|
Hej MVM At du mener at det er relevant at drage paralleler til Jøde-forfølgelser i en debat om MLM, illustrerer nok mest hvor forskelligt vi to ser verden! Men lad nu det ligge, den del er vi uenige om og sådan er det. Folk kan nu læse tråden og danne deres egen mening. Men der hvor vi kan blive enige, er at en væsentligt grund til at MLM trådene fylder uforholdsmæssigt meget er at de altid kommer til at handle om for og imod MLM! For MLM'erne er dette røv irriterende fordi de føler sig nødsaget til forsvare deres levevej! For ikke MLM'erne der er modstandere er det også irriterende fordi det fylder enormt meget og retorikken oftest bliver uværdig. SÅ HVAD MED AT VI OPRETTER "DEN SIDSTE TRÅD OM FOR/IMOD MLM" hvor folk kan diskuterer det. Så kan MLM'erne oprette tråde der fylder langt mindre, når de kommer til at dreje sig om trådens emne i stedet for for og imod MLM. Det ville selvfølgeligt kræve en enorm selvdisiplin i begge lejre, men jeg tror faktisk det ville gøre alle en lille smule gladere :-) Der findes ligende "uofficielle" regler på Amino, f.eks. at det er dårlig stil at konkurrenter skriver i "Jeg har et godt tilbud til dig" tråde. Måske skulle det også være dårlig stil at diskutterer for og imod MLM i tråde der handler om noget andet! Hvad siger I ? |
Kaare Bøje - nordicADmedia:Og folk herinde der taler om grådighed etc. må lige kigge på deres egen liberalistiske taburet der er bygget op omkring kapitalisme - mere vil ha' mere - det er sgu' da også grådighed?
Grådighed er vel så meget sagt vi vil alle have løn for det arbejde vi laver, og kapitalisme får nu engang samfundet til at køre rundt, alle andre steder har det slået fejl når man har prøvet andre modeller, men nok om det.
Flame: (Jeg er ihvertfald overbevist jeg skal lave mit eget MLM foretagende, så jeg kan komme ned og spille tennis.)
Bliv gratis medlem