tage denne tråd seriøst? Du skriver inde på Trustpilot, og jeg citerer;
"Fra nu af fraråder jeg ALLE at benytte sig af Amino til at få hjælp, har tidligere søgt om hjælp til at starte virksomhed, men der var det kun 11-årige drenge der skrev og dette kan man slet ikke kalde kvalificeret hjælp. "
Der bliver jeg så nødt til at spørge; Hvis du virkelig synes denne hjemmeside er så dårlig og at brugerne ikke er villige til at hjælpe, hvorfor er du her så?
Hej Jesper og tak for dit oplæg som virkelig har givet mig stof til eftertanke. Dejligt med noget positivt :-)
Jeg skulle egentlig have lavet mad til min kæreste nu, men Business Angels ser langt mere spændende ud og når jeg er færdig med at skrive herinde, vil jeg skynde mig at lægge penge i det når jeg har fundet mere om det :-) det er jo fantastisk hvis jeg kan få kontakt med en investor som ser positivt på min ide, og forhåbentlig også selv kan se, at vedkommende kan få noget ud af det.. Jeg er helt klart villig til at gøre benarbejdet med at lave markedsføring, tage på kræmmermarkeder osv som jeg allerede starter på her i oktober til et af landets største kræmmermarkedet..
Så jeg brænder rigtig meget for det her projekt.. Det vil virkelig være det bedste der er sket i mit liv :-)