Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM hele sandheden, sådan som jeg ser den.

Side 3 ud af 11 (107 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Henning:

Nu havde det måske været mere relevant hvis du søgte på SEO optimering og SEO artikler og så hvor jeg lå henne.

Nej, for jeg er da ligeglad med hvor du ligger henne i søgemaskinerne. Nu har jeg den skeptiske holdning, som du forsøger at fjerne fra mig med at sige du ved bedre så derfor skal jeg stole på dig. Men jeg kan jo se af din reference, at din kunde IKKE er SEO optimeret, selvom kunden står som refernce under DINE sider omkring det produkt DU sælger, hvorfor jeg som kunde SKAL have bevis for du kan det du siger du kan.

Du beviser med den kunde i referencelisten under SEO enten at du IKKE kan lave SEO, eller at du ikke er opmærksom på detaljerne i din kundes SEO, eller at du faktisk laver falsk markedsføring, da kunden IKKE er SEO optimeret, men du bruger kundens navn som reference for at skabe tillid.

For når man giver referencer, så er det for at andre kan se man kan det man påstår man kan, og dermed komme i retning af en aftale om levering af en ydelse. Så hvis SEO for dig svarer til det niveau som fremkommer fra en kunde på din referenceliste, så prøver du at snyde folk, da siden i din referenceliste IKKE er SEO optimeret, der er slet ikke lavet SEO på siden!!!!

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:36 | Låst

Henning:

Er det så nu hvor enhver kan se jeg har bragt dig ud af fatningen, og du har mistet kontrollen, og egenligt har gjort dig kriminel ligesom mig, så du også skal have fodlænke på.

Jeg sidder pt. alene på denne tråd resten er MLM tilhængere og jeg tryner den ene efter den anden. et par stykker truer med at melde mig og du har helt sluppet tøjlerne og nærmest latterlig gjort dig selv

Haha der skal mere end en rotteopdrætter til, for at bringe mig ud af fatningen.

Det her drejer sig slet ikke om kontrol, jeg har tilkendgivet min mening om din IQ og den holder jeg fast ved.

Din opfattelse af du tryner andre, den er helt afsporet, det besidder du ganske enkelt ikke intellektet til i din skriveform.

Du melder mig bare til ChiHuaHua politiet, eller kommer der snart nogle fra ChiHuaHua mafiaen efter mig? hahaha båtnakke.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:38 | Låst

Entrepreneur - Jan:
Nej, for jeg er da ligeglad med hvor du ligger henne i søgemaskinerne.

He he det er jeg ikke og jeg takkede for dit råd, det er dejligt at du gør opmærksom på problemet at det er misvisende. Nu retter jeg ikke problemet før alle har set det, for det er mest cool at lade det stå. Men endnu engang tak

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 17:38 | Låst

Entrepreneur - Jan:
Nej, for jeg er da ligeglad med hvor du ligger henne i søgemaskinerne.

He he det er jeg ikke og jeg takkede for dit råd, det er dejligt at du gør opmærksom på problemet at det er misvisende. Nu retter jeg ikke problemet før alle har set det, for det er mest cool at lade det stå. Men endnu engang tak

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:53 | Låst

Fremover kommer mine indlæg ikke i MLM kategorien - nu ser jeg igen de samme personer som set tidliger - og som alene tilføre snavs og umotiverede indlæg af værste skuffe!
Men det giver jo trafik på Amino og det må jo være det der er formålet !

Jow Amino har vira - og deltagene er gode til at sprede den !

Uanset hvad du mene rså har du ret - er du glad nu?

All the best Broken Heart

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 17:57 | Låst

john sommer:

Fremover kommer mine indlæg ikke i MLM kategorien - nu ser jeg igen de samme personer som set tidliger - og som alene tilføre snavs og umotiverede indlæg af værste skuffe!
Men det giver jo trafik på Amino og det må jo være det der er formålet !

Jow Amino har vira - og deltagene er gode til at sprede den !

Uanset hvad du mene rså har du ret - er du glad nu?

All the best Broken Heart

Kære John

Jeg synes ikke du kan sige at jeg alene tilfører snavs til kategorien, jeg har postet den i cafe og hygge, og jeg tager det verbale hug som jeg får, men jeg fremsat mit synspunkt og hvorfor jeg har det, har jeg begrundet

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:48 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henning:
Jeg er dog mere mindet til at tro at jeg har har ramt et ømt punkt vedr. emnet. Skulle det komme til straf så er maksimum, hvis jeg har gjort noget forkert 6 mdr, og den kan vel tages i en fodlænke.

Jeg skal dog gøre dig opmærksom på at det kan være at du ikke kan "nøjes" med 6 mdr.

Der er set til fælde med bøder på 30-40,000 kr. og tort godtgørelse tiol den forudrettede på 1000.000.

