Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dubli Network - Argumenter imod og for..

Side 24 ud af 33 (329 indlæg)
Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsby.

Kontant har vist 8% af hele den tid de har opholdt os. De braser ind i Michaels tale, og er total ligeglade med at vi faktisk er over 200 mennesker der kunne havde været kørt hjem klokken 22.00. langt de fleste har langt at køre, og skal tidlig op. Kontant var ligeglad.Allerede der mister jeg total respekten.

Hvad med de sidste 92% af deres optræden ? hvorfor har de totalt udelukket det ? svar: for der var ingen hold i det. derfor.

og så klipper de ganske interessant. Se den igen og igen og læg mærke til, at de klipper straks Michael H. henter luft.

det er for tyndt..

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Christian:
Kontant har vist 8% af hele den tid de har opholdt os. De braser ind i Michaels tale, og er total ligeglade med at vi faktisk er over 200 mennesker der kunne havde været kørt hjem klokken 22.00. langt de fleste har langt at køre, og skal tidlig op. Kontant var ligeglad.Allerede der mister jeg total respekten.

Kontant, havde da netop respekt for de mange mennesker, der var mødt op. De ville beskytte dem, imod at miste penge. Det er da respekt. Og mon ikke der har været nogle af deltagerne der pga. Kontant netop har valgt ikke at havde noget med Dublii, at gøre.

Nu skal vi, huske hvordan Kontant arbejder, det er jo ikke sådan at de bare bryder ind i tilfældige forretningsmøder, nej de virker ved at folk der føler sig snydt, skriver til dem, og hvis der er nok af dem, så tager Kontant sagen op.

Christian:

Hvad med de sidste 92% af deres optræden ? hvorfor har de totalt udelukket det ? svar: for der var ingen hold i det. derfor.

og så klipper de ganske interessant. Se den igen og igen og læg mærke til, at de klipper straks Michael H. henter luft.

det er for tyndt..

I aften når forbrydelsen, toner over skærmen, så vil vi også se adskellige dage i historien klippet ned til en time det er der ikke noget mærkeligt i, alternativet havde ingen gide at kigge på (Medmindre man tilpasser handlingen som i 24 timer).

At Kontant klipper når de gør ser jeg ikke noget specielt mærkeligt i, de ting om at Bill Gates skulle være en lille udgave af Michael H. og det med at man kan udråbe en virksomhed som verdens bedste pga. en personlig opfattelse og et års omsætningsstigning. Samtidigt med at man kører med store underskud.

Det bygger så meget , at de fleste ikke aner noget om forretningslivet, for enhver med lidt viden indenfor området kan da se at det er helt hen i vejret.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:07

Hej Christian og andre

Jeg tænkte at det kunne være sjovt at se hvormange der stadig tror på Dublii som en reel, sund og ærlig virksomhed. Og mange der mener det modsatte, så jeg oprettet en lille afstemning.

http://www.amino.dk/forums/t/178561.aspx#1202185

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 15:18

Lundsby:

Hej Christian og andre

Jeg tænkte at det kunne være sjovt at se hvormange der stadig tror på Dublii som en reel, sund og ærlig virksomhed. Og mange der mener det modsatte, så jeg oprettet en lille afstemning.

http://www.amino.dk/forums/t/178561.aspx#1202185

Kan du forklare mig hvorfor jeg får at vide, at jeg har stemt ja når jeg trykker på linket??? Inden jeg overhovedet har læst hvad der står?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:21

Martin Slot:

Kan du forklare mig hvorfor jeg får at vide, at jeg har stemt ja når jeg trykker på linket??? Inden jeg overhovedet har læst hvad der står?

Næh, det må du spørge Amino om, jeg har bare oprettet en afstemning.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 15:46

Jeg synes ikke at kontantudsendelsen var specielt godt lavet. Hvis noget, så trak Dubli da det længere strå, hvilket er en skam.

Har aldrig brudt mig om Kåre Quist, hvorfor er han så passiv og venlig? Han skal da bare i gang med at angribe alt hvad michael siger, i stedet for at give ham foder til at holde en brandtale. Men når man så ser ham Direktøren snakke, så forstår man godt hvorfor at folk kan blive lokket med...han er sgu et naturtalent. 

Jeg ville dog stille spørgsmålstegn ved hvor mange "prospects" der faktisk var i salen, falske tilråb og klapsalver var jo helt vildt tydeligt :-)

Meget dårlig udsendelse dog. Spildt mulighed, hvis du spørger mig.

Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 18:33

Lunsby

syntes godt nok det var en tynd afstemning med de 2 svar muligheder tvinger du folk til at skal svare 

at det er kontant der har ret

da der jo ikke er nogen der kan sige at dubly er 100 % rene 

men det er det du beder folk om at gøre hvis du laver en ny vil jeg gå ind og stemme den afstemning er for

mig lavet for at man skal trykke kontant

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:58

Rolan Pless:

syntes godt nok det var en tynd afstemning med de 2 svar muligheder tvinger du folk til at skal svare 

at det er kontant der har ret

da der jo ikke er nogen der kan sige at dubly er 100 % rene 

Så længe det andet svar, hvor Kontant skal ramme lige på, er ligeså kategorisk, kan jeg ikke se et problem. Men det er da sat på en spids.

