Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM hele sandheden, sådan som jeg ser den.

Side 2 ud af 11 (107 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Alle har ret til sin mening og alle har ret til at give udtryk for sin mening. I Danmark er tingene dog skruet sådan sammen, at hvis man offentligt (hvilket nu er tilfælde med et indlæg online til offentlig beskuelse) sviner andre til eller kommer med usande oplysninger, så kan man gøres ansvarlig for dette.

Jeg håber således at en moderator eller Martin Thorborg selv er i stand til at forklare dig problematikken i at du som bruger af Amino anvender denne platform for meningsløse postulater der er lovovertrædene.

Det er fair og føle sig krænket, jeg skulle måske ikke have taget fløjlshandskerne af, og det kan være jeg får en over næsen, for mit indlæg, det må jeg tage som en mand uden og pive.

Jeg er dog mere mindet til at tro at jeg har har ramt et ømt punkt vedr. emnet. Skulle det komme til straf så er maksimum, hvis jeg har gjort noget forkert 6 mdr, og den kan vel tages i en fodlænke.

Jeg skal så lige sige at jeg også roste metoden for evnen til at afhænde produkter.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 17:00 | Låst

Henning,

Det er bare vigtigt, at det er personen, som du har oplevet træder ved siden af, er den der skydes på.

At skyde på MLM som salgsmetode er forfejlet, for ligesom kommunisme, er den i sin reneste form, helt genial.

Men vi ved også godt begge to, at kommunismen desværre ikke praktiseres helt efter bogen og derved opstår der problemer, ligesom med MLM.

Når det er så nemt at skyde efter MLM, så er det fordi det er den nyeste salgsmetode vi kender - udover web og affiliate - og det ukendte står som regel altid for skud.

Jeg skal på det kraftigste understrege, at jeg ikke antyder sammenhæng mellem MLM og kommunisme i ovenstående.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:02 | Låst

Henning:

Det er fair og føle sig krænket, jeg skulle måske ikke have taget fløjlshandskerne af, og det kan være jeg får en over næsen, for mit indlæg, det må jeg tage som en mand uden og pive.

Jeg føler mig føler mig ikke krænket, men henleder blot opmærksomheden på dine usandheder.

Og hvis det er således at Amino accepterer folks usandheder fremstillet på så udokumenteret vis, så er det kedeligt og decideret ødelæggende for Amino.

Men hey hvis de accepterer så degenerende indlæg, så bliver mit næste indlæg nok omkring SEO. For jeg har set på en side fra en der opdrætter hunde i fritiden og som samtidig sælger SEO, at en af referencerne der bruges under SEO information har følgende

h1-Tag(s)

h2-Tag(s)

• Not Found

h3-Tag(s)

• Vores produkter

h4-Tag(s)

• Not Found

h5-Tag(s)

• Not Found

h6-Tag(s)

• Not Found

strong-Tag(s)

b-Tag(s)

• Not Found

em-Tag(s)

• Not Found

i-Tag(s)

• Not Found

acronym-Tag(s)

• Not Found

dfn-Tag(s)

• Not Found

abbr-Tag(s)

• Not Found

Så det er nok kendetegnende for SEO sælgerne at de laver så ringe et stykke arbejde for alle deres kunder og jeg er sikker på at ALLE SEO virksomheder på samme måde prøver at bilde deres kunder ind at siderne er SEO optimeret. Og jeg VED det er rigtigt, for jeg har jo selv set det online på en side hvor der står en masse om SEO!!! (Ironi kan forekomme)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 17:11 | Låst

Flemming Rasmussen:

Henning,

Det er bare vigtigt, at det er personen, som du har oplevet træder ved siden af, er den der skydes på.

At skyde på MLM som salgsmetode er forfejlet, for ligesom kommunisme, er den i sin reneste form, helt genial.

Men vi ved også godt begge to, at kommunismen desværre ikke praktiseres helt efter bogen og derved opstår der problemer, ligesom med MLM.

Når det er så nemt at skyde efter MLM, så er det fordi det er den nyeste salgsmetode vi kender - udover web og affiliate - og det ukendte står som regel altid for skud.

Jeg skal på det kraftigste understrege, at jeg ikke antyder sammenhæng mellem MLM og kommunisme i ovenstående.

Jeg skriver jo netop også at salgsmetoden er er genial, og nu troede jeg ikke at et ord som kynisk ville få væltet så mange af pinden

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 17:14 | Låst

Entrepreneur - Jan:
Så det er nok kendetegnende for SEO sælgerne at de laver så ringe et stykke arbejde for alle deres kunder og jeg er sikker på at ALLE SEO virksomheder på samme måde prøver at bilde deres kunder ind at siderne er SEO optimeret. Og jeg VED det er rigtigt, for jeg har jo selv set det online på en side hvor der står en masse om SEO!!! (Ironi kan forekomme)

Nu havde det måske været mere relevant hvis du søgte på SEO optimering og SEO artikler og så hvor jeg lå henne.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 17:16 | Låst

Entrepreneur - Jan:

Og så for det skal være rigtigt sjovt, så mon ikke nogle af mine samarbejdspartnere ligger højere eller lavere, det er noget med strategi at gøre men den kan vi tage en anden dag.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 17:20 | Låst

Henning:

Og så for det skal være rigtigt sjovt, så mon ikke nogle af mine samarbejdspartnere ligger højere eller lavere, det er noget med strategi at gøre men den kan vi tage en anden dag.

