Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

70 mill USD tjent på network marketing - se video!

Side 11 ud af 13 (128 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Nej, det er ikke det samme som dropshipping, for der får du jo ikke procenter af dine kunders-kunders omsætning - og hvis din kunde selv opretter sig som "dropshipper", så får du jo heller ikke provision længere.

I dropshipping kan du også kun afsætte produkter. I MLM kan du enten afsætte produkter ELLER "afsætte" forretningsmuligheden ELLER en kombination af begge.

JEg ved godt jeg lyder som en sur gammel stodder, men jeg prøver sq og fatte konceptet, det med hvordan du får procenter gennem dine kunders salg er du nødt til at uddybe.

Er det sådan hvis du har en webside, og så henviser en som også får en webside, at du får procenter fra hans side eller hvordan. Og hvis det er tilfældet er hans varer der er de samme som dine ikke dyrer og købe hos ham? For vi er enige om at du sagde det med homeparties er oldschool ikke.

Som dropshipper er jeg ligeglad med om mine kunder bliver dropshippere. JEg skrev at alle kunne lave en Webshop og potentielt have hele Verden som deres kunder, så behøver man ikke noget netværk.

Jeg prøver virkelig og fatte det.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:23

Henning:
Som dropshipper er jeg ligeglad med om mine kunder bliver dropshippere. JEg skrev at alle kunne lave en Webshop og potentielt have hele Verden som deres kunder, så behøver man ikke noget netværk.

Men dette er jo lige præcis en af de store forskelle på traditionel forretning og MLM.

Forestil dig, at du har en kunde, der køber dropshipping varer via din shop. Kunden finder efterfølgende ud af, at han kan handle direkte via dropshipping firmaet. Du mister så en kunde og noget salg. I MLM ville du istedet OPFORDRE kunden til at handle direkte med dropshipperen/grossisten - og du ville så modtage procenter af kundens fremtidige køb - i stedet for at miste en kunde. 

Henning:
Jeg prøver virkelig og fatte det.

Prøv lige at se denne video først:

http://uffekirkegaard.dk/video/

Den er godt nok 14 minutter lang - men den er ekstremt pædagogisk, og forklarer MLM konceptet rigtig godt.

Hvis du har spørgsmål efterfølgende, så skyder du bare løs. Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 05:19
Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 08:16

Video interview 7: http://ht.ly/4LKSq

Enthusiasm is Contagious.  Being a well paid story teller.  Sell results, not ingredients.  Should you lead with the product or opportunity?  When you know what you know, it’s not an opportunity, it’s a responsibility.  This is one of my favorite parts of the interview.  Fill up your journal and pay it forward by sharing what you learned below.

MVM

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 22:35
Fra Ringsted
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 55
Fra  Flyttefirma Sjælland Skrevet kl. 22:53

Fed video Cool

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 17:27
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kunne de ikke lave dem på dansk finds der ikke gode MLM video på dansk? men íkke for meget reklame i

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 23:22

Mikael christiansen:

kunne de ikke lave dem på dansk finds der ikke gode MLM video på dansk? men íkke for meget reklame i

Jo der findes da nogle gode video'er på dansk, men det er jo ikke sikkert du syntes de samme videoer er gode. Så hvad lægger du vægt på at få oplyst i en god mlm video?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Slot:

Mikael christiansen:

Jo der findes da nogle gode video'er på dansk, men det er jo ikke sikkert du syntes de samme videoer er gode. Så hvad lægger du vægt på at få oplyst i en god mlm video?

´

Der var for meget reklame i den allan lavet links til, men måske findes andre uden der nærmeste kun er reklame i óg der er derved  nærmeste íngen info i video jeg så.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 11 ud af 13 (128 indlæg)