Ja du har ret IB derfor postede jeg også denne tråd på forhånd i Cafe og hygge og jo den røg også ud af proportioner, med undertegnede som deltager, ingen tvivl om det. |
Ib Abildgaard, RÅD & MAL:Jeg fatter ikke tråde skal udvikle sig sådan.
Kunne det eventuelt have noget at gøre med, at MLM i al den tid det har eksisteret på Amino, gang på gang er blevet svinet til - og ofte på det mest usaglige grundlag?
Jeg har beskæftiget med MLM på Amino i under et år - og jeg er allerede blevet kaldt svindler, kyniker, uetisk, amoralsk og løgner - alt sammen fra folk der aldrig har mødt mig.
Mine produkter er også blevet svinet til - igen, fra folk, som aldrig har prøvet dem.
Det er helt OK med mig, at folk enten er skeptiske overfor konceptet, eller allerede HAR vurderet, at konceptet ikke er noget for dem - men det berettiger jo ikke til denne tilsvining af både koncept, branche og "udøvere".
Det eneste "saglige" vi har fået fra Hennings indlæg er, at han engang har været til et homeparty - og nu vurderer han så 100.000 forhandlere, deres firmaer og deres koncepter ud fra dette. Når han så indirekte kalder alle i branchen for svindlere - så bliver det personligt, og så er det jo svært at lade være med at tage til genmæle.
Så jeg er enig med dig i - at der burde en være "personfnidder-tråd" - hvor man kunne smide indlæg ind, når de ikke længere kan siges at være konstruktive - eller hvor man kunne tage de personlige slagsmål.
(det skulle så selvfølgelig være et "no-follow" forum i forhold til Google) ;-)