Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

70 mill USD tjent på network marketing - se video!

Side 6 ud af 13 (128 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Så lang tid der er folk der føler de bliver angrebet af forbrugerombudsmanden lov er det ikke mig der er negativ med dig kig positivt sådan er loven og arbejde ud fra det.

For det første laver Forbrugerombudsmanden ikke love - han fører tilsyn - primært med markedsføringsloven.

For det andet er der ikke nogen, der siger noget om at blive angrebet af forbrugerombudsmanden.

Problemet er, at den "vejledning," omkring MLM, der ligger på forbrugerombudsmandens hjemmeside er 7 år gammel, og allerede dengang var den mangelfuld - og der er flere emner, der stadig ikke er taget stilling til endnu.

Hvis man skriver til dem med konkrete spørgsmål - (hvilket giver dem mulighed for at gøre sig nye erfaringer) - så får man at vide, at de ikke har tid. (jvf. skjultreklame.dk - trådene)

Desuden står der på hjemmesiden, at vejledningen er skrevet ud fra forbrugerombudsmandens erfaringsmateriale... - Det vil sige, at den nuværende vejledning baserer sig på minimum 7 år gamle erfaringer.

(Og jeg synes da, det er sørgeligt, at de ikke har gjort sig nogen nye erfaringer de sidste 7 år.) Stick out tongue

Man behøver altså ikke at gå ind politik, for at have en holdning om, at det er en fuldstændig til grin måde at "føre tilsyn" på.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:28

Allan I:

Mikael christiansen:

Så lang tid der er folk der føler de bliver angrebet af forbrugerombudsmanden lov er det ikke mig der er negativ med dig kig positivt sådan er loven og arbejde ud fra det.

For det første laver Forbrugerombudsmanden ikke love - han fører tilsyn - primært med markedsføringsloven.

For det andet er der ikke nogen, der siger noget om at blive angrebet af forbrugerombudsmanden.

Problemet er, at den "vejledning," omkring MLM, der ligger på forbrugerombudsmandens hjemmeside er 7 år gammel, og allerede dengang var den mangelfuld - og der er flere emner, der stadig ikke er taget stilling til endnu.

Hvis man skriver til dem med konkrete spørgsmål - (hvilket giver dem mulighed for at gøre sig nye erfaringer) - så får man at vide, at de ikke har tid. (jvf. skjultreklame.dk - trådene)

Desuden står der på hjemmesiden, at vejledningen er skrevet ud fra forbrugerombudsmandens erfaringsmateriale... - Det vil sige, at den nuværende vejledning baserer sig på minimum 7 år gamle erfaringer.

(Og jeg synes da, det er sørgeligt, at de ikke har gjort sig nogen nye erfaringer de sidste 7 år.) Stick out tongue

Man behøver altså ikke at gå ind politik, for at have en holdning om, at det er en fuldstændig til grin måde at "føre tilsyn" på.

Hvordan vil du ellers vis mener noget er forkert påvirke lovgivning der står på siden som alle går efter , hacke siden er ikke en god ide synes jeg.

Jeg synes det ok hvad der står på siden , ja men kan være det er noget alle overholder, kan være små ændringer , vis ikke kan gøre noget er det man arbejder efter og kan dog løbende prøve at påvirke .

Dog bliver tit nævnt salg både salg imellem familie venner mv. så der er sikkert nogle af rådene der er stadigvæk gode på forbrugerombudsmanden siden, da der løbende småproblemer i branchen som der er så i mange andre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:30

Mikael christiansen:

jeg tror sagtens der kan komme gang i branchen og som iværksættere må vi hjælpe hinanden

I mine øjne er det ikke loven vi "angriber", men er MLM pyramide, så havde det tjent alle bedst at FO havde lukket konceptet for længe siden. Er der tvivl om det lovlige, så burde FO have lavet klare facts for længe siden. En 5 år tekst der er forældet, en Clinton der roser forretningsmetoden og senest Kiyosaki. Man kan jo spørge sig selv om en "verdens" mand som Kiyosaki ville sætte sit navn og ry bag noget der er ulovligt eller bare i nærheden. Og de folk der ikke kender ham, kan jo f.eks. google ham og se ham på youtube bl.a. med interview i Times hvor hans bog nævnes som den mest solgte.