Nej nej, det er jo en kunde som er på din referenceliste under SEO optimering. Og den kunde er IKKE SEO optimeret. Den kan du ikke løbe fra. Hvis dine samarbejdspartnere er dine referencer, så skriv dem på listen, men det ville jo være tåbeligt.

Men det at du bruger en reference til dit SEO arbejde, som IKKE er SEO optimeret, det er da lidt underligt.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 17:21 | Låst

Sandheden om ChiHuaHua opdrættere:

Det kan ikke bestrides at måden at sælge ChiHuaHua gennem opdræt er genial, fordi det er hammer svært at slå igennem på markedet i dag i forhold til bamser, og fordi metoden giver sælger et forspring.

Når det så er sagt, så må man også konstatere at ChiHuaHua sælgere er kynikere uden skrupler, fordi hvis vi tager et basalt salgsforløb, så er der på den ene side en køber og den anden side en sælger.

I et normalt salgs forløb vil ChiHuaHua sælger være velvidende om at køber som udgangspunkt er skeptisk over for dyret, og ikke har tillid til sælger på forhånd, dette er en barriere som sælger skal igennem for at lave et salg, og dette kan en god sælger.

En ChiHuaHua sælger er kynisk fordi, han/ hun udnytter at være forbi den barriere allerede og fremstår selv som en slags garant for at dette dyr som vedkommende nu sælger er i orden, og det er et musthave (for alle elsker jo dyr på størrelse med rotter der kan dingle sammen med en Gucci taske), så køber ikke har mulighed for at være skeptisk eller slet ikke har sine naturlige forsvarsmekanismer parat (da de allerede har forelsket sig i det skelløjde dyr), for vi kender jo hinanden, så det er helt i orden at handle. Som følge af det behøver en ChiHuaHua sælger egentligt ikke være en god sælger, (ikke sagt at han/ hun ikke kan være det) men bare være en med et stort opdræt/kennel, for at få succes, men vedkommende skal selvfølgelig også være god til at få rotterne til at formere sig.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 17:24 | Låst

Entrepreneur - Jan:

Henning:

Nej nej, det er jo en kunde som er på din referenceliste under SEO optimering. Og den kunde er IKKE SEO optimeret. Den kan du ikke løbe fra. Hvis dine samarbejdspartnere er dine referencer, så skriv dem på listen, men det ville jo være tåbeligt.

Men det at du bruger en reference til dit SEO arbejde, som IKKE er SEO optimeret, det er da lidt underligt.

Jeg kan da godt se at det kan misforstås, men nu er det ikke alle der for lavet SEO, det er jo ikke ensbetydende med at fordi det står på en referenceliste de har fået SEO, det er måske kun webdesign. eller hjælp til opsætning at webshop. Men tak for rådet

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 17:28 | Låst

Entrepreneur - Jan:

Sandheden om ChiHuaHua opdrættere:

Det kan ikke bestrides at måden at sælge ChiHuaHua gennem opdræt er genial, fordi det er hammer svært at slå igennem på markedet i dag i forhold til bamser, og fordi metoden giver sælger et forspring.

Når det så er sagt, så må man også konstatere at ChiHuaHua sælgere er kynikere uden skrupler, fordi hvis vi tager et basalt salgsforløb, så er der på den ene side en køber og den anden side en sælger.

I et normalt salgs forløb vil ChiHuaHua sælger være velvidende om at køber som udgangspunkt er skeptisk over for dyret, og ikke har tillid til sælger på forhånd, dette er en barriere som sælger skal igennem for at lave et salg, og dette kan en god sælger.

En ChiHuaHua sælger er kynisk fordi, han/ hun udnytter at være forbi den barriere allerede og fremstår selv som en slags garant for at dette dyr som vedkommende nu sælger er i orden, og det er et musthave (for alle elsker jo dyr på størrelse med rotter der kan dingle sammen med en Gucci taske), så køber ikke har mulighed for at være skeptisk eller slet ikke har sine naturlige forsvarsmekanismer parat (da de allerede har forelsket sig i det skelløjde dyr), for vi kender jo hinanden, så det er helt i orden at handle. Som følge af det behøver en ChiHuaHua sælger egentligt ikke være en god sælger, (ikke sagt at han/ hun ikke kan være det) men bare være en med et stort opdræt/kennel, for at få succes, men vedkommende skal selvfølgelig også være god til at få rotterne til at formere sig.

Er det så nu hvor enhver kan se jeg har bragt dig ud af fatningen, og du har mistet kontrollen, og egenligt har gjort dig kriminel ligesom mig, så du også skal have fodlænke på.

Jeg sidder pt. alene på denne tråd resten er MLM tilhængere og jeg tryner den ene efter den anden. et par stykker truer med at melde mig og du har helt sluppet tøjlerne og nærmest latterlig gjort dig selv

Side 2 ud af 11 (107 indlæg)