Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM hele sandheden, sådan som jeg ser den.

Side 9 ud af 11 (107 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 19:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Det giver ingen viden jeg kan ikke får respons fra andre amino.dk bruger hvad de synes om det .

En ting er i hvert fald sikker jeg tør ikke handler med en der ikke tør være fuldt ud åben i et forum , de bruger det ikke det til det formål at vi kan lære noget af hinanden

For tænk vis alt hvad du skriver er løgn og jeg har ikke lige frem tid til at tjekke alt hvad du poster når du sender en PM , for jeg kender ikke firmaet .

Derved får du i hvert fald igang i en af MLM igang alt skal være hemmeligt og ved ej om du er OK eller ej

Men vil altid have men som ud gangs punkt vil jeg altid tage det med et  gram meget stort salt alt hvad du skriver da du ikke skriver hvem eller hvad det er , det vil mange andre også gøre og du ødelægger en del for de gode MLM der står frem med hvem de er og fuldt ud ærlig om hvem de er

Om du ærlig eller ej ved jeg ikke og kan intet sige og kan intet bruge det der skrives fra dig i tråden da du ikke hvem dette firma er og derved kan jeg måske få respons fra andre i tråden

Mikael, jeg tror du havner med samme problem som vi har talt om i et hav af tråde. MLM er ikke hemmeligt, men en introduktion til en forretning. Som jeg skrev tidligere i tråden så er det jo nærmest som at lave en ny familie, for det bliver kollega/partnere som man kommer til at arbejde tæt med fremover. Derfor er den personlige kemi alt afgørende for begge parter.

Amino ses ikke som en salgsside for vores produkter. Jeg mener ikke der på noget tidspunkt har været nogen der har forsøgt at sælge noget til dig, så hvorfor snakke "at du ikke tør handle"?

Tænk hvis alt var løgn...Ja derfor har man oftest mest ud af det kaffemøde som du vil undvære, her bliver forretningen præsenteret fra a til z, ikke b..n...z (udvalgte detaljer som du vil have). Hverken en MLM'er eller en "alm" person har noget ud af begrænset info, derfor ender det desværre med en tro om hemmelighedskræmmeri herinde. Den bedste måde at vurdere en anden person er vel også ansigt til ansigt...både troværdighed, begejstring, kemi og vurdering af personens mulighed for at hjælpe dig.

Nej MVM ødelægger ikke noget i mine øjne, tværtimod. Han viser bl.a. at man kan starte op når som helst og det ikke handler om at være de første. Problemet er at være produktfikseret inden man kender til MLM...Der findes flere gode MLM firmaer, og det er noget nemmere at vælge hvad man har lyst til at arbejde med, når man kender selve forretningskonceptet. Så kan man også sortere i de selskaber der har en anderledes strategi.

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 19:35 | Låst

Mikael christiansen:

MVM:

Mikael christiansen:

hvilken firma er det ? det vil være godt at vide , jeg tager ikke ud til kaffemøde hos dig for finde ud ad

Hej Michael

Som jeg tidligere har skrevet på Amino, sniger jeg ikke selskabsnavn og link ud i indlæg som ikke sigter på sponsering af nye samarbejdspartnere. Hvis jeg en dag vil søge nye samarbejdspartnere på Amino, bliver det i et åbent indlæg med en overskrift der fortæller at det er en invitation til samarbejde / sponsorering.

Jeg sender dig en PM, så du kan få stillet din nysgerrighed :-9

MVM

Det giver ingen viden jeg kan ikke får respons fra andre amino.dk bruger hvad de synes om det .

En ting er i hvert fald sikker jeg tør ikke handler med en der ikke tør være fuldt ud åben i et forum , de bruger det ikke det til det formål at vi kan lære noget af hinanden

For tænk vis alt hvad du skriver er løgn og jeg har ikke lige frem tid til at tjekke alt hvad du poster når du sender en PM , for jeg kender ikke firmaet .

Derved får du i hvert fald igang i en af MLM igang alt skal være hemmeligt og ved ej om du er OK eller ej

Men vil altid have men som ud gangs punkt vil jeg altid tage det med et  gram meget stort salt alt hvad du skriver da du ikke skriver hvem eller hvad det er , det vil mange andre også gøre og du ødelægger en del for de gode MLM der står frem med hvem de er og fuldt ud ærlig om hvem de er

Om du ærlig eller ej ved jeg ikke og kan intet sige og kan intet bruge det der skrives fra dig i tråden da du ikke hvem dette firma er og derved kan jeg måske få respons fra andre i tråden

Michael - vil gerne understrege, at jeg ikke ønsker at sponsere dig til dette selskab, hvorfor du heller ikke har fået noget signuplink, kun url til selskabet, som jeg sendte for at tilfredsstille din nysgerrighed.