I dit tilfælde vil man nok også kunne finde skærpende omstændigheder.

Se lidt lovgivningen nedenunder, så kunne det måske være at det var klogt lige at tygge lidt på det, inden du roder dig ind i mere. Du har jo brilleret i en anden tråd.

Jeg synes også jeg kan mærke på stemningen er der er flere der mener du er injurierede i dine udtalelser i et offentlig forum og til offentlig skue.

Tænker du ikke på som EDB mand at dette herinde står til evighed ?  Er du tjent med ? Eller udstiller du dig selv, i et forsøg på en person hertz ?

Injurie

Injurie (latin: injurie, uret, fornærmelse) betegner en ærekrænkelse.

Injurier er ulovlige efter straffelovens § 267 og kan straffes med bøde eller fængsel i op til fire måneder. Som noget specielt er injurier undergivet privat påtale. Det betyder, at den krænkede ikke kan indgive politianmeldelse, men selv (ofte gennem advokat) skal rejse sag. I visse grovere tilfælde kan ærekrænkelser dog påtales af det offentlige.

Straffelovens §267:

Den, som krænker en andens ære ved fornærmelige ord eller handlinger eller ved at fremsætte eller udbrede sigtelser for et forhold, der er egnet til at nedsætte den fornærmede i medborgeres agtelse, straffes med bøde eller fængsel indtil 4 måneder.

Stk. 2. Er fornærmelsen fremsat mod nogen af de i §119, stk. 2, nævnte personer i anledning af udførelsen af deres tjeneste eller hverv, uden at bestemmelserne i straffelovens §121 kommer til anvendelse, bliver dette ved straffens udmåling at betragte som en skærpende omstændighed, og straffen kan da stige til fængsel indtil 6 måneder.

Stk. 3. Ved straffens udmåling bliver det at betragte som en skærpende omstændighed, at fornærmelsen er fremsat i trykt skrift eller på anden måde, hvorved den før en større udbredelse, eller på sådanne steder eller til sådanne tider, at det i høj grad forøger det krænkende i ytringen.

§ 26

Paragraf fra Erstatningsansvarsloven

LBK nr 599 af 8/8/1986

Kapitel 3:

Godtgørelse for tort

1. Den, der er ansvarlig for en retsstridig krænkelse af en andens frihed, fred, ære eller person, skal betale den forurettede godtgørelse for tort.

Stk. 2. Ved fastsættelsen af godtgørelsen kan det tillægges vægt, at krænkelsen er begået ved en forbrydelse, der har indebåret en overtrædelse af bestemmelser i straffelovens kapitel 23 eller 24.

Stk. 3. Selv om der ikke er lidt tort, skal den, der er ansvarlig for en retsstridig krænkelse af en anden, dog betale den forurettede en godtgørelse, såfremt krænkelsen er begået ved en forbrydelse, der har indebåret et særlig groft angreb mod en andens person eller frihed.

Stk. 4. § 18, stk. 1-3, finder tilsvarende anvendelse på godtgørelse efter stk. 1-3 og på godtgørelse efter § 26a.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 18:51 | Låst

Henning:
I el-giganten er hun kun gået ind hvis mangler en kaffemaskine. Det er ikke en fiks ide hun får på vej forbi Ikea, at mon ikke jeg lige skal smutte i El-giganten og se hvad den rare sælger kan sælge mig idag.

Jeg synes det er lidt spøjst, at du tror du kender alle moster Oda'ernes købsmotiver - men lad nu det ligge. :-)

Jeg synes også du glemmer den vigtige detalje, at HVIS moster Oda siger ja tak til at købe en kaffemaskine af mig - så gør hun det på et 100% oplyst grundlag - for ikke alene har hun prøvet at betjene maskinen - hun har også smagt kaffen, der kommer ud af den.

Den mulighed for at gennemteste produktet har hun jo ikke i Elgiganten. Derudover har jeg muligheden for at skaffe hende maskinen til engros-pris - så jeg kan altså kun se fordele for moster Oda - og ikke kynisme, hjernevask og alt muligt andet. ;-)

Derudover behøver jeg heller ikke prøve at sælge hende maskinen - hvis hun synes den er pæn, eller hun kan lide kaffen, så spørger hun jo selv om, hvor jeg har købt den - hvis hun altså er interesseret i en ny kaffemaskine.

Og det vil jo være svært for mig at sælge den, hvis hun ikke kan lide udseendet af maskinen eller ikke kan lide smagen af kaffen - upåagtet om vi er i familie eller ej.

Så derfor forstår jeg ikke dit argument om - at det skulle være meget nemmere at sælge til venner og familie.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 19:00 | Låst

Fashion-Seller:
Har lige oprettet et par tråde ;D

Det er søndag Skype-Giggle

/allan

Side 3 ud af 11 (107 indlæg)