Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM hele sandheden, sådan som jeg ser den.

Side 10 ud af 11 (107 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

MVM:

Mikael christiansen:

MVM:

Mikael christiansen:

hvilken firma er det ? det vil være godt at vide , jeg tager ikke ud til kaffemøde hos dig for finde ud ad

Hej Michael

Som jeg tidligere har skrevet på Amino, sniger jeg ikke selskabsnavn og link ud i indlæg som ikke sigter på sponsering af nye samarbejdspartnere. Hvis jeg en dag vil søge nye samarbejdspartnere på Amino, bliver det i et åbent indlæg med en overskrift der fortæller at det er en invitation til samarbejde / sponsorering.

Jeg sender dig en PM, så du kan få stillet din nysgerrighed :-9

MVM

Det giver ingen viden jeg kan ikke får respons fra andre amino.dk bruger hvad de synes om det .

En ting er i hvert fald sikker jeg tør ikke handler med en der ikke tør være fuldt ud åben i et forum , de bruger det ikke det til det formål at vi kan lære noget af hinanden

For tænk vis alt hvad du skriver er løgn og jeg har ikke lige frem tid til at tjekke alt hvad du poster når du sender en PM , for jeg kender ikke firmaet .

Derved får du i hvert fald igang i en af MLM igang alt skal være hemmeligt og ved ej om du er OK eller ej

Men vil altid have men som ud gangs punkt vil jeg altid tage det med et  gram meget stort salt alt hvad du skriver da du ikke skriver hvem eller hvad det er , det vil mange andre også gøre og du ødelægger en del for de gode MLM der står frem med hvem de er og fuldt ud ærlig om hvem de er

Om du ærlig eller ej ved jeg ikke og kan intet sige og kan intet bruge det der skrives fra dig i tråden da du ikke hvem dette firma er og derved kan jeg måske få respons fra andre i tråden

Michael - vil gerne understrege, at jeg ikke ønsker at sponsere dig til dette selskab, hvorfor du heller ikke har fået noget signuplink, kun url til selskabet, som jeg sendte for at tilfredsstille din nysgerrighed.

Jeg synes kommunikation med dig er meget svær, og jeg  kan ikke afse de nødvendige ressourcer til, at coache dig frem til at være selvhjulpen i dette koncept.

Synes da også din virksomhed ser tilstrækkelig unik ud til, at der må være et fint forretningsgrundlag fremadrettet, så al held med dette :-)

MVM

Som sagt flere gange er det OK det er hemmeligt men forstår intet hvad vi debattere især vis ligger nogle tal frem mv.

Derved fuld ud ok , men jeg ved bare intet hvad vi debattere og jeg kan ikke få respons i tråden hvad det er da du ikke skriver det .

Håber du forstår det er OK med mig , jeg ved bare intet hvad vi debattere tit , da du ikke skriver det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:22 | Låst

Hvis jeg lyder bitter i dette indlæg er det altså ikke tilfældet - min puls er helt normal. Smile

Lundsby:
Problemet er grundlæggende at markedsføring foregår via mund-til-mund imellem betroede parter.

Lundsby - jeg synes alle dine kommentarer bærer ekstremt kraftigt præg af, at lige meget hvor mange fakta vi smider på bordet, så vil du altid mene, at MLM er for uintelligente mennesker - og at MLM i din optik aldrig kan betragtes som "ægte business", men samtidig bærer din kommentarer også kraftigt præg af, at du langt fra har styr på alle aspekter af konceptet.

(igen - dette er ikke et surt opstød eller et angreb, jeg forsøger bare at informere om, hvordan disse kommentarer lyder på mig)

F.eks. ovenstående bemærkning: Du har lige fået at vide, at markedsføring også foregår via Facebook, Twitter, flyers, messer, webinarer mv. De personer, som evt. bliver tegnet op via disse kanaler, er jo IKKE betroede parter.

Derudover kan jeg stadig ikke se det negative i, at man deler sin viden/glæde/erfaring omkring et produkt med sine venner og familie - men lige præcis denne detalje kan nok diskuteres i en uendelighed. 

