Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ready Set Grow - En ny konkurrent til Amino

Side 8 ud af 9 (81 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

igang:

Nu kiggede jeg lige tråden igennem igen her til morgen, og kunne ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet. "Officielt" er vi meget imod Jante herinde. Men lige så snart der er nogen der opretter et iværksætter site, skal de dælme ikke komme her og tro at de er eller kan noget, for det er og kan de ikke Big Smile

Ja rigtig rigtigt....

Én ting er sikkert, man skal ikke lave en iværksætter site, og bede om feedback herinde fra ;)
Med mindre man vil på lykkepiller de næste 16 år... :P

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 09:01

igang:

Frk.Jensen:
Jeg har så meget respekt for dig Martin! Det der er den perfekte iværksætter ånd og kommentar, mange kunne lære en stor del af dig :)

Ja det er næsten også den eneste rigtige kommentar, Martin kunne komme med. Havde den været i den modsatte grøft, ville det i hvert fald have overrasket mig en del :o)

Nu kiggede jeg lige tråden igennem igen her til morgen, og kunne ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet. "Officielt" er vi meget imod Jante herinde. Men lige så snart der er nogen der opretter et iværksætter site, skal de dælme ikke komme her og tro at de er eller kan noget, for det er og kan de ikke Big Smile

Ja det er lidt "komisk", at personer som råber op med "fuck janteloven" etc, de selv kan være åh så gode til at holde den i live.. Line og RSC skal ikke tro hun/de kan noget, ved noget, eller er noget.. No way ;-) Hvad bilder hun sig ind? Haha.. Yes yes...

Som nystartet iværksætter er jeg utrolig glad for Amino, netop fordi man kan få svar på sine spørgsmål i forummet på 2 sekunder, og så kan jeg godt lide at man kommer helt tæt på folk herinde, både via blogs, debatter m.m. Her får man ikke bare råd fra 1 person, men 1000 vis af personer, og har mulighed for at lære af andres fejler og råd m.m. Jeg har kigget på RSC og synes da det er et fint site, og kan ikke sige at jeg i fremtiden ikke vil bruge det. Men for nu, der er Amino helt klart stedet for mig. Men jeg synes da det er super at der kommer mere fokus på iværksættere og hjælp til dem der har brug for det.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 23:59

Som så mange andre har skrevet :

Hvor kom Janteloven lige pludselig fra? Hvordan kan man pludselig have ondt i R.... Når andre starter et projekt op, som faktisk bare støtter, hjælper og vejleder?

Man har så iih og ååh travlt med at sige alle skal være velkommen og man skal skabe konkurrence og vækst, men når der så sker noget der er konkurrent til det sted man selv bruger sin tid, - så er det ikke godt?Hmm 

- Ingen forståelse for dette overhovedet!

Hvis stedet ikke tiltaler - så kan man jo bare klikke "luk" og finde på noget andet at kigge og surfe på :)

Personligt tiltaler det mig overhovedet ikke og det så heller ikke just indbydende ud at smide mine penge efter, men derfor har projektet vel 100% ligeså meget lov til at være "airborn" som så meget andet?

Gi' det da nu en chance :) Line Baun og de andre har vel en masse kontakter der kan trækkes på for at der skabes trafik, hvilket jo kun er godt for dem.

Og som en anden også sagde - skab konkurrence! Så er Martin og de andre rødder jo nødt til at holde tungen lige i munden for at følge med og holde Amino.dk kørende som den succes det er i dag :)

Som Mark Zuckerberg mener "Det skal bare være cool - intet andet.. Så længe det er cool, er det en succes"...

Hvis Lines iværksætter site er non-cool - jamen så skal det nok mærkes.

Og lad os håbe det ikke er noget klamphuggeri - Hvis i forstår sådan en lille en..Yes

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:38

Frk.Jensen:

igang:

Frk.Jensen:
Jeg har så meget respekt for dig Martin! Det der er den perfekte iværksætter ånd og kommentar, mange kunne lære en stor del af dig :)

Ja det er næsten også den eneste rigtige kommentar, Martin kunne komme med. Havde den været i den modsatte grøft, ville det i hvert fald have overrasket mig en del :o)

Ja det er lidt "komisk", at personer som råber op med "fuck janteloven" etc, de selv kan være åh så gode til at holde den i live.. Line og RSC skal ikke tro hun/de kan noget, ved noget, eller er noget.. No way ;-) Hvad bilder hun sig ind? Haha.. Yes yes...