Jeg synes kommunikation med dig er meget svær, og jeg  kan ikke afse de nødvendige ressourcer til, at coache dig frem til at være selvhjulpen i dette koncept.

Synes da også din virksomhed ser tilstrækkelig unik ud til, at der må være et fint forretningsgrundlag fremadrettet, så al held med dette :-)

MVM

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 19:47 | Låst

Michael,

Det sidste udbrud dér var særdeles ufint. Når manden ikke ønsker at få hængt sit firma til tørre i denne tråd, så må du respektere det.

Desuden oplyste han om hans egne bevæggrunde til at joine selskabet og forsøgte ikke at sælge dig produkter.

Du må lige højne niveauet her.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:48 | Låst

Hej Mikael

En af problemerne ved at være ved MLM er at der er mange der sælger de samme produkter. Så hemmelighedskræmmeri, kan være fordelagtigt fordi den enkelte sælger ikke får noget direkte ud af branding af firmaet.

Det er egentligt ikke anderledes end at du ikke er interesseret i at udlevere privat numrene på dine strippere, så jeg kan booke dem direkte.

Skulle du være interesseret må du endelig skrive, der er et par stykker af dem, jeg godt ville havde et telefonnummer på :-)

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 19:53 | Låst

Lundsby:
Skulle du være interesseret må du endelig skrive, der er et par stykker af dem, jeg godt ville havde et telefonnummer på :-)

Big Smile LOL

Mht. hemmelighedskræmmeriet så er der intet her, enhver kan kontakte mig privat og få selskabsnavn og mit navn.

Når jeg ikke vil have det frem i mine indlæg, er det fordi jeg ikke ønsker at blive skudt i skoene, at min egentlige dagsorden er at fiske Aminoer, omend jeg indrømmet har sponseret flere der har henvendt sig til mig privat - jeg arbejder trods alt med networking. 

Trods al den negative publicity om NWM, har salige Simon Spies velkendte ord: "Dårlig reklame er bedre end ingen reklame" igen vist sig at være sand og folk er heldigvis forskellige, og tænder på forskellige ting.

Desuden har jeg længe synes, at tonen og negativiteten i MLM kategorien var meget barsk og ensidig, og nyt perspektiv og nye kræfter var tiltrængte, sekundært er mit ærinde at netværkere uanset selskab kan connecte og hjælpe hinanden og udveksle synspunkter og slutteligt var mit spinkle håb, at vi en dag måske kunne ændre folks opfattelse af NMW.

Det er en kendsgerning, at mange mennesker ønsker at blive blive selvstændige, men at mange ikke bliver det pga. manglende idéer / midler /erfaring, frygt for at opgive sikre indtægter og satse hus og livsopsparinger, stå med administration, regnskaber, ansatte, varelager, lokaler, inventar, maskiner, biler, driftsomkostninger, store investeringer osv.

I NWM kan alle være med, investeringen og risikoen er minimal og indtægtspotentialet og passiv indkomst ubegrænset/højt, og som med en franchise køber man en nøglefærdig komplet forretning og kan gå igang straks uden bestemte forudsætninger.

For almindelige mennesker uden netværkserfaring siger jeg altid, at første mål må være at blive udgiftsneutral, altså at få investering og evt. løbende omkostninger hjem. Dernæst er målet måske 3000 kr/md, siden 5000 kr/md osv.

Nu lyder 3000 kr måske ikke af ret meget, men mange mennesker med en indkomst på 30.000 kr om måneden har ikke engang 3000 kr tilbage til sjov, ballade og lidt personlig luksus når rudekuverterne er ekspederet. I det perspektiv er 3000 kr. måske en fordobling af deres rådighedbeløb - og jeg kan garantere for det er noget der mærkes.

MVM

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:54 | Låst

Mikael christiansen:

MVM:

Mikael christiansen:

hvilken firma er det ? det vil være godt at vide , jeg tager ikke ud til kaffemøde hos dig for finde ud ad

Hej Michael

Som jeg tidligere har skrevet på Amino, sniger jeg ikke selskabsnavn og link ud i indlæg som ikke sigter på sponsering af nye samarbejdspartnere. Hvis jeg en dag vil søge nye samarbejdspartnere på Amino, bliver det i et åbent indlæg med en overskrift der fortæller at det er en invitation til samarbejde / sponsorering.