Lundsby:
Hvis man tager et eksempel hvor man skulle sælge et sundhedsprodukt, og havde hørt en historie om hvordan det i et tilfælde havde kureret kræft i bugspytkirtlen, når man så sidder overfor en person der har den sygdom ville man så undlade at fortælle historien! Nej, vel! Selvom det man solgt på ingen måde var klassicificeret som lægemiddel imod kræft, så ville personen efter mødet havde købt og måske endda fået et lille håb om at overleve og hvis jeg pitchede rigtigt godt ville de måske også tro at de var på til en bedre økonomi. Problemet er bare at min rolle i sådan et tilfælde efter min overbevisning, er dybt forkastelig. Det der gør den det er at jeg ville tjene penge på det, ellers havde det faktisk været ok.

Nu er eksemplet med kræft eller sygdom jo lidt ekstremt - og vi er enige, hvis du presser en ven, eller enhver anden til at købe et produkt på den måde, så er det forkasteligt.

Men hvad hvis nu, hvis du har selv har haft kræft (igen, jeg ved godt eksemplet er lidt ekstremt) - og din kræft er forsvundet, mens du har brugt dette produkt?

Hvis du selv er 100% overbevist om, at det var dette produkt, der gjorde udslaget?

Ville det så ikke være forkasteligt at UNDLADE at nævne dette, hvis du havde en ven med kræft?

Det er jo samme problemstilling med numerologi, astrologi, akupunktur etc. etc. Det kan ikke 100% bevises, men rigtig mange mennesker vil sværge på, at de har fået et bedre liv pga. dette.

Ikke at MLM-branchen skal sammenlignes med disse kategorier, men jeg er da enig i, at nogle firmaers produkter er ovre i denne genre. 

Men L'oreal lover jo f.eks. også, at kvinder kan få 80% længere vipper - hvilket er lodret løgn, Actimel lover at du kan blive sundere, til kr. 40,- pr. liter - hvilket er korrekt, men undersøgelser har vist, at du får PRÆCIS samme effekt ud af at spise almindelig yoghurt, til kr. 8,- pr. liter.

Den danske stat lokker også med drømme om mere fritid, mere tid til familien og flere penge til at rejse -> Du skal bare spille Lotto.

Det jeg prøver at sige er, at dette foregår i mange brancher - og ikke kun i MLM. Som jeg ser det, er det ikke branche-specifikt. Det er menneske-specifikt.

Falsk markedsføring er forkasteligt og uetisk - lige meget hvilken branche det bliver brugt i!

De produkter jeg selv har i helse-kategorien, har jeg ALTID testet på mig selv først - inden jeg prøver at pitche noget som helst til nogen.

Og det er faktisk her, at jeg synes MLM er MERE moralsk, end f.eks. affiliate marketing, hvor du pusher produkter, som du ikke selv har prøvet eller kender noget til, - eller når ekspedienten i Matas udtaler sig om positive egenskaber ved et produkt, som hun heller ikke selv har prøvet.

Forstår du hvor jeg vil hen?

Lundsby:
En anden vigtig ting for MLM som ser det placebo effekten, tro kan flytte bjerge, og så et MLM bør komme med et budskab, som man syntes godt. Anti-rynke creme, skønhedsprodukter, sundhedsprodukter må være oplagte, fordi deres virkning i højgrad handler om brugerens egen vurdering, og hvem vil ikke gerne være blevet smukkere, sundhed og oveni købet kunne tjene penge på!

Jeg sælger også kaffemaskiner, dyrefoder, smykker og vandfiltre. Alle sammen produkter uden hokus pokus og heller ikke produkter der skal sælges på mærkelige egenskaber, der ikke kan dokumenteres. Derudover har folk altid mulighed for at teste produktet, inden de siger ja tak.

Så igen - jeg kan godt forstå din argumentation, men den er umådelig unuanceret - og dækker kun en brøkdel af hele branchen - så jeg synes det er ærgerligt, at du (så vidt jeg kan tolke) baserer dine holdninger på dette meget spinkle kendskab til firmaerne og produkterne.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:46 | Låst

Mikael christiansen:

Jeg ønsker også en debat uden alle disse bande ord .

Ok, men hvad er det egentlig du ønsker at debattere?

