Ja rigtig rigtigt.... Én ting er sikkert, man skal ikke lave en iværksætter site, og bede om feedback herinde fra ;) |
igang:Frk.Jensen:Jeg har så meget respekt for dig Martin! Det der er den perfekte iværksætter ånd og kommentar, mange kunne lære en stor del af dig :)Ja det er næsten også den eneste rigtige kommentar, Martin kunne komme med. Havde den været i den modsatte grøft, ville det i hvert fald have overrasket mig en del :o)
Nu kiggede jeg lige tråden igennem igen her til morgen, og kunne ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet. "Officielt" er vi meget imod Jante herinde. Men lige så snart der er nogen der opretter et iværksætter site, skal de dælme ikke komme her og tro at de er eller kan noget, for det er og kan de ikke
Ja det er lidt "komisk", at personer som råber op med "fuck janteloven" etc, de selv kan være åh så gode til at holde den i live.. Line og RSC skal ikke tro hun/de kan noget, ved noget, eller er noget.. No way ;-) Hvad bilder hun sig ind? Haha.. Yes yes...
Som nystartet iværksætter er jeg utrolig glad for Amino, netop fordi man kan få svar på sine spørgsmål i forummet på 2 sekunder, og så kan jeg godt lide at man kommer helt tæt på folk herinde, både via blogs, debatter m.m. Her får man ikke bare råd fra 1 person, men 1000 vis af personer, og har mulighed for at lære af andres fejler og råd m.m. Jeg har kigget på RSC og synes da det er et fint site, og kan ikke sige at jeg i fremtiden ikke vil bruge det. Men for nu, der er Amino helt klart stedet for mig. Men jeg synes da det er super at der kommer mere fokus på iværksættere og hjælp til dem der har brug for det.