MVM

Hej Michael

Nu synes jeg du er ganske urimelig, og direkte taler i mod det du selv skriver om iværksættere og Amino. Der er absolut intet MVM har skrevet der kan retfærdiggøre at du mistænkeliggør hans skrevne ord.

Jeg er direkte uenig med dig i, at vi ikke kan lære noget om debatten her, også efter Lundsby kommer med sine indspark og der svares og debatteres.

Den opfattelse jeg sidder med lige nu er, at du ikke er interesseret i at vide noget om MLM/NWM men mere har en indgroet opfattelse af konceptet.

På denne side kan du finde verdens førende MLM selskaber

http://www.mlmdirectoryonline.com/

I venstre side finder du top 100 og det er meget respektable virksomheder mange af dem og nogle også børsnoterede.

Det ville derfor, i forhold til den iværksætterånd du tit prædiker om, måske være en god idé ikke at mistænkeliggøre på den måde, især når MVM åbent og ærligt har skrevet han IKKE ønsker at rekruttere folk herfra til sit netværk.

Ovenstående er årsag til min karmatilkendegivelse.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:30 | Låst

Rune Gjersvik:

Et par stykker herfra tråden har nu fået en lille pause fra Amino, de har tydeligvis ikke forstået alvoren i min advarsel.

Jeg er mildt sagt, meget træt af at flere ikke kan forstå, hvordan reglerne hænger sammen. Lad være med at nedgøre andre herinde.

Mvh. Rune.

Det også det bedste jeg ser frem til en bedre debat i en pænere tone , husk alt kan google se

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:36 | Låst

Lundsby:

Hej Mikael

En af problemerne ved at være ved MLM er at der er mange der sælger de samme produkter. Så hemmelighedskræmmeri, kan være fordelagtigt fordi den enkelte sælger ikke får noget direkte ud af branding af firmaet.

Det er egentligt ikke anderledes end at du ikke er interesseret i at udlevere privat numrene på dine strippere, så jeg kan booke dem direkte.

Jeg har lavet derfor dirkete telefon nummer på siden til nogle dem kig på siden.

Alt hemmeligt ødelægger masser af ting og jeg har intet imod MLM bare jeg forstår det skrevet og det forstås ikke vis ønsker er hemmeligt .

ved hemmeligt forstår man intet af det skrevet , det må den person bare vide og som sagt er det fuldt ud ok med mig , men de bare finde sig i vi misforstår dem  for man ved ikke hvad de snakker om

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:47 | Låst

Entrepreneur - Jan:

Mikael christiansen:

MVM:

Mikael christiansen:

Hej Michael

MVM

Hej Michael

Nu synes jeg du er ganske urimelig, og direkte taler i mod det du selv skriver om iværksættere og Amino. Der er absolut intet MVM har skrevet der kan retfærdiggøre at du mistænkeliggør hans skrevne ord.

Jeg er direkte uenig med dig i, at vi ikke kan lære noget om debatten her, også efter Lundsby kommer med sine indspark og der svares og debatteres.

Den opfattelse jeg sidder med lige nu er, at du ikke er interesseret i at vide noget om MLM/NWM men mere har en indgroet opfattelse af konceptet.

På denne side kan du finde verdens førende MLM selskaber

http://www.mlmdirectoryonline.com/

I venstre side finder du top 100 og det er meget respektable virksomheder mange af dem og nogle også børsnoterede.

Det ville derfor, i forhold til den iværksætterånd du tit prædiker om, måske være en god idé ikke at mistænkeliggøre på den måde, især når MVM åbent og ærligt har skrevet han IKKE ønsker at rekruttere folk herfra til sit netværk.

Ovenstående er årsag til min karmatilkendegivelse.

Som sagt du har misforstået mig det er fuld ud OK han ønsker det er hemmeligt , men flere af os skal gætte os til det hele når det er hemmeligt derved ingen debat .

Det eneste jeg ønsker er en bedre debat i en pænere tone

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:50 | Låst

Flemming Rasmussen:

Michael,

Det sidste udbrud dér var særdeles ufint. Når manden ikke ønsker at få hængt sit firma til tørre i denne tråd, så må du respektere det.

Desuden oplyste han om hans egne bevæggrunde til at joine selskabet og forsøgte ikke at sælge dig produkter.

Du må lige højne niveauet her.

Jeg ønsker også en debat uden alle disse bande ord .

Hemmeligt ok som sagt , han må bare leve vi ikke ved hvad vi debatter tit når han skriver hvilken overskud mv.

Respons fra de andre bruger hvad de synes kan give en den afgørende viden

Side 9 ud af 11 (107 indlæg)