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 22:01 | Låst

H€nning:

I skal da også lige have denne her så kan man jo forholde sig derfra

http://pyramidschemealert.org/category/pyramid-scheme/mlm-scheme/

Hvor er det lige præcis du vil hen med dette link???

Det er en side, der holder øje med pyramidespil.

Dem findes der mange af - så ja, det er da helt fint med en vagthund, men så vidt jeg kan se holder de kun øje med canadiske/amerikanske pyramidespil.

Mit firma er ikke på listen - betyder det så, at du mener, mit firma er både etisk og moralsk i orden? ;-)

Desuden skriver de dette i deres "notice:"

None of the reports or commentaries is intended to imply that any of the referenced companies have been charged or convicted as illegal pyramid schemes.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:11 | Låst

Entrepreneur - Jan:

Mikael christiansen:

Jeg ønsker også en debat uden alle disse bande ord .

Ok, men hvad er det egentlig du ønsker at debattere?

jeg forstod ham ikke da det var hemmeligt og sagde OK , men nu skrev han jo masser af tal så lyder godt men jeg fik ingen viden da det var hemmeligt  hvad vi debattere.

Men det bliver meget forvirende med en debat tråd når der poster en masse tal med det er hemmeligt hvad det er de tjenes på ud over eneste jeg ved det er MLM.

Det er OK med mig det er hemmeligt, men er godt nok svært at forstå hvad vi debattere i hvert fald for mig og nok også for dig.

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 22:48 | Låst

Mikael christiansen:

jeg forstod ham ikke da det var hemmeligt og sagde OK , men nu skrev han jo masser af tal så lyder godt men jeg fik ingen viden da det var hemmeligt  hvad vi debattere

Michael - dette er årsagen til, at jeg synes kommunikation med dig er vanskelig. Jeg har i detaljer, gentagne gange redegjort hvorfor selskabsnavn og mit navn ikke anvendes, men du forstår det fortsat ikke, og det er netop baggrunden for at jeg aldrig vil introducere dig i mit team.

Ydermere kan det da være rygende ligegyldigt hvad 100 fremmede mennesker måtte mene om et koncept de ikke kender og ikke gider sætte sig ind i. Hvordan kan det på nogen måde være vigtigt for dig, håber da ikke du lader fremmede mennesker uden aktuel indsigt styre dine beslutninger i andre anliggender?!

Jeg kan tage fejl, men jeg tror slet ikke NWM er noget for dig, der er nogle fundamentale personegenskaber og færdigheder der skal være til stede, og dit naturlige udgangspunkt er at jeg nok lyver, svindler osv., og retorisk vil du have meget store udfordringer i at blive en forbilledlig sponsor og teamleder.

Positiv attitude, entusiasme, people skills og en troværdig retorik er vigtige i denne forretningsform - jeg kan som sagt ikke tilbyde dig at coache dig til succes. Har faktisk hverken tiden eller lysten, så lad det nu ligge istedet for at fortsætte med hemmeligheds-svadaen og påstanden om at NWM ødelægges worldwide af, at jeg ikke vil sende dig mit signuplink!

MVM

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:07 | Låst

MVM:

Mikael christiansen:

jeg forstod ham ikke da det var hemmeligt og sagde OK , men nu skrev han jo masser af tal så lyder godt men jeg fik ingen viden da det var hemmeligt  hvad vi debattere

Michael - dette er årsagen til jeg synes kommunikation med dig vanskelig. Jeg har i detaljer redegjort hvorfor selskabsnavn og mit navn ikke anvendes, men du forstår det fortsat ikke, og det er netop baggrunden for at jeg aldrig vil introducere dig i mit team.

Ydermere kan det da være rygende ligegyldigt hvad 100 fremmede mennesker måtte mene om et koncept de ikke kender og ikke gider sætte sig ind i. Hvordan kan det på nogen måde være vigtigt for dig, håber da ikke du lader fremmede mennesker uden aktuel indsigt styre dine beslutninger i andre anliggender?!

