Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak til Lars Løkke, Barfod, Thorning, Ørum og andre der er faldet for DF

Side 10 ud af 14 (138 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus T. Nicolaisen:

Hej igen!

Mit sidste indlæg var i følge mig selv ihvertfald, ikke latterliggørelse.
Hvis der er en ting, som er latterliggørelse så er det dig, som latterliggør DF.

Der må være en grund til at DF, betyder så meget for, at der kan dannes en regering.
Er du klar over hvor stor en befolkningsgruppe, som stemmer på DF, og så kan du kalde dem hvad du vil, men nogen må jo altså mene at de gør noget rigtigt?
Derfor skal man samarbejde med DF, og jeg tror ikke at det hjælper højrefløjen at stoppe samarbejdet med DF på nogen måde.

Alle kan dumme sig, og vil du så også gøre det umuligt for politikkere, som har kørt spiritus kørsel etc. at komme i folketinget?
Det kan godt være du ikke kan lide dem, men Danmark skal have sin RET til at vælge de politikkere, som der er flertal om, det er jo derfor vi netop har demokrati, og er det demokrati hvis man udelukker nogen fra valg eller samarbejde, nej vel?

De udelukker da heller ikke rød fløj, ligemeget hvor meget jeg bander og svovler over dem, og man kan heller ikke bare stoppe samarbejdet med oppositionen.
Alle er nød til at samarbejde, og det bliver altså ligemeget om de er dømt for det ene eller for det andet, her er det politik vi snakker!

Du nævner også at formanden fra DFU siger at der må være en grænse.
Så kan jeg så bare fortælle dig, da jeg kender formanden Bente personligt, at hun blev valgt af DF's egen Pia K til at blive formand og ikke DFU.
DFU er topstyret af DF, og den nuværende formand ville ikke være der, hvis ikke at de andre som ville stille op, havde blevet fortalt, at det må I ikke!
Jeg kender DFU udemærket godt, og overstående er bl.a. en af grundene til at, jeg IKKE er medlem mere, netop fordi det er så topstyret.
Så du kan ikke bedømme hvad formanden mener, og så forvente at resten af DFU er enige.
Nogen er, men mange er ikke! 

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen 

Du bliver en sand DF´er

Du skriver først i dit første indlæg at mit indlæg er latterligt, så springer du det over når jeg påpeger det og lader som om du ikke har skrevet det....godt gået...

Herefter skriver du ting jeg ikke har skrevet.. så enten kan du ikke læse, eller også er du inkarneret politiker af værste skuffe.

Jeg kan ikke debattere med dig før du "nøjes" med at komme med kommentarer på det jeg HAR skrevet og ikke det du omformulerer til noget du mener jeg har skrevet.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 12:42

Troels:
Nej, der er kun én grænse og det er den lovgivningen fastlægger.

Netop og den grænse overskriver nogle medlemmer af DF ofte, hvorfor de også er dømt for de overtrædelser.

Det er overtrædelser i forbindelse med deres politiske virke og ikke bare andre langt mere simple overtrædelser andre politikere har måttet gå af for!!

Om du er enig eller ej er ligegyldigt, det er fakta, og end ikke DF eller deres tilhængere kan ændre på dette.

Jeg mener derfor det er helt på det rette sted at isolere et parti af den årsag, de vil KKE landets bedste i en globaliseret verden. DF vil kun landets bedste som en lille klat i ingenmandsland.

Køb ren argan olie her

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 12:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Entrepreneur - Jan:

Jeg mener derfor det er helt på det rette sted at isolere et parti af den årsag, de vil KKE landets bedste i en globaliseret verden. DF vil kun landets bedste som en lille klat i ingenmandsland.

Så igen, du vil diskriminere dem baseret ud fra dine stereotyper.

Hvilket er præcist hvad du anklager DF og deres tilhængere for at praktisere.

Det klinger hult.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:05

Troels:

Entrepreneur - Jan:

Det klinger hult.

Og i min optik klinger det ikke bare hult, men skingrene hult, når du vil ikke vil forstå at vi ikke kan have landets politikere rendende rundt og blive dømt for tid til anden for overtrædelse af racismeparagraffer. Dette skader og har skadet DK langt mere end du drømmer om og det er sket på baggrund af 10-12% af stemmerne og 2 seriøst svage regeringspartier og nogle magtliderbasser.

Så fedt at du synes det er ok at 10-12% har sat dagsordenen i mange år og ikke blot været med til at fremstille DK som et fremmedfjendsk land men nu også som et land med kriminelle politikere i ledende stillinger.

Køb ren argan olie her

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 13:24

Entrepreneur - Jan:

Så fedt at du synes det er ok at 10-12% har sat dagsordenen i mange år og ikke blot været med til at fremstille DK som et fremmedfjendsk land men nu også som et land med kriminelle politikere i ledende stillinger.

