Det startede med - at JEG, som PRIVATPERSON - dragede paralleller mellem LUNDSBY's holdning til andre mennesker og Grønjakkernes holdning til andre mennesker! På grund af den lille sammenligning, får jeg pludselig skudt i skoene, at jeg sammenligner det med jødeforfølgelser, anden verdenskrig, millioner af drab på uskyldige mennesker etc. etc. etc. HVAD FANDEN SKER DER!?!?!? Jeg står stadig ved - at hvis man kører Lundsby's tankegang HELT UD I YDERSTE KONSEKVENS - så kan man drage paralleller til WW2 - men det var IKKE mit udgangspunkt - og det var hverken det jeg sagde ELLER MENTE! Jeg (og alle andre i min branche) får ydermere skudt i skoene, at jeg er en svindler, kapitalist, snyder og en dårlig iværksætter... FRA FOLK DER ALDRIG HAR MØDT MIG - ALDRIG HAR FÅET PRÆSENTERET MIT FORRETNINGSKONCEPT ELLER HAR PRØVET MINE PRODUKTER! Derudover tror folk fuldstændig latterligt fejlagtigt, at fordi jeg sælger MLM-produkter, så udtaler jeg mig på hele MLM-branchens vegne, hver gang jeg åbner munden. Hvis Amino'er virkelig mener, at det er måden man KONKLUDERER på, så kan vi ud fra denne tråd også udlede, at folk i CMS-branchen allesammen er skaldede - alle SEO-konsulenter hader MLM, og alle strippere er ordblinde. Hvis det er niveauet man ønsker at føre debat på - så vil jeg på det kraftigste anbefale, at man istedet opretter en profil på Nationen - og så kan man sidde derinde og flame sammen med de andre tosser, tågehoveder og indsnævrede båtnakker.
Nej - det forstår jeg så absolut ikke. Jeg sagde ikke noget om, at det ikke foregik mere. Jeg sagde at JEG betragtede det som oldschool - og jeg skrev ovenikøbet at det var min PÅSTAND! Igen - dette er IKKE en udtalelse på hele MLM-branchens vegne! Og nej Henning - jeg har aldrig følt mig forpligtet til at købe noget, bare fordi det var en ven eller et familiemedlem der præsenterede det. Hvis vedkommende betragter dig som en dårlig ven, fordi du siger nej tak til et produkt du ikke er interesseret i, så er det måske et venskab der alligevel ikke var så meget værd. Det er så MIN holdning - IKKE en generel udtalelse fra hele MLM branchen - bare så vi lige har DET på det rene.
(undskyld den ophidsede tone - men det er svært at moderere sit sprog, når pulsen er over 100 mens man skriver) :-)
|
Allan I:Lundsby:At du mener at det er relevant at drage paralleler til Jøde-forfølgelser i en debat om MLM, illustrerer nok mest hvor forskelligt vi to ser verden!Mikael christiansen:Jeg må erkende når nogle prøver at ødelægge MLM troværdighed men sådanne sammenligningerDet startede med - at JEG, som PRIVATPERSON - dragede paralleller mellem LUNDSBY's holdning til andre mennesker og Grønjakkernes holdning til andre mennesker!
På grund af den lille sammenligning, får jeg pludselig skudt i skoene, at jeg sammenligner det med jødeforfølgelser, anden verdenskrig, millioner af drab på uskyldige mennesker etc. etc. etc.
HVAD FANDEN SKER DER!?!?!?
Jeg står stadig ved - at hvis man kører Lundsby's tankegang HELT UD I YDERSTE KONSEKVENS - så kan man drage paralleller til WW2 - men det var IKKE mit udgangspunkt - og det var hverken det jeg sagde ELLER MENTE!
Jeg (og alle andre i min branche) får ydermere skudt i skoene, at jeg er en svindler, kapitalist, snyder og en dårlig iværksætter...
FRA FOLK DER ALDRIG HAR MØDT MIG - ALDRIG HAR FÅET PRÆSENTERET MIT FORRETNINGSKONCEPT ELLER HAR PRØVET MINE PRODUKTER!
Derudover tror folk fuldstændig latterligt fejlagtigt, at fordi jeg sælger MLM-produkter, så udtaler jeg mig på hele MLM-branchens vegne, hver gang jeg åbner munden.
Hvis Amino'er virkelig mener, at det er måden man KONKLUDERER på, så kan vi ud fra denne tråd også udlede, at folk i CMS-branchen allesammen er skaldede - alle SEO-konsulenter hader MLM, og alle strippere er ordblinde.
Hvis det er niveauet man ønsker at føre debat på - så vil jeg på det kraftigste anbefale, at man istedet opretter en profil på Nationen - og så kan man sidde derinde og flame sammen med de andre tosser, tågehoveder og indsnævrede båtnakker.
Henning:Det er bare ofte et problem fordi det ligger i de fleste, at dette gode venskab skal jo holdes, så jeg må heller købe lidt. Det ligger jo i konceptet. da jeg nævnte det med homeparties i den anden tråd så kom det bramfrit at det var oldschool og sådan foregik det ikke mere kan du forstå vi bliver lidt forvirede af jeres indlæg.Nej - det forstår jeg så absolut ikke.
Jeg sagde ikke noget om, at det ikke foregik mere. Jeg sagde at JEG betragtede det som oldschool - og jeg skrev ovenikøbet at det var min PÅSTAND!
Igen - dette er IKKE en udtalelse på hele MLM-branchens vegne!
Og nej Henning - jeg har aldrig følt mig forpligtet til at købe noget, bare fordi det var en ven eller et familiemedlem der præsenterede det.
Hvis vedkommende betragter dig som en dårlig ven, fordi du siger nej tak til et produkt du ikke er interesseret i, så er det måske et venskab der alligevel ikke var så meget værd.
Det er så MIN holdning - IKKE en generel udtalelse fra hele MLM branchen - bare så vi lige har DET på det rene.
(undskyld den ophidsede tone - men det er svært at moderere sit sprog, når pulsen er over 100 mens man skriver) :-)
Fuldstændigt ok men den radikale holding at have , kan være du ikke mente det skrevet, men det skrevet i tråden får du ikke mange venner på , etniske udrensninger mv.
kan være jeg ikke skulle have kommenteret dig fra start af , det må du undskyld , for en radikal holding som du skriver om , det medføre ingen debat , for det er meget langt væk fra et meget stort antal de mener og sammenligninger de er ekstrem grove efter min menig der krænker nogle bl.a. mig og andre i min familie , da jeg kender nogle i min familie der er jøder, derfor vis det nævnes tager jeg det personlig
Bliv gratis medlem