Hvilket pres? Du svarer jo ikke på 1/10 del af de ting du stilles overfor. Men jeg lader dig gerne, med et smil på læberne, forblive i den tro at du har vundet et eller andet. Hvad ved jeg bare ikke. Det er endnu ikke lykkedes dig at påvise dit ævl og som beskrevet så er dine erfaringer baseret på det værst tænkelige statistiske grundlag sammen henvisninger til faktuelt forkerte oplysninger. Men så er vi tilbage til det logiske og matematikken, og det med matematikken har jeg jo skrevet du ikke forstår. |
MLM hele sandheden, sådan som jeg ser den.
Køb ren argan olie her
Hvorfor forsætte jeg ville i hvert fald ikke træde over MLM , bare der ikke nævnes visse ord .må jeg erkende MLM vinder denne tråd , for der skal være plads til alle . Jeg giver i hvert fald aldrig en ret vis de skal bruge de mange stærke ord der er nedværdig imod andre , den der kan holde den bedste tone vinder debatten i sidste , så tænk jer om før i publicere et indlæg alt kan googles og ses andre mennesker. |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
He he det er noteret. Jeg lader den ligge her. |
Henning, som jeg har skrevet til dig i andre tråde, så syntes jeg det er ufine metoder du bruger, når du absolut ikke har kendskab til de folk du snakker med. DU kender absolut ikke mig, og udfra snakken med Allan og MVM, så har du heller ikke noget kendskab til disse personer. Alligevel, så opfører du dig arrogant og bedrevidende om deres metoder og forretninger. Nu har du så lavet dette "sandheden" indlæg. Du har endda været så "smart" at tilbyde at investere at købe noget hos os MLM'ere... HVEM har forsøgt at sælge dig noget efterfølgende??? Har jeg forsøgt at sælge noget til dig????? NEJ Jeg er ikke MLM sælger, tværtimod har jeg oftest forsøgt at holde produkterne ude af snakken, da det for mig ikke handler om at sælge nogen noget! At jeg så bliver kaldt for kynisk uden skrupler af dig...Ja virkelig trist at man kan tillade sig at opføre sig sådan. Jeg kan kun konstatere af dit kendskab til MLM udfra "sælger snakken" lyder som om du tilbage i 90'erne fik tilbudt at købe noget til et homeparty eller lign. Men ifølge dig er jeg vel så kæmpe idiot fordi jeg i ca. 7 år har købt produkter i et MLM firma, og nu i ca. 1 år har haft min egen MLM forretning...I de ca. 7 år som kunde har der selvfølgelig stået en MLM sælger på tæerne af mig hver dag for at få mig til at handle...Eller er det fordi jeg stadig ikke har fattet at jeg ikke har behov for produkterne... |
Martin - jeg tror ikke H£nning har tid til at svare... Han er nok ved at skifte branche efter at han har fundet ud af, at hans egen branche er fyldt med kyniske, luskede, kapitalistiske svindlere - som ikke bare ikke lyver over for kunderne, men som også binder dem op på tvivlsomme aftaler i hele 24 måneder - og tvinger deres kunder til at gå konkurs, hvis de ikke makker ret! http://www.amino.dk/forums/t/123903.aspx Var der nogen der sagde karma-loven!?!?
|
allanisaksen.dk - Online Digital Assistent
Nu kan jeg godt læse og forstå hvad en moderator skriver. |
Har skam fået et svar fra ham på pm. Meeen...man kan vel ikke være noget som helst uden at der bare er en negativ historie et eller andet sted. Men kedeligt link du smider ind til ham der.. |
Jeg fatter ikke tråde skal udvikle sig sådan. Ja jeg forstår godt hvorfor Amino har moderatorer.
Således at bidrag og tråde der får nuværende "format" automatisk bliver smidt ud i sådan "gruppe". Det må programørerne i Amino kunne klare ? Det er "dræbende" gang på gang og læse alle de "åndsvage" tråde med personfnidder m.m. - Har intet med iværksætteri og gøre. Ib Abildgaard Råd & Mal
|