Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ready Set Grow - En ny konkurrent til Amino

Side 3 ud af 8 (77 indlæg)
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil bakke BZR op

- Jo, flere der snakker om iværksætteri jo bedre:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27

Tommy Krabbe:
...men jeg synes, at et par ord er på plads, når du vælger at kalde hende en "gås".

Det er du velkommen til.

Det er klart, at der er en årsag til, at jeg sammenligner hende med en gås. Jeg støttede hendes PrimeTime-kvindegrupe på Facebook, men trak prompte støtten tilbage, da jeg læste en af hendes artikler, hvor hun udbasunerer, hvor dejlig hun er og hvor megen ret hun har til at "forbruge" andre mennesker.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:29

BZR:

Line Baun Danielsen kan måske ramme nogle kommende iværksættere, som ikke allerede er på Amino. Og hvem ved - måske vil hendes side vokse sig så stor og nyttig, at vi Aminoer også kan bruge den til noget. 

Ja de samme mennesker, som søger på "tjen hurtige penge online", og dermed kommer ind på et ligeså indholdsfattigt site, som det der...

Hvordan gavner det site iværksætteri, når hemmelighedskræmmeriet nærmest overgår de værste MLM selskaber?

Betal ved kasse 1, og håb på det bedste...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 20:31

Det er da dejligt at der kommer mere fokus på iværksætterri og konkurrence er altid godt, så jeg hilser da det nye tiltag velkomment.

Så syntes bestemt at man skal vente med at "dømme" den nye portal, den er altså først lige startet idag, så giv tid folkens og se hvad det kan udvikle sig til, jeg håber det bliver et godt supplement til Amino, er altid godt med nye vinkler.

Best regards

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:32

Jeg synes det ser rigtigt fornuftigt ud, og ser det ikke som en konkurrent til Amino, men et supplement, Om det er et godt supplement er svært at sige, men det ser da lovende ud.

Men jeg vil dog mene, at de sagtes selv kunne drage fordel af at bruge Amino lidt, for jeg synes ikke de sælger deres produkter specielt godt, og efter at have kigget lidt på det hele, har jeg stadig svært ved at se at jeg skulle kunne få værdi for de 119 kr. pr. måned. Men tiden vil vise, om jeg bliver klogere :o)

Det er i hvert fald positivt, at der kommer mere til iværksættere. Og at det er med et populært navn som frontfigur, er sandsynligvis med til at gøre det lettere at få folk derind.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:37

Denne er jeg følge deres test hehe

Neovator

Konklusion
Testen viser, at du er en ....

Resten slettet pga. det var en kopi af andet site..

Køb ren argan olie her

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej

og husk hvis vi skla ikek have fokus på hende må vi ikke skrive om hende her i forummet, da det man fokuserer- vokser.... jeg kan bedre lide Martins forum

Fra parterapeuten von Bale

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:44

BZR:

Kan ikke se hvordan du på nogen måde kan sammenligne konceptet, som det står beskrevet ovenfor, med et uigennemskueligt MLM-koncept. Du beskylder jo nærmest LBD for at være en bedrager, og så må du altså argumentere lidt bedre for din sag.

Var det en MLM herinde, som havde linket til en side, med det indhold der, så kender du vel selv resten af smøren... Nu er det så en TV-kendis, som står i spidsen, og det betyder åbenbart at den værste kritik aftager...

Bemærk jeg har hverken dømt siden ude, eller beskyldt nogen for at være bedrage, men blot stillet mig meget kritisk overfor den måde, som siden er opbygget på, og den måde man formidler alle info.
Ellers prøv at se ordvalgene hele vejen igennem... De er jo slet ik valg med iværksættere for øje!

vi har udviklet specielt til dig - wow men hvordan?
landets dygtigste erhvervsfolk - Hvem? Hvorfor er de ik nævnt ved navn?
består af erfarne erhvervsfolk - Okay hvem?
unikke værktøjer - okay hvilke?

Alt er salgstekster, som er meget ukonkrete, men som lover rigtig meget... Hvis det skulle være en hjælp, hvorfor er alt så tys tys?

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 20:47

parterapeuten:

hej

hmm kvinder kan da ikke have et iværksætterforum! Grotesk, hun burde lave bandekager til sine børn frem for at lave sådan en hjemmeside!

Hvad er det for en holdning at have???...

DU burde gå ud i køkkenet og lave boller i stedet for at sidde herinde og skrive..

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

igang:

Jeg synes det ser rigtigt fornuftigt ud, og ser det ikke som en konkurrent til Amino, men et supplement, Om det er et godt supplement er svært at sige, men det ser da lovende ud.

Men jeg vil dog mene, at de sagtes selv kunne drage fordel af at bruge Amino lidt, for jeg synes ikke de sælger deres produkter specielt godt, og efter at have kigget lidt på det hele, har jeg stadig svært ved at se at jeg skulle kunne få værdi for de 119 kr. pr. måned. Men tiden vil vise, om jeg bliver klogere :o)

Det er i hvert fald positivt, at der kommer mere til iværksættere. Og at det er med et populært navn som frontfigur, er sandsynligvis med til at gøre det lettere at få folk derind.

Jeg ser det også som et muligt supplement, og det kan det også gå hen og blive for nogle Aminoer. Grunden til dette er at det ser ud til at iværksætteri er på vej ind i en "almen" fase og der vil være brugere til forskellige fora som nu passer til dem.

Nu har jeg ikke set tingene igennem, men det lader til der vil blive lagt en anden linie, så det er jo kun fint.

Amino vil såmænd nok ikke mærke noget til den portal, MEN der kan være en risiko for at nogle af de seriøse herfra skifter til et alternativ når de ikke mener længere at kunne stå model til lektiehjælp, importfnidder, momsspørgsmål og sommerferiejobs, men ønsker at trøde ind på et niveau der er en tand højere.

Men lad os se hvad tiden siger :)

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 8 (77 indlæg)