Det er jo demokratiets spilleregler. Ønsker du dig andre regler, er det ikke et demokrati du ønsker.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:30

Troels:

Entrepreneur - Jan:

Det klinger hult.

korrekt man diskriminere ikke en gruppe i samfundet det er rascisme , lad nu det folketing valg afgøre hvem der har magten sådan er vores spille regler i et demokrati  

lad nu demokratiet tal til næste valg og lad regering samarbejde med dem som de kan få deres flertal med og som de mener de kan få meste ud ad , som de mener de kan og det er ikke dem som du mener de op når deres mening bedste med har jeg forstået

De fleste er enig med Jan med deres indvandre politik er lidt fremmedhad og det er meget forkert .

Som sagt før og flere andre er vi bunden enig med dig det er midlerne hvordan vi opnår dette mål at der bliver mindre racisme mv. I Danmark

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 13:56
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Entrepreneur - Jan:

Vær venlig at tage dig sammen Thomas Rosenstand.

Michael Rex, Jesper Langballe, Lars Hedegaard, Morten MesserSchmidt samt en række andre er DØMT for overtrædelse af racismeparagraffen.

Jeg føler mig nu vældigt taget sammen. Din logik medfører så, at Konservative Folkeparti er skyld i, at der køres spritkørsel i Danmark, da Hans Engell er dømt for det. Og Socialdemokratiet er skyld i butikstyverier, da Jimmy Stahr er dømt for det. Det er ikke en logik, jeg kan følge.

Entrepreneur - Jan:
Bare det du skriver at Islam er et politisk system er helt sort, du aner ikke hvad du snakker om

Jeg har læst koranen - har du? Det har du næppe, siden du skriver, som du gør. Prøv det - det er spændende og ganske skræmmende læsning. Hvis du ikke orker det, kan du fint nøjes med denne: http://en.wikipedia.org/wiki/Political_aspects_of_Islam

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 14:48

Hej.

Som altid en hed debat her på Amino når de to bogstaver D & F er indblandet.

Det er ikke et særkende for Danmark at vi har et antal % vælgere med en kritisk (læs fjendtlig) holdning til globalisering og indvandring. Læser man diverse statestikker omkring vores EU partnere er det ikke et særsyn. Problemet er bare at vi I Danmark har givet de yderliggående afgørende politisk indflydelse.

Poul Nyrup udtalte engang den famøse sætning: "DF er ikke stuerent." Nu har han jo næppe tænkt sådan helt bogstaveligt på hygiejne :-) men på debatten og emnet naturligvis.

Den debat der føres af DF er ikke stueren i min (og mange andres, heldigvis) verden. Vi har førhen i DK kunnet føre en sober politisk debat, ja ligefrem høflig, tænk bare på tiltaleformen i folketinget, "det ærede medlem" osv. 

DF føren en utålelig retorik og har efterhånden formået at "vænne" os til en hård og agressiv retorik som ikke er særlig dansk. Ofte har vi danskere fået skyld for at være for vattede og samme Nyrup havde tilnavnet "uld i mund". 

DF påberåber sig en ret til at sige tingene ligeud, men så simpelt er det bare ikke, og her kommer loven heldigvis i brug. Jeg finder det direkte pinligt og frastødende at medlemmer af vores lovgivende forsamling bliver dømt for racistiske udtalelser. 

Hvilken dårlig signalværdi.

Når indflydelsen fra det yderste højre i dansk politik bliver så nærgående at man end ikke kan gifte sig med hvem man vil, så er den personlige frihed gået fløjten, helt og aldeles.

Når jeg får stillet spørgsmålet, hvorfor fortsat bo i Sverige, må jeg svare: "fordi jeg her har en større personlig frihed."

Det er ikke rimeligt, efter bedste overbevisning.

B. ´H. Sören

@ Thomas: Bibelen er også skræmmende læsning, og tænker man på hvad teksten har afstedkommet i historien (praktisk anvendt kristendom) så er den endnu mere skræmmende.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

sören :
@ Thomas: Bibelen er også skræmmende læsning, og tænker man på hvad teksten har afstedkommet i historien (praktisk anvendt kristendom) så er den endnu mere skræmmende.

Husk nu, at jeg er ateist og stærkt imod enhver religion inkl. kristendommen. Biblen, Koranen, Toraen og alle de andre værker er anakronismer, der i dag blot tjener til formål at undertrykke mennesker og hele nationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:13

sören :

Når jeg får stillet spørgsmålet, hvorfor fortsat bo i Sverige, må jeg svare: "fordi jeg her har en større personlig frihed."

Og det vil sige at du så benægter en højredrejning i svensk politik, hvor fx Sverigedemokraterne, har en markant hårde tone.

Hvor de bla blev boykottet af svensk TV4.......

/Kenneth

Side 10 ud af 14 (138 indlæg)