Jeg saksede dit og Mikaels navn, for at vise, at det primært var jer to jeg skrev til. Du har skrevet stort set lignende tekst til mig også - jeg gad bare ikke finde det frem, da jeg gik ud fra, at du kunne huske mere end 19 timer tilbage i tiden!? Men fair nok - så får du dit tidligere udsagn her:
Jeg vil gerne prøve at forklare det igen: Min kommentar har INTET med din holdning til MLM at gøre. Den har noget at gøre med din holdning til mennesker - hvilken du fint udstiller ved at sige, at du mener, der er nogen der er mindre værd end dig - fordi du mener, at din branche er bedre eller "mere iværksætter-agtig". Om det så havde været affiliates, jurister, revisorer, brugtvognshandlere eller whatever - så havde min holdning været den samme. Og HVORFOR var det nu at MVM skrev den lange tekst om anden verdenskrig? Fordi du og Mikael fejlagtigt tolkede mit indlæg! Cause and Effect. Siger det dig noget??? Al respekt for, at du vil forsøge at gøre MLM-trådene mindre støjende - men der findes dælme mere elegante måder at gøre det på! Og som det også er nævnt tidligere, så det er svært at tro på, at det er din reelle hensigt, efter at du har kaldt hele branchen for båtnakker og bramfrit ytret at du ikke giver en skid for hverken branchen eller personerne i samme. --------- Til Mikael: Alt ovenstående er udtryk for mine PRIVATE holdninger. Ikke for en hel branche eller for en hel gruppe af personer - bare så vi ikke kommer ud i en lang snak om, hvad du tror alle mine kollegaer mener.
|
Lundsby:Jeg vil gerne indrømme at jeg havde en lumsk bagtanke, ved at oprette indlægget!
Ideen var at få alle ikke-MLMerne til at lade vær med at skrive i MLM trådene, fordi de så ville fylde mindre, og det tror jeg faktisk ville gøre Amino til et bedre sted for alle parter :-)
Så drømmen var egentligt et fælles koncensus!
Lumske bagtanker kan sjælent styres. Jeg kunne godt tænke mig der var flere ikke mlm'er der skrev i mlm-trådene og ikke kun de samme 10 personer. Jo flere synspunkter jo flere nyanceret debatter får vi. ( Seriøse debatter
mudderkastningsdebatter
)
Når man elsker en forretningsmodel som tilfredsstiller ens behov, så er det svært at forstå andre ikke gider at høre om de muligheder der findes. Så helt fælles koncensus bliver det nok ikke i denne omgang.
Bliv gratis medlem