Mikael, jeg tror du havner med samme problem som vi har talt om i et hav af tråde. MLM er ikke hemmeligt, men en introduktion til en forretning. Som jeg skrev tidligere i tråden så er det jo nærmest som at lave en ny familie, for det bliver kollega/partnere som man kommer til at arbejde tæt med fremover. Derfor er den personlige kemi alt afgørende for begge parter. Amino ses ikke som en salgsside for vores produkter. Jeg mener ikke der på noget tidspunkt har været nogen der har forsøgt at sælge noget til dig, så hvorfor snakke "at du ikke tør handle"? Tænk hvis alt var løgn...Ja derfor har man oftest mest ud af det kaffemøde som du vil undvære, her bliver forretningen præsenteret fra a til z, ikke b..n...z (udvalgte detaljer som du vil have). Hverken en MLM'er eller en "alm" person har noget ud af begrænset info, derfor ender det desværre med en tro om hemmelighedskræmmeri herinde. Den bedste måde at vurdere en anden person er vel også ansigt til ansigt...både troværdighed, begejstring, kemi og vurdering af personens mulighed for at hjælpe dig. Nej MVM ødelægger ikke noget i mine øjne, tværtimod. Han viser bl.a. at man kan starte op når som helst og det ikke handler om at være de første. Problemet er at være produktfikseret inden man kender til MLM...Der findes flere gode MLM firmaer, og det er noget nemmere at vælge hvad man har lyst til at arbejde med, når man kender selve forretningskonceptet. Så kan man også sortere i de selskaber der har en anderledes strategi. |
Michael - vil gerne understrege, at jeg ikke ønsker at sponsere dig til dette selskab, hvorfor du heller ikke har fået noget signuplink, kun url til selskabet, som jeg sendte for at tilfredsstille din nysgerrighed.Mikael christiansen:MVM:Mikael christiansen:hvilken firma er det ? det vil være godt at vide , jeg tager ikke ud til kaffemøde hos dig for finde ud ad
Hej Michael
Som jeg tidligere har skrevet på Amino, sniger jeg ikke selskabsnavn og link ud i indlæg som ikke sigter på sponsering af nye samarbejdspartnere. Hvis jeg en dag vil søge nye samarbejdspartnere på Amino, bliver det i et åbent indlæg med en overskrift der fortæller at det er en invitation til samarbejde / sponsorering.
Jeg sender dig en PM, så du kan få stillet din nysgerrighed :-9
MVM
Det giver ingen viden jeg kan ikke får respons fra andre amino.dk bruger hvad de synes om det .
En ting er i hvert fald sikker jeg tør ikke handler med en der ikke tør være fuldt ud åben i et forum , de bruger det ikke det til det formål at vi kan lære noget af hinanden
For tænk vis alt hvad du skriver er løgn og jeg har ikke lige frem tid til at tjekke alt hvad du poster når du sender en PM , for jeg kender ikke firmaet .
Derved får du i hvert fald igang i en af MLM igang alt skal være hemmeligt og ved ej om du er OK eller ej
Men vil altid have men som ud gangs punkt vil jeg altid tage det med et gram meget stort salt alt hvad du skriver da du ikke skriver hvem eller hvad det er , det vil mange andre også gøre og du ødelægger en del for de gode MLM der står frem med hvem de er og fuldt ud ærlig om hvem de er
Om du ærlig eller ej ved jeg ikke og kan intet sige og kan intet bruge det der skrives fra dig i tråden da du ikke hvem dette firma er og derved kan jeg måske få respons fra andre i tråden
Jeg synes kommunikation med dig er meget svær, og jeg kan ikke afse de nødvendige ressourcer til, at coache dig frem til at være selvhjulpen i dette koncept.
Synes da også din virksomhed ser tilstrækkelig unik ud til, at der må være et fint forretningsgrundlag fremadrettet, så al held med dette :-)
MVM