Men kort sagt så burde FO jo have klare facts, så man ikke stod bagefter med tvivl. Det er både indenfor MLM men så sandelig også andre områder hvor "klare linier" er en mangelvare.

Der er gang i branchen...Tror jeg at vi har nævnt en håndfuld gange i de seneste tråde...

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 13:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Henning:

@ MVM

HVis vi lavede et produkt der holder vand, så ville det ikke tage lang tid at skaffe de fornødne investore, til at sætte det produkt i omløb. Det er det der er problemet ved disse produkter deales familiært, det er som ofte noget der er behæftet, men lige så meget øregejl som den video, jeg så.

Jeg kan blive sørgelig til mode, når en mand som dig behøver og bruge sætningen " når jeg rejser til Sydspanien og spiller tennis" Det lugter langt væk af et lavt selvværd, hvilket jeg håber det ikke er. Hvis det bare er pral, kunne du så ikke have sagt at du fik Wozniacki  hjem i baghaven og spille tennis, som jeg ville have brugt, hvis jeg skulle fyre noget mund gejl af.

Nu kan jeg ikke lige umiddelbart finde ud af om du er en af dem der logger håbefulde dealere til at investere i en startpakke, eller du er en af de godtroende der håber på og lave alle det millioner der loves. Jeg tror umiddelbart at du er det første, og så forstår jeg godt dine fine taler.

Jeg må jo erkende at konceptet lever i bedste velgående, men det er desværre kun toppen der bliver fede, mens de andre bare får en sur moster, fordi hendes wonderfiberklud med nanotech syninger har ridset onkelens fladskærm.

Men kære Mr.Topperware jeg bliver nødt til at løbe for jeg kan se min yacht er ved at rive sig løs på min bådebro, det er sq da heller ikke til at have folk nu om stunder uden man skal gøre alting selv.........Stick out tongue

Håber du kan se at os små selvstændige ikke er så pressede at vi ikke kan lave lidt spas

Hej Henning

Tillykke, det er lykkedes for dig at knække stort set alle fordomme ud i dit indlæg der hersker omkring networking.

1) Utallige virksomheder med unikke idéer kan ikke finde finansiering, så din antagelse herom er direkte forkert. Mange fantastiske muligheder er strandet på det grundlag.

2) Din påstand om at vi kun sælger "familiært" er vel nok den største floskel overhoved, 99.9% af de ca. 20.000 mennesker jeg havde i mit sidste netværk var ikke familie.  Sekundært: synes du også det er underlødigt at familien køber kød hos den beslægtede slagter, køber tøj hos den beslægtede tøjejer eller får autoservice af onkel Hans? I såfald venter en spændende karrieremulighed hos Forbrugerombudsmanden, der netop hævder dette.

3) "Når jeg rejser til Spanien og spiller tennis" var et billede på, at man med passive indtægter kan foretage sig hvad man vil og hvor man vil. Til din orientering rejste min familie og jeg til Spanien i 3 år i mit sidste networking selskab og jeg spillede en del tennis, ikke med Caroline-pigen med dog med tidligere professionel engelsk spiller. Til yderligere information bliver jeg udenlandsdansker igen til august., og rejser til Spanien ige. Synes du jeg skal købe Jaguar igen?

4) Sjovt når networkere introducerer nye kunder og samarbejdspartnere så er vi lokkere og snigere, når du gør det er du seriøs forretningsmand. Her ses din kølige objektivitet særlig klart.