Jeg kan tage fejl, men jeg tror slet ikke NWM er noget for dig, der er nogle fundamentale personegenskaber og færdigheder der skal være til stede, og dit naturlige udgangspunkt er at jeg nok lyver, svindler osv., og retorisk vil du have meget store udfordringer i at blive en forbilledlig sponsor og teamleder.

Positiv attitude, entusiasme, people skills og en troværdig retorik er vigtige i denne forretningsform - jeg kan som sagt ikke tilbyde dig at coache dig til succes.

Har faktisk hverken tiden eller lysten, så lad det nu ligge istedet for at fortsætte med hemmeligheds-svadaen og påstanden om at NWM ødelægges worldwide af, at jeg ikke vil sende dit mit signuplink!

MVM

Som sagt er det fuldt ud OK , med mig tit forstår jeg dig ikke hvad du skriver da meget af det er hemmeligt og sikkert andre forstår dig ikke .

Men jeg forstår ikke hvorfor poster nogle gange tal når der intet skrives hvad de tjenes på , prøv og tænk hvordan et indlæg ser ud når man skriver , for det er forvirrende at læse et indlæg hvor der kun står ½ delen og du svare jo ikke over PM med ald viden .

Vis du ønksker ikke sige hvem er kunne du evt. lade være postet masser af tal på indtægt . giv din gode viden videre som du har den er sikker meget stor.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 23:18 | Låst

Mikael christiansen:
Som sagt er det fuldt ud OK , med mig tit forstår jeg dig ikke hvad du skriver da meget af det er hemmeligt og sikkert andre forstår dig ikke .

Undskyld Mikael - men jeg synes altså det er noget sludder.

Selvfølgelig kan man da give viden videre - uden at nævne sit firmanavn.

Når folk skriver om SEO kan man da sagtens fortælle om diverse tips og tricks - uden at nævne sit eget firma.

Det bliver praktiseret dagligt på Amino - hvorfor er du ikke inde og brokke dig over det?

De indlæg som MVM har skrevet indtil videre handler IKKE om hans firma - men om MLM generelt.

Derfor er det noget sludder at sige, at han holder ting hemmeligt.

Han deler jo netop sin viden om en branche og om et koncept - IKKE om produkter eller om et firma.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:32 | Låst

Allan I:

Mikael christiansen:

Undskyld Mikael - men jeg synes altså det er noget sludder.

Selvfølgelig kan man da give viden videre - uden at nævne sit firmanavn.

Når folk skriver om SEO kan man da sagtens fortælle om diverse tips og tricks - uden at nævne sit eget firma.

Det bliver praktiseret dagligt på Amino - hvorfor er du ikke inde og brokke dig over det?

De indlæg som MVM har skrevet indtil videre handler IKKE om hans firma - men om MLM generelt.

Derfor er det noget sludder at sige, at han holder ting hemmeligt.

Han deler jo netop sin viden om en branche og om et koncept - IKKE om produkter eller om et firma.

jeg kan læse du har misforstået mig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:35 | Låst

MVM:

Mikael christiansen:

Michael - dette er årsagen til, at jeg synes kommunikation med dig er vanskelig. Jeg har i detaljer, gentagne gange redegjort hvorfor selskabsnavn og mit navn ikke anvendes, men du forstår det fortsat ikke, og det er netop baggrunden for at jeg aldrig vil introducere dig i mit team.

Positiv attitude, entusiasme, people skills og en troværdig retorik er vigtige i denne forretningsform - jeg kan som sagt ikke tilbyde dig at coache dig til succes. Har faktisk hverken tiden eller lysten, så lad det nu ligge istedet for at fortsætte med hemmeligheds-svadaen og påstanden om at NWM ødelægges worldwide af, at jeg ikke vil sende dig mit signuplink!

MVM

Hej allan det er dette her

det er ok når det er viden

men når der skrives tal altså penge om en virksomhed og ikke ved hvad det er og da det hele er hemmeligt er det forvirrende

jeg prøver igen forklare bedre de poster hvilken virksomhed , vis du skriver om en ting virksomhed du tjener penge på og skriver det giver så høj indtægt på en måde med forklare ikke det hele for selv inden for MLM er derl forskel på produkter hvordan de sælges og hvad der giver succes inden for selv MLM

Side 10 ud af 11 (107 indlæg)