Jeg tror ikke, at pengene er det vigtigste. Det vigtigste er snarere at skabe/bevare en kreds af kvindelige støtter/fans og at bevare sit navn som en kendis. |
Amino er et dejligt sted som jeg godt kan lide - men hvis man skal leve af sin nye virksomhed er det nok ikke det ideelle sted at søge råd og høste fra andres erfaringer. Amino har nok den største koncentration af 19 årige eksperter i hele verden, kun overgået af fortidens Yuppier og nutidens Thorkild Thyrringer :)
Alternativet er offentlige initiativer der som alle offentligt finansierede instutioner har deres helt egen logik og systemer som skal tilfredstille Djøfferne i det politiske system.
Om LBD nye portal bliver en succes afhænger af mange ting (som altid) men der er ingen tvivl om at der vil komme flere lign. initiativer fordi en ny regering helt givet vil fokusere på netop iværksætteri fordi det simpelthen ikke vil være muligt for arbejdsmarkedet at opsluge alle de ledige hænder som udskydelse af pensionsalderen m.v. vil betyde.
Så jeg tror såmænd at LBD blot har kørt sin trillbør i position til at opsamle de penge der vil drysse ned fra poltisk hold. Det er klogt set af hende, og nogen konkurrent til Amino er det ikke.