Det er fair og føle sig krænket, jeg skulle måske ikke have taget fløjlshandskerne af, og det kan være jeg får en over næsen, for mit indlæg, det må jeg tage som en mand uden og pive. Jeg er dog mere mindet til at tro at jeg har har ramt et ømt punkt vedr. emnet. Skulle det komme til straf så er maksimum, hvis jeg har gjort noget forkert 6 mdr, og den kan vel tages i en fodlænke. Jeg skal så lige sige at jeg også roste metoden for evnen til at afhænde produkter.
|
Henning,
Det er bare vigtigt, at det er personen, som du har oplevet træder ved siden af, er den der skydes på.
At skyde på MLM som salgsmetode er forfejlet, for ligesom kommunisme, er den i sin reneste form, helt genial.
Men vi ved også godt begge to, at kommunismen desværre ikke praktiseres helt efter bogen og derved opstår der problemer, ligesom med MLM.
Når det er så nemt at skyde efter MLM, så er det fordi det er den nyeste salgsmetode vi kender - udover web og affiliate - og det ukendte står som regel altid for skud.
Jeg skal på det kraftigste understrege, at jeg ikke antyder sammenhæng mellem MLM og kommunisme i ovenstående.