Nu skal de siges at langt de fleste danske firmaer, er 100% rene, så der er rigtigt mange firmaer, f.eks. Amino, hvor jeg selv ville stemme på at de er fuldstændigt rene.

Men det sagt, så er det bemærkelses værdigt, at der indtil videre ikke er en der har stemt for Dubli

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 19:46

Lundsby:
De ville beskytte dem, imod at miste penge
.

Hvor er folks egen fornuft henne ? hvorfor skal andre "beskytte" ? Og nu lige nogle fakta: Butikken Dubli koster 1050.- at være med i. Resten er op til folk selv at investere. derfor min holdning. Derudover er der stadig den mulighed, at hvis man ikke er tilfreds og vil penge tilbage, jamen så omsæt da varelageret, og få en stor del af dine penge igen !?.

Lundsby:
mon ikke der har været nogle af deltagerne der pga. Kontant netop har valgt ikke at havde noget med Dublii, at gøre.

jo, sikkert. og det er bare synd for dem. men hvad for de ud af, at ville skade andre ? Faktum er, at anomyne "peter" har båret sig dumt ad, for rent faktisk stod mange af hans penge på en anden konto, han bare havde glemt, hvortil han har haft adgang hele tiden, men nej så hellere melde det. Ren Egoisme.

samme gælder for:

Lundsby:
folk der føler sig snydt,

Der er ikke snyd i butikken. Hvor er det henne? kan ikke se det. 

Lundsby:
I aften når forbrydelsen, toner over skærmen, så vil vi også se adskellige dage i historien klippet ned til en time det er der ikke noget mærkeligt i, alternativet havde ingen gide at kigge på (Medmindre man tilpasser handlingen som i 24 timer).

enig. Du kan bare ikke sammenligne det med den klipning som Kontant har foretaget. De 92% jeg snakker om, er slet ikke nævnt overhovedet. Det jeg vil frem til, er at de har spildt 20 min. af vores tid, fordi de er kommet med falske anklager som de bestemt var ovebevist om at kunne bevise, Men De har valgt ikke at komme frem med det fordi så ville de have fået en sag på halsen, og skulle have kommet med et dementi. Eftersom det ikke passer ind I kontantens koncept, er det bare ikke med.

Et andet bevis for deres fornemme snyd med klipningen: Da Kåre giver sig til kende, opfordrer Michael Hansen ham til at komme op på scenen med ordene." så tager vi den nu, kom herop!" og det føler vi, at det er godt lederskab at tage imod en udfordring, og det klapper vi af, MEN! i udsendelsen er det klippet sådan, at det ser ud som om det er Kåre vi klapper af, og det er jo løgn og latin, men folk tror det for det er i medierne.

Her er et af de punkter jeg kan "kaste op" over: Kåre var så sikker i sine anklager mod Michael og mente at have beviser, Men det havde han ikke, viser det sig faktisk. og alt det er udeladt. Her har Hr. Kåre ikke gjort sit arbejde godt nok.

Lundsby:
de ting om at Bill Gates skulle være en lille udgave af Michael H.

Det er en vits !!! Må man ikke være sjov til et event??

Lundsby:
Samtidigt med at man kører med store underskud.

definér store.

lad mig( for sjov ) påstå noget som du har skrevet og ikke kan nægte: (husk det er for sjov)

Lundsby:
de fleste

Lundsby:
aner noget om forretningslivet

Lundsby:
for enhver

Lundsby:
er helt hen i vejret.

her er sætningen uden klipning:

Lundsby:
de fleste ikke aner noget om forretningslivet, for enhver med lidt viden indenfor området kan da se at det er helt hen i vejret

kan vi være enige om at jeg nu har fordrejet det du mener til noget som du ikke mener, men du kan jo ikke nægte at have skrevet det.

det er det jeg føler er snyd !

(det var egentlig sjovt)

ordene" ikke", og "med lidt viden indenfor området kan da se at" er udeladt.

...snupper lige een mere...

Lundsby:
Kontant, havde

Lundsby:
mange mennesker, der var mødt op

Lundsby:
De ville

Lundsby:
miste penge

Lundsby:
pga. Kontant

Lundsby:
har valgt
Lundsby:
at havde
Lundsby:
snydt

se, det giver i mine ører Kontant skylden for at mennesker snydes for penge. Bøtten vendt.

(jeg burde søge arbejde der...)

DubLi.com/4820665 for en sjovere shopping oplevelse ... cjkley@gmail.com

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:57

Sjovt, indlæg! Jeg benægter ikke at man klipper, når man laver og fortæller faktisk at det er nødvendigt, så skriver du at man kan klippe ting sammen, til ukendelighed, noget jeg også tror er åbenbart for enhver.

Men der hvor kæden hopper af, i din argumentation er at du er kommet i nærheden af at vise at Kontants klip fordrejer sandheden. På trods af at det tidligere har været skrevet at der var masser der optog seancen via deres mobil!

Hvis Kontant har været usaglige i deres klipning, er der en glimrende mulighed for at klage hos presse nævnet.

Side 24 ud af 33 (329 indlæg)