Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ready Set Grow - En ny konkurrent til Amino

Side 5 ud af 9 (81 indlæg)
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

 HEJ! NU DA TRÅDEN ER VED AT KØRE OVER SPORET I EN MAND/KVINDE DEBAT, HAR JEG BESLUTTET MIG AT LUKKE DEN SIDE AF SAGEN MED DETTE BILLEDE, SOM ILLUSTRERER DEN ABSOLUTTE SANDHED, SÅ VI KAN FOKUSERE PÅ LINE BAUNS NYE IDÉ:

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Suverænt med mere fokus på iværksætteri, håber dog at de har hjertet med og det ikke kun er kommercielt og pengegriskhed.

Kunne være dejligt med endnu flere værktøjer og muligheder for at udvikle os.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

IværksætterGen:
Hahaha nu må jeg grine, hun kan sgu ikke hamle op med Martin ! :)

Det er ikke nødvendigvis et mål at skulle hamle op med Amino. Der er rigelig plads til flere sites, som vil være med til at sætte fokus på iværksætteri. 

Vi bør jo netop som iværksættere håbe på at det nye site kan presse Martin/Amino, således at Amino er nødt til at anstrenge sig endnu mere for at vedblive med at være i spidsen.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

hej

hmm kvinder kan da ikke have et iværksætterforum! Grotesk, hun burde lave bandekager til sine børn frem for at lave sådan en hjemmeside!

Kvinder kan ikke have et iværksætterFORUM, men kvinder som dig eksempelvis kan sagtens være iværksætter? En hurtig søgning på Google efter dit navn viser at du har iværksat jævnt mange projekter i form af mange forskellige ting. Men forskellen er da også rammende - et iværksætterforum og bare iværksætter.

Ja der må sgu være grænser, for det vanvid Angel

Som Thomas Sagde.. Du har vel opdaget at vi lever i det 21. århundrede - ikk'?

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Smith:

Suverænt med mere fokus på iværksætteri, håber dog at de har hjertet med og det ikke kun er kommercielt og pengegriskhed.

Kunne være dejligt med endnu flere værktøjer og muligheder for at udvikle os.

Det er vel ikke pengegriskhed bare fordi, de vælger at tjene penge på det. Det er bare en forretning ligesom din og min og andre iværksætteres Wink.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Smith:

Suverænt med mere fokus på iværksætteri, håber dog at de har hjertet med og det ikke kun er kommercielt og pengegriskhed.

Kunne være dejligt med endnu flere værktøjer og muligheder for at udvikle os.

Uden at være en person der normalt dømmer tingene på forhånd, så vil jeg alligevel gøre en undtagelse. Jeg tvivler meget stærkt på at de er helhjertet med! Mit umiddelbare indtryk er at det er for at tjene så mange penge som muligt fra håbefulde iværksættere. DOG skal det ikke betyde at de ikke levere en glimrende service!

Jeg mener nemlig personligt - at man godt kan lave et kanont produkt, selvom profit er grunden til man lavede det.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skal vi nu ikke give dem en chance og se hvad det udvikler sig til, jeg håber bestemt at det vil gå dem godt, vi kunne godt bruge en seriøs iværksætterportal mere, så lad os se fremtiden i møde hvad de kommer op med.

Og skal vi så ikke i denne tråd STOPPE alt det mand/kvinde ting som bare SLET ikke hører hjemme i denne tråd, jeg skal med glæde oprette en tråd til dem der ikke kan undvære det, lad hende i kører på være i fred, glem hende, luk øjnenene eller lok hende over i en anden tråd, hører ikke hjemme i en ellers super godt oprettet tråd om en mulig ny iværksætterportal, som vi måske kan have glæde af allesammen.

Best regards

 

 

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

To gode ting som jeg ser ved at tage penge for det.

De tjener på det og udelukker useriøse henvendelser fra helt unge mennesker som jo kan være et problem.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej Alle Aminoer.

Tak for alle kommentarerne og debatten, som vores nye portal har vakt her på Amino.

Vi glæder os til at se Jer på vores portal - ligesom vi glæder os til at samarbejde i iværksætteriets tjeneste.

 

De bedste hilsner

Line Baun Danielsen , Ready-Set-Grow.biz

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Neessen:

- Deres test fortæller, hvilke iværkesættertype du, men det er jo bare nogen type, som de selv har opfundet. Hvad kan det bruges til?

- Deres stab af professionllle erhvervsfolk til at hjælpe, hvem er De?

Det er netop det, der er med til at indikere, at Ready-Set-Grow henvender sig til kvinder.

Det er typisk kvinder at tage tests som man finder på fx oestrogen.dk og Facebook: Hvilken partner-type er du? Hvilken forfører-type er du? Hvilken drømme-mand skal du have?

Det er der intet galt i, men det er bare så typisk kvinder. Mange mænd er revnende ligeglade med, hvilken type de er.

Det med en stab af professionelle erhvervsfolk til at tage een i hånden appellerer også mere til kvinder. Amino er noget mere græsrodsagtig. Mænd stoler nok mere på sig selv og at de nok skal kunne bygge noget op. Mænd kan også have brug for støtte - mig selv inkl. - men hvor mænd nok i højere grad er kan-selv, vil-selv og bare behøver et par råd fra ligesindede, søger kvinder en mere fast støtte.

Igen: Det er der intet galt i.

Side 5 ud af 9 (81 indlæg)