Lundsby, Tak. var også morsomt at lave.
du er kommet i nærheden af at vise at Kontants klip fordrejer sandheden.
super, du er ved at fatte det, for det er faktisk hvad de gjorde. Jeg var der, og føler derfor, at min "butik" får sådan een over skallen som den slet slet ikke har fortjent.
På trods af at det tidligere har været skrevet at der var masser der optog seancen via deres mobil!
det er der også. men det skal kun bruges hvis det kommer til injuriesager og er derfor på dette tidspunkt lidt værdiløse eftersom dig og mig og andre alm. mennesker er for små fisk i dét hav. Jeg ville da gerne smide det op jeg har, men risikoen for at det bliver brugt forkert er for stor, og derfor lader jeg være. (nu håber jeg ikke, der er en dublitåbe der finder på det!)
Hvis Kontant har været usaglige i deres klipning, er der en glimrende mulighed for at klage hos presse nævnet.
Jo, det er der, men hvad er resultatet? at kontant skulle dementere. Hvis de har N...er nok i r...en så følger de op på det på en positiv måde, men den kan vi lede længe efter.
Derudover er DubLi Inc. ikke særlig imponeret over, hvad der skete i Lille DK, for dem er det et lille bump på tværs af vejen som man kører hen over. Vores Formand tager det i øvrigt også køligt, og det giver jo (for mig en ro i sindet) .
At jeg debatterer her på tråden er af lyst og lærdom.
Din afstemning forstår jeg ikke helt ?
Du fik med, at "peter" selv var en lille nisse som ikke havde sat sig ind i, hvordan det virkede ?
med Hensyn til Lone Ilved, så har jeg kontakt med hende, og vi har en fin saglig dialog.