Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ready Set Grow - En ny konkurrent til Amino

Side 4 ud af 9 (81 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej

og husk hvis vi skla ikek have fokus på hende må vi ikke skrive om hende her i forummet, da det man fokuserer- vokser.... jeg kan bedre lide Martins forum

Fra parterapeuten von Bale

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Kan ikke se hvordan du på nogen måde kan sammenligne konceptet, som det står beskrevet ovenfor, med et uigennemskueligt MLM-koncept. Du beskylder jo nærmest LBD for at være en bedrager, og så må du altså argumentere lidt bedre for din sag.

 
Var det en MLM herinde, som havde linket til en side, med det indhold der, så kender du vel selv resten af smøren... Nu er det så en TV-kendis, som står i spidsen, og det betyder åbenbart at den værste kritik aftager...
 
Bemærk jeg har hverken dømt siden ude, eller beskyldt nogen for at være bedrage, men blot stillet mig meget kritisk overfor den måde, som siden er opbygget på, og den måde man formidler alle info.
Ellers prøv at se ordvalgene hele vejen igennem... De er jo slet ik valg med iværksættere for øje!
 
vi har udviklet specielt til dig - wow men hvordan?
landets dygtigste erhvervsfolk - Hvem? Hvorfor er de ik nævnt ved navn?
består af erfarne erhvervsfolk - Okay hvem?
unikke værktøjer - okay hvilke?

 
Alt er salgstekster, som er meget ukonkrete, men som lover rigtig meget... Hvis det skulle være en hjælp, hvorfor er alt så tys tys?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

parterapeuten:

hej

hmm kvinder kan da ikke have et iværksætterforum! Grotesk, hun burde lave bandekager til sine børn frem for at lave sådan en hjemmeside!

 

Hvad er det for en holdning at have???...

DU burde gå ud i køkkenet og lave boller i stedet for at sidde herinde og skrive..

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

igang:

Jeg synes det ser rigtigt fornuftigt ud, og ser det ikke som en konkurrent til Amino, men et supplement, Om det er et godt supplement er svært at sige, men det ser da lovende ud.

Men jeg vil dog mene, at de sagtes selv kunne drage fordel af at bruge Amino lidt, for jeg synes ikke de sælger deres produkter specielt godt, og efter at have kigget lidt på det hele, har jeg stadig svært ved at se at jeg skulle kunne få værdi for de 119 kr. pr. måned. Men tiden vil vise, om jeg bliver klogere :o)

Det er i hvert fald positivt, at der kommer mere til iværksættere. Og at det er med et populært navn som frontfigur, er sandsynligvis med til at gøre det lettere at få folk derind.

Jeg ser det også som et muligt supplement, og det kan det også gå hen og blive for nogle Aminoer. Grunden til dette er at det ser ud til at iværksætteri er på vej ind i en "almen" fase og der vil være brugere til forskellige fora som nu passer til dem.

Nu har jeg ikke set tingene igennem, men det lader til der vil blive lagt en anden linie, så det er jo kun fint.

Amino vil såmænd nok ikke mærke noget til den portal, MEN der kan være en risiko for at nogle af de seriøse herfra skifter til et alternativ når de ikke mener længere at kunne stå model til lektiehjælp, importfnidder, momsspørgsmål og sommerferiejobs, men ønsker at trøde ind på et niveau der er en tand højere.

Men lad os se hvad tiden siger :)

Køb ren argan olie her

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

hej

og husk hvis vi skla ikek have fokus på hende må vi ikke skrive om hende her i forummet, da det man fokuserer- vokser.... jeg kan bedre lide Martins forum

Fra parterapeuten von Bale

 

Nu er det heldigvis ikke alle der har samme holdning som dig... :)... det sgu da super der kommer mere fokus på dette område...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

parterapeuten:

hej

hmm kvinder kan da ikke have et iværksætterforum! Grotesk, hun burde lave bandekager til sine børn frem for at lave sådan en hjemmeside!

Fru Bale - du er et kapitel for dig selv.

Forleden ville du stifte et parti, og det tager jo ikke meget af ens tid eller tærer på familielivet (for alle politikere har jo et fantastisk harmonisk familieliv) og nu skal kvinderne blive hjemme ved kødgryderne?

Det er sgu da lige før jeg tror du betaler folk penge for at komme i terapi hos dig hehe

Køb ren argan olie her

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes nu alligevel at sites videoer skal have ros!

De er godt lavet og velformulerende..

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

parterapeuten:

hej

hmm kvinder kan da ikke have et iværksætterforum! Grotesk, hun burde lave bandekager til sine børn frem for at lave sådan en hjemmeside!

Nemlig! Er en kvinde mere end tre meter fra komfur eller seng, er det faneflugt!

Og så for at tilfredsstille min nysgerrighed: Har du opfundet en tidsmaskine, som har gjort det muligt for dig at komme rejsende hertil fra 1800 tallet? ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:

Halfdan Timm:

men mon Baum Danielsen lægger andet end navn til?

Ja, hun sidder både i bestyrelsen (med 5 andre) og direktionen (med 1 anden).

Vh
Casper 

Jeg har netop besøgt sitet, som jeg synes så fint ud, og taget testen, som var ok. Men filmen knækkede, da I forsøgte at signe-up til medlemskab per måned, kvartal eller år uden nogen value proposition for mig som iværksætter
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino.dk - mest for mænd
Ready-Set-Grow.biz - mest for kvinder

Sådan ser jeg lige pt på det uden at have undersøgt den nye side nok :)

Nogle som har lyst at melde sig ind på den nye side og teste den af, om den er pengene værd?
Kunne være spændende at høre om.

Istedet for at konkurre imod hianden kunne det jo være de to kunne samarbejde.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 4 ud af 9 (81 indlæg)