Hej Per
.
Nu har jeg kigget lidt på det Dubli koncept og jeg må sige at det er et genialt koncept.
synes jeg også, og derfor er jeg også med.
men dårlige til at genere salg, da de kræver logind før salg.
nej det kræver ikke logind for salg, det kræver registrering (log ind) hvis du som kunde vil have penge tilbage. der skal jo ligesom være et sted hvor pengene skal sendes hen. Nej du kan ikke bare sende dem direkte til din konto, da det er et globalt firma, hver bank har sit system. Til gængæld får kunden sin egen lille kontoside, hvorfra der regeres som kunden lyster.
Hvorfor skal man iøvrigt have en konto i samtlige fora på nettet ? kan det være samme grundlag ?
man skal være logget ind for at kunne besvare....
Salg af aktier i et firma uden nogen reel værdi
gider du forklare den ? forstår ikke "reel værdi" da alt de ejer er købt og betalt. et underskud på 4 millioner usd i et firma med milliardomsætning siden sept. måned er i mine ører ..ingenting...ret mig hvis jeg fejler her..
Jeg tror bagmændene i Dubai må skovle penge ind på det, og det er selvfølgelig helt ok, hvis bare de holder sig inden for loven.
enig. med den tilføjelse at bestyrelsen er fast aflønnet.
Men synd for de naive der tror de kan blive rige på det.
skab kunder. der er flere måder at gøre det på, jeg har købt 150 kunder og de kommer ind efterhånden som de bliver reg. i dubli til mig. Nu er det deres omsætning jeg aflønnes efter.
Og som de dygtige forretning folk Dubli bagmændene er, vil de altid sørge for at langt største delen af omsætningen i Dubli vil blive kanaliseret til dem.
igen, der er fast aflønning til "toppen". (maks 7 leds omsætning)
En lille anekdote fra min butik der fortæller mig, at det ikke er altid godt og være på toppen i netop dubli: Det materiale som Villads havde kreeret virkede rent faktisk et stykke tid hvis man gjorde som man skulle, det har så bevirket at kassebeholdningen er sunket, og så meldte bestyrelsen sig på banen med den udmelding at alle ledere fra en vis status bliver sat ned i deres intjening hvor procentsatserne fra deres forskellige indtjeningsområder blev halveret ! og vi snakker større beløb da bl. a. lederbonus røg fra 50% til 10%...det gav lidt uro, men fordi lederne tror på ideen, ja så blev de der hvor de var. ikke een af dem er gået pga. "løn-ned-justering".
den gik ikke i lille DK. hehe
Måske er der en partner af og til som kan tjene en skilling, men rige bliver de ikke.
Måske har jeg taget fejl, det er bare min umiddelbare vurdering af det.
jeg håber, du tager tager fejl, (håber, fordi der er ikke noget beviseligt endnu dersom det er et helt nyt dubli) fordi jeg vil gøre det til min levevej et stykke tid og derefter have en passiv indkomst. (mine mål er ikke store bare nok til at kunne gøre hvad jeg har lyst til)