Hej Lundsby. Kontant har vist 8% af hele den tid de har opholdt os. De braser ind i Michaels tale, og er total ligeglade med at vi faktisk er over 200 mennesker der kunne havde været kørt hjem klokken 22.00. langt de fleste har langt at køre, og skal tidlig op. Kontant var ligeglad.Allerede der mister jeg total respekten. Hvad med de sidste 92% af deres optræden ? hvorfor har de totalt udelukket det ? svar: for der var ingen hold i det. derfor. og så klipper de ganske interessant. Se den igen og igen og læg mærke til, at de klipper straks Michael H. henter luft. det er for tyndt.. |
Christian:Kontant har vist 8% af hele den tid de har opholdt os. De braser ind i Michaels tale, og er total ligeglade med at vi faktisk er over 200 mennesker der kunne havde været kørt hjem klokken 22.00. langt de fleste har langt at køre, og skal tidlig op. Kontant var ligeglad.Allerede der mister jeg total respekten.
Kontant, havde da netop respekt for de mange mennesker, der var mødt op. De ville beskytte dem, imod at miste penge. Det er da respekt. Og mon ikke der har været nogle af deltagerne der pga. Kontant netop har valgt ikke at havde noget med Dublii, at gøre.
Nu skal vi, huske hvordan Kontant arbejder, det er jo ikke sådan at de bare bryder ind i tilfældige forretningsmøder, nej de virker ved at folk der føler sig snydt, skriver til dem, og hvis der er nok af dem, så tager Kontant sagen op.
Christian:Hvad med de sidste 92% af deres optræden ? hvorfor har de totalt udelukket det ? svar: for der var ingen hold i det. derfor.
og så klipper de ganske interessant. Se den igen og igen og læg mærke til, at de klipper straks Michael H. henter luft.
det er for tyndt..
I aften når forbrydelsen, toner over skærmen, så vil vi også se adskellige dage i historien klippet ned til en time det er der ikke noget mærkeligt i, alternativet havde ingen gide at kigge på (Medmindre man tilpasser handlingen som i 24 timer).
At Kontant klipper når de gør ser jeg ikke noget specielt mærkeligt i, de ting om at Bill Gates skulle være en lille udgave af Michael H. og det med at man kan udråbe en virksomhed som verdens bedste pga. en personlig opfattelse og et års omsætningsstigning. Samtidigt med at man kører med store underskud.
Det bygger så meget , at de fleste ikke aner noget om forretningslivet, for enhver med lidt viden indenfor området kan da se at det er helt hen i vejret.