At I vælger at bruge jeres krudt på disse barnligheder som jeg absolut slet ikke kan se noget formål i, er jeres egen sag. Men at Amino lader dette fortsætte, er mig en gåde.
Kan du godt have en pointe i, men jeg har det også sådan at nogle gange skal man ikke lade tabere vinde.
Når han efter insinuationer, injurier, usandheder, postualter stadig forsøger at føre sig frem med flere usandheder, så kræver det et modspil af en eller anden karakter.
Man kan vælge at debattere med manden, men det er umuligt da han åbenlyst med indholdet i sine indlæg ikke forstår at skelne. Man kan så vælge at udstille hans egen fejlagtige og direkte påviselige usandheder, som med SEO reference til en kunde der IKKE er SEO optimeret.
At give en debattør af den beskaffenhed råderum er ikke i nogens interesse, da sandheden forvaltes i forhold til det værst tænkelige statistiske grundlag. Hans usande postulater, injurier, løgne og andre latterligheder er baseret på ÉT møde hvor han følte sig tvunget til økonomisk at købe noget hos en ven eller bekendt. Så manden har MOD sin vilje givet penge for noget fordi han var for svag til at sige NEJ.
Analyserer man hans udtalelser, hans egen forretning og udtalelserne der, så danner der sig et helt klart billede, hvorfor man er NØDT til at tage til genmæle overfor den type mennesker der IKKE vil respondere sund fornuft. Det findes der så forskellige termer for i psykologien, dem lader vi stå så det ikke udarter sig til personlig hetz, til trods for det ville være helt legitimt i forhold til de udtalelser som rotteopdrætteren er kommet med.