5) De mennesker jeg kender kan sagtens vurdere en forretningsmulighed og jeg kender ingen netværkere der lover millioner i indtægt. Som i alle brancher er det op til enkeltes flid, talent og held. Måske er det bare dig der omgiver dig med godtroende mennesker?

6) Kun toppen tjener penge siger du? Javel, hvordan kan det så være at jeg indtræder i et 10 år gammel selskab og efter 3 uger tjener mere end en amerikaner 30 levels over mig selv? Det er lykkedes dig at ramme endnu en af de største floskler og fejlpåstande. Tillykke.

7) Dejligt du har en yacht og din egen bådebro. Jeg solgte min Bayliner 2755 Cierra da jeg flyttede til Spanien, og måtte nøjes med gæsteplads i Hornbæk. I Spanien havde jeg desværre ingen båd, til gengæld vil det glæde dig, at jeg kørte i min Jaguar S-type R med 400 HK med et guldur på håndleddet til 150.000 kr, men nu bliver jeg i tvivl om det hele måske var en drøm?!

8) Henning, du kan sandsynligvis ikke indse hvor stereotyp fordomsfuld du er overfor en hel branche af virkeglade mennesker, der har valgt en forretningsform med minimal kapitalkrav og risici og ubegrænset indtægtsmuligheder. En branche som Bill Clinton hyldede som et stort aktiv for USA og alle netværksudøvere der ernærede sig selv herved. Jeg vil overlade til dig selv at konkludere hvem der har problemet af os to, men stoler nu ikke rigtig på din dømmekraft her heller.

MVM

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:52
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Man kan jo for sjov se på ideen bag konceptet, man skal bygge netværk for at øge salg.

Godt jeg skaffer 10 mand under mig som hver skaffer 10 mand under sig osv dette kan ikke lade sig gøre ret mange gange før jordens befolkning er booket op.

For ikke at tale om de vare der sælges, de er jo under al kritik, de kan ikke noget som alt muligt andet kan. Jeg læste om noget juice, der loved guld og grønne skove, og i varebeskrivelsen stod der opført under næringsstoffer: Blomme, Jeg mener hvis man sælger for varens skyld må man godt tage sig sammen.

Jeg synes at de varer de flytter rundt mellem hinanden, mest af alt bare minder om et forklædt pyramidespil

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 14:01

Henning:

Henning:

Millionær status opnår man ved hårdt arbejde, og en god ide' den håndfuld der falder uden for denne kategori er held, eller en stor stilling, som også har krævet hårdt arbejde.

Har du kendskab til en branche, hvor dette ikke er tilfældet? 

Henning:

Mht til de firmaer der sælger til Network marketing, de har kun en ting for øje nemlig at sælge, og sælge til så mange som muligt, og det er fint nok hvis man er ejer eller aktionær i firmaet, men lad være med at fortælle mig at der ikke er mange tabere i gamet, som aldrig ser millionerne rulle ind.

Hej Henning

Jeg er da fuldstændig enig med dig i denne betragtning (på nær, at dette er som regel det eneste de har for øjet, men ja, det er sikkert et af formålet). Er der en branche, hvor du som aktionær, investor eller grundlægger ikke tjener flest? Vi kan dog forhåbentlig blive eninge om, at der findes"" vindere og tabere" i alle brancher.

Dbh.

Michael

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 14:02
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

@MVM

Jeg skal da love for du gir den gas, din definition at kvalitet er de ting du har, en Bayliner, er nok det Engstrøm har grinet mest over han kunne sælge, hvis nu jeg siger jeg har kendskab til hans søn for mange år siden tror du mig så (Michael) godt nok mange år siden. og så 27 fod det er flot.

og så skal du til Spanien for at køre jaguar du er et verdensmenneske. Jeg bøjer mig i støvet.

Jeg håber du udlever din drøm og nyder det for alle dem du har tørret r... på gør ikke

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 14:03

Michael Dullweber:

Henning:

Henning:

Millionær status opnår man ved hårdt arbejde, og en god ide' den håndfuld der falder uden for denne kategori er held, eller en stor stilling, som også har krævet hårdt arbejde.

