Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ready Set Grow - En ny konkurrent til Amino

Side 6 ud af 9 (81 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Madsen:
Jeg tvivler meget stærkt på at de er helhjertet med! Mit umiddelbare indtryk er at det er for at tjene så mange penge som muligt fra håbefulde iværksættere.

Jeg tror ikke, at pengene er det vigtigste. Det vigtigste er snarere at skabe/bevare en kreds af kvindelige støtter/fans og at bevare sit navn som en kendis.

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 22:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Amino er et dejligt sted som jeg godt kan lide - men hvis man skal leve af sin nye virksomhed er det nok ikke det ideelle sted at søge råd og høste fra andres erfaringer. Amino har nok den største koncentration af 19 årige eksperter i hele verden, kun overgået af fortidens Yuppier og nutidens Thorkild Thyrringer :)

Alternativet er offentlige initiativer der som alle offentligt finansierede instutioner har deres helt egen logik og systemer som skal tilfredstille Djøfferne i det politiske system.

Om LBD nye portal bliver en succes afhænger af mange ting (som altid) men der er ingen tvivl om at der vil komme flere lign. initiativer fordi en ny regering helt givet vil fokusere på netop iværksætteri fordi det simpelthen ikke vil være muligt for arbejdsmarkedet at opsluge alle de ledige hænder som udskydelse af pensionsalderen m.v. vil betyde. 

Så jeg tror såmænd at LBD blot har kørt sin trillbør i position til at opsamle de penge der vil drysse ned fra poltisk hold. Det er klogt set af hende, og nogen konkurrent til Amino er det ikke.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 22:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis nye iværksættere sammenligner det nye forum med dette og bruger denne debat som grundlag, hvad tror I så, de vil vælge?

Helt ærligt, er det hvad vi kan præstere her på Amino?

Tillykke med jeres nye forum, Line. Det bliver spændende at følge.

Hej med dig :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 22:07

Hej Line

Jeg vil da gerne ønske jer held og lykke med projektet, websitet ser fint og overskueligt ud syntes jeg, måske er prisen i overkanten og der burde være en eller anden form for rabat eller noget, det er jo iværksættere i har med at gøre, på godt og ondt Wink vi ER ikke så meget for nye udgifter, men det ved i sikkert godt allerede.

Initiativet er ihvertilfælde både godt og velkomment syntes jeg.

Best regards

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 22:07

Lasse Smith:

Suverænt med mere fokus på iværksætteri, håber dog at de har hjertet med og det ikke kun er kommercielt og pengegriskhed.

Kunne være dejligt med endnu flere værktøjer og muligheder for at udvikle os.

Det er vel ikke pengegriskhed bare fordi, de vælger at tjene penge på det. Det er bare en forretning ligesom din og min og andre iværksætteres Wink.

Dbh

Thomas

Det var heller ikke hvad jeg mente, min frygt er at det kun handler om penge for dem og ikke fordi de brænder for det.

De fleste iværksættere har det mål at tjene penge, men jeg ville gerne se mere dybde og en gejst for det.
Det er der man ser de bedste produkter og services opstå.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 22:10

Morten Madsen:

Lasse Smith:

Suverænt med mere fokus på iværksætteri, håber dog at de har hjertet med og det ikke kun er kommercielt og pengegriskhed.

Kunne være dejligt med endnu flere værktøjer og muligheder for at udvikle os.

Uden at være en person der normalt dømmer tingene på forhånd, så vil jeg alligevel gøre en undtagelse. Jeg tvivler meget stærkt på at de er helhjertet med! Mit umiddelbare indtryk er at det er for at tjene så mange penge som muligt fra håbefulde iværksættere. DOG skal det ikke betyde at de ikke levere en glimrende service!

Jeg mener nemlig personligt - at man godt kan lave et kanont produkt, selvom profit er grunden til man lavede det.

Med Venlig Hilsen
Morten

Jep det er også det jeg mistænker.

Alle kan tjene penge på ting som ikke interessere dem, men det er de færreste som kun med fokus på penge som kan levere eller vil levere det som forvandler en service / produkt, til en super oplevelse.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:12

Michael:
Om LBD nye portal bliver en succes afhænger af mange ting (som altid) men der er ingen tvivl om at der vil komme flere lign. initiativer

Der er jeg meget enig. Så sent som i dag var jeg til møde i en stor brancheforening som man ikke umiddelbart forbinder med iværksætteri. Foreningen så et stort markedspotentiale i salg af ydelser/rådgivning til netop iværksættere - så ja - jeg tror også at udbuddet øges markant...

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:24

Mon vi snart får en "Fuck Line" svada fra Martin?

Anyways, konkurrence er sundt

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 22:33

haha!  Det tror jeg dog ikke, men tanken er meget grinern.

Ej, jeg håber han vil åbne lidt for analyse-boxen med denne deciderede case..

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 11 person

Kender i det med at en eller anden siger noget, der er så hamrende pinligt at man krummer tæer og ønsker sig ud af situationen.

Sådan har jeg det med denne tråd... ikke pinligt for Martin, Line eller andre, men pinligt for Jer selv, at i ikke er i stand til at se længere end egen næse tip.

Det er ikke nemt at lære nyt, når man helst vil have at dage igår ligner dagen i dag og imorgen og overmorgen. Der hænger efterhånden så mange uskrevne regler omkring web, iværksætter osv. at amino går fuldstændig i stå rent innovativt.... en købsknap skal være grøn, musik er bandlyst + 1 mill. SEO regler... og helved bryder løs, hvis nogle forbyder sig mod de regler.... især hvis det ikke er en amino.

Nå, men jeg er blevet medlem, måske er det pengene værd, måske ikke. Men jeg går da indtil det, med håbet om noget positivt for mig og min virksomhed. 

Side 6 ud af 9 (81 indlæg)