Man kan sige Hurra for, at det ikke blev gåsen Pernille Aalund, der kom med det nye site!
Jeg skyder på, at det er henvendt til PrimeTime-kvinder - ikke at der er noget forkert i det, men det vil ikke undre mig, om der vil være en skjult dagsorden:
Det ser da ok fornuftigt ud og hvis man som medlem har en realistisk chance for at få adgang til bare nogen af ressourcer (personer) der nævnes, så er det da lidt af et scoop.
Sitet ser ud til at have potentiale til at tiltale iværksætter med lidt flere penge på bankbogen og det er fin vinkel at tage. Og ikke mindst en god en god måde at differentiere sig på, i stedet for det hele skal fyldes op med hvor kan jeg købe det billigste domæne, salg af småpartier og opsætning af wordpress.
Jeg synes man som iværksætter altid skal byde sådan et initiativ velkommen.
Martin ville aldrig få konkurrence fra hende BOM!!
Altså, de to sites er jo bygget op på to vidt forskellige måder: Hvor Amino har hovedvægten på debatten, ser det på LBD's sites ud til, at der mere satses på oplysende artikler, shopping, gode råd m.m.
Da jeg første gang så amino.dk blev jeg imponeret over debattens hektiske aktivitet og alle de handler, der indgås. Det vil jo ikke ske på Ready-Set-Grow - med mindre de helt ændrer konceptet.
Hvis LBD introducerer en debat, vil det nok påvirke aktiviteten på amino.dk, for hvor godtfolk er, kommer godtfolk til. Eller omskrevet: Hvor kvinder er, kommer mænd til...
- Deres test fortæller, hvilke iværkesættertype du, men det er jo bare nogen type, som de selv har opfundet. Hvad kan det bruges til?
- Deres stab af professionllle erhvervsfolk til at hjælpe, hvem er De? Jeg synes at det vigitg at vide hvilken "hjælp" man kan fra hvem?
- Deres satsning på visualisering med med videoindlæg er ikke lige min kop the. Det er jo netop i dialogen med andre iværksættere, at man kan udvikle sig som iværksætter ved at høste erfaringer og viden fra en stor gruppe af iværksætter.