Problematisering, perspektivering, behovsanalyse og value proposition-analyse er da sunde discipliner for enhver iværksætter. Det har da intet med jantelov at gøre i sit udgangspunkt.  

Dit argumentet om, at man da bare kan lukke sin browser holder selvfølgelig. Men det kan man jo også bare gøre, hvis man kører happy go lucky-stilen og bli'r irriteret over en problematiserende tråd som denne imo.

Fra København
Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 18
Fra  BizBuilder Skrevet kl. 10:37

Jeg har med stor interesse læst hele tråden igennem og som forventet var det en broget skare af menings tilkendegivelser...

Først og fremmest er der tale om et helt nyt projekt så det der med at sidde hjemme foran skærmen med kaffekoppen indenfor rækkevidde og dømme det ude inden det er begyndt er helt og aldeles useriøst.

"Jantelovens" grimme fjæs stikker også frem, hvilket er meget underligt i betragtning af at dette forum er møntet på iværksættere...

Så er der den misforståede loyalitetfornemmelse overfor Amino i almindelighed og Martin Thorborg i særdeleshed - jeg er fuldstændig overbevist om at Martin byder alle initiativer velkommen og at han endda måske allerede er i dialog med ready-set-grow...

Dog er en af de værste ting den der mandchauvinisme, som dukker op til overfladen.
Men bare rolig der er en række seriøse mandlige erhvervsfolk, som vil stå til rådighed i ready-set-grow regi og som altså er klar til at hjælpe nye virksomheder på vej.

Og netop dette er det springende punkt. Med udgangspunkt i mig selv har det længe været et påtrængende ønske at anvende min egen erfaring med iværksætteri til gavn og glæde for nye virksomheder men uden at jeg har kunnet se, hvor og hvordan jeg skulle gøre det på en overskuelig og seriøs måde.

Jeg har set mig om her på Amino men det virker meget på mig (undskyld sammenligningen) som en markedsplads med lidt for mange boder...

Hvis man har adgang til investorer i den helt tunge ende af vægtskalaen og iøvrigt gerne vil indgå i helt specifikke projekter er Amino ikke et naturligt udgangspunkt...

Derfor synes jeg man skal se på hver enkel enhed og vurdere eksistensberettigelsen inden man nedgør eller latterliggør initiativet.

Med al respekt for Amino og Martin så har Line & Co altså formået at komme ud med budskabet i de landsdækkende medier, hvilket garanteret vil få en masse (for en iværksætter) interessante personers opmærksomhed.

Held og lykke til alle med forretningerne!

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 15:00

Det gør der faktisk. Der er en hel del fyre, der går "en ekstra tand" op i, hvordan man lærer at "score damer" og generelt blive et bedre jeg. Der findes tillige en ordentlig bunke litteratur om emnet. Prøv eventuelt en google søgning på navnet Mystery, style el. Pick up artist season 1 og 2.

Mystery har skrevet en ret god bog, der hedder "mystery method". Se, læs og bliv klogere.

Mvh.

Kenneth

www.kennethmundt.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:01
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 13:28

Jeg bryder reelt ikke om deres ide især da der ikke er nogen gratis profil

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 13:41

Ready-Set-Grow Line:

Hej Alle Aminoer.

Tak for alle kommentarerne og debatten, som vores nye portal har vakt her på Amino.

Vi glæder os til at se Jer på vores portal - ligesom vi glæder os til at samarbejde i iværksætteriets tjeneste.

De bedste hilsner

Line Baun Danielsen , Ready-Set-Grow.biz

Hej Line!

Vil også ønsker teamet i Ready Set Grow tillykke med jeres nye side, og håbe i for masse af succes - da vi her i Danmark virkelig har behov for flere iværksætter som kan bringe Danmark videre med nye arbejdspladser.

Sig til hvis der er noget jeg kan bidrage med - så står jeg gerne klar med hjælp.

Held og lykke med jeres nye side.

Hilsen

Martin Leinstein

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:14
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Var ikke længe de holdte skuden ovenvande - skidtet er begæret konkurs.

Side 8 ud af 9 (81 indlæg)