Har du kendskab til en branche, hvor dette ikke er tilfældet? 

Henning:

Mht til de firmaer der sælger til Network marketing, de har kun en ting for øje nemlig at sælge, og sælge til så mange som muligt, og det er fint nok hvis man er ejer eller aktionær i firmaet, men lad være med at fortælle mig at der ikke er mange tabere i gamet, som aldrig ser millionerne rulle ind.

Helt sikkert

Hej Henning

Jeg er da fuldstændig enig med dig i denne betragtning (på nær, at dette er som regel det eneste de har for øjet, men ja, det er sikkert et af formålet). Er der en branche, hvor du som aktionær, investor eller grundlægger ikke tjener flest? Vi kan dog forhåbentlig blive eninge om, at der findes"" vindere og tabere" i alle brancher.

Dbh.

Michael

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:20

Henning:
Godt jeg skaffer 10 mand under mig som hver skaffer 10 mand under sig osv dette kan ikke lade sig gøre ret mange gange før jordens befolkning er booket op

Yees! Der ramte du vist den sidste fordom lige i r....! :-)

Vil du ikke venligst forklare hvordan hundredevis af MLM-firmaer har haft stigende omsætning i over 25 år så? Hvis din påstand var sand, så skulle hele verdens befolkning være medlem af minimum 10 forskellige MLM-firmaer på nuværende tidspunkt.

Hvor mange er du selv medlem af? Personligt er jeg kun med i et enkelt. ;-)

Henning:
For ikke at tale om de vare der sælges, de er jo under al kritik, de kan ikke noget som alt muligt andet kan

Der findes over tusind forskellige MLM-firmaer, med produkter inden for næsten alt der kan kravle og gå - inklusive serviceydelser.

Hvis ikke du har prøvet bare 1% af disse produkter - altså ca. 100 forskellige, så har jeg svært ved at se, hvorfor man skal tage noget som helst af din "produktsnak" seriøst.

Det er lidt det samme som at sige: jeg har engang prøvet en SEO-ekspert. Det gav ikke nogen resultater - ergo kan SEO ikke betale sig.

Hvis det er det niveau man vurderer muligheder på, så skal man nok helt lade være med at prøve at vurdere noget. Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:59

Martin Slot:

Mikael christiansen:

jeg tror sagtens der kan komme gang i branchen og som iværksættere må vi hjælpe hinanden

I mine øjne er det ikke loven vi "angriber", men er MLM pyramide, så havde det tjent alle bedst at FO havde lukket konceptet for længe siden. Er der tvivl om det lovlige, så burde FO have lavet klare facts for længe siden. En 5 år tekst der er forældet, en Clinton der roser forretningsmetoden og senest Kiyosaki. Man kan jo spørge sig selv om en "verdens" mand som Kiyosaki ville sætte sit navn og ry bag noget der er ulovligt eller bare i nærheden. Og de folk der ikke kender ham, kan jo f.eks. google ham og se ham på youtube bl.a. med interview i Times hvor hans bog nævnes som den mest solgte.

Men kort sagt så burde FO jo have klare facts, så man ikke stod bagefter med tvivl. Det er både indenfor MLM men så sandelig også andre områder hvor "klare linier" er en mangelvare.

Der er gang i branchen...Tror jeg at vi har nævnt en håndfuld gange i de seneste tråde...

Nu er det en motivation video i tråden uden klare facts så selvfølgelige er det et problem

Det også er et ok han skriver det må ikke være pyramide spil og det er klart ok på forbrugerombudsmanden siden

jeg kan dog ikke se de vilde fejl i teksten på forbrugerombudsmanden hjemmeside omkring MLM , jeg tror ikke i støtter pyramide strukturen f.eks.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 6 ud af 13 (128 indlæg)