Du bliver en sand DF´er Du skriver først i dit første indlæg at mit indlæg er latterligt, så springer du det over når jeg påpeger det og lader som om du ikke har skrevet det....godt gået... Herefter skriver du ting jeg ikke har skrevet.. så enten kan du ikke læse, eller også er du inkarneret politiker af værste skuffe. Jeg kan ikke debattere med dig før du "nøjes" med at komme med kommentarer på det jeg HAR skrevet og ikke det du omformulerer til noget du mener jeg har skrevet.
|
Troels:Nej, der er kun én grænse og det er den lovgivningen fastlægger.
Netop og den grænse overskriver nogle medlemmer af DF ofte, hvorfor de også er dømt for de overtrædelser.
Det er overtrædelser i forbindelse med deres politiske virke og ikke bare andre langt mere simple overtrædelser andre politikere har måttet gå af for!!
Om du er enig eller ej er ligegyldigt, det er fakta, og end ikke DF eller deres tilhængere kan ændre på dette.
Jeg mener derfor det er helt på det rette sted at isolere et parti af den årsag, de vil KKE landets bedste i en globaliseret verden. DF vil kun landets bedste som en lille klat i ingenmandsland.