Nej, for jeg er da ligeglad med hvor du ligger henne i søgemaskinerne. Nu har jeg den skeptiske holdning, som du forsøger at fjerne fra mig med at sige du ved bedre så derfor skal jeg stole på dig. Men jeg kan jo se af din reference, at din kunde IKKE er SEO optimeret, selvom kunden står som refernce under DINE sider omkring det produkt DU sælger, hvorfor jeg som kunde SKAL have bevis for du kan det du siger du kan. Du beviser med den kunde i referencelisten under SEO enten at du IKKE kan lave SEO, eller at du ikke er opmærksom på detaljerne i din kundes SEO, eller at du faktisk laver falsk markedsføring, da kunden IKKE er SEO optimeret, men du bruger kundens navn som reference for at skabe tillid. For når man giver referencer, så er det for at andre kan se man kan det man påstår man kan, og dermed komme i retning af en aftale om levering af en ydelse. Så hvis SEO for dig svarer til det niveau som fremkommer fra en kunde på din referenceliste, så prøver du at snyde folk, da siden i din referenceliste IKKE er SEO optimeret, der er slet ikke lavet SEO på siden!!!! |
Henning:Er det så nu hvor enhver kan se jeg har bragt dig ud af fatningen, og du har mistet kontrollen, og egenligt har gjort dig kriminel ligesom mig, så du også skal have fodlænke på.
Jeg sidder pt. alene på denne tråd resten er MLM tilhængere og jeg tryner den ene efter den anden. et par stykker truer med at melde mig og du har helt sluppet tøjlerne og nærmest latterlig gjort dig selv
Haha der skal mere end en rotteopdrætter til, for at bringe mig ud af fatningen.
Det her drejer sig slet ikke om kontrol, jeg har tilkendgivet min mening om din IQ og den holder jeg fast ved.
Din opfattelse af du tryner andre, den er helt afsporet, det besidder du ganske enkelt ikke intellektet til i din skriveform.
Du melder mig bare til ChiHuaHua politiet, eller kommer der snart nogle fra ChiHuaHua mafiaen efter mig? hahaha båtnakke.