Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

70 mill USD tjent på network marketing - se video!

Side 5 ud af 13 (128 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

MVM:

Godmorgen Jan, du er tidligt på færde idag.

Tak for din sagligt og retorisk flot underbyggede domfældelse - din argumentationsevne er som altid i særklasse.

MVM

Sådan er det når visdommen slår øjnene op 05.54 Smile

Du skal dog have ros for dine til tider ganske velunderbyggede indlæg som er informative omkring NM/MLM som jeg vil nærlæse mere når jeg i næste uge absolut lægger sidste hånd på produkter som er klar til NM/MLM.

Jeg starter fra fra 100% scratch og glæder mig sindsygt meget til at se om jeg evner at opbygge en NM/MLM niche med produkter som også samtidig er i detailhandlen. De tilbydes på samme tid til detail og NM/MLM.

Køb ren argan olie her

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 07:36

Hej Jan

Tak for roserne, dog bemærkede jeg at du ved et hændeligt uheld fejlagtigt kom til at indføje "til tider", går naturligvis ud fra der skulle have stået: "Sådan er det når visdommen TIL TIDER slår øjene op 05.54.

Jeg ønsker dig al held med dit projekt, dog vil ikke undlade at pointere at det er temmeligt usædvanligt med kombinerede salgskanaler. Incitamentet for netværkere er jo, at produkterne kun kan erhverves gennem en tilknyttet distributør. Af denne grund kan jeg frygte du får svært ved at tiltrække seriøse og professionelle netværkere.

Der ligger en underforstået gensidig loyalitet mellem selskab og netværkere, og reelt kan man jo hævde at ved at satse på flere heste, tager du brød ud af munden på dem der skal skabe dit forretningsgrundlag.

Håber naturligvis du har gennemtænkt alt, har den optimale payplan og styringsværktøjer til at håndtere matrice og netværk.

Al held og lykke med projektet, vil holde øje med Jantetæskeren.

MVM

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 07:55

MVM:

Jeg ønsker dig al held med dit projekt, dog vil ikke undlade at pointere at det er temmeligt usædvanligt med kombinerede salgskanaler. Incitamentet for netværkere er jo, at produkterne kun kan erhverves gennem en tilknyttet distributør. Af denne grund kan jeg frygte du får svært ved at tiltrække seriøse og professionelle netværkere.

Måske, men der plads til mange mange flere netværkere i mit segment men forstår din argumentation. Det der kan være den store forskel er incitatmentspakkerne som almindelige forhandlere ikke får, da de jo ikke er ligeså "tro" mod produkterne da de også sælger andre varer. Og min indledningsvise målgruppe for MLM delen er faktisk nok ikke lige samme målgruppe som kunder der køber hos forhandlerne (underligt statement, men en fornemmelse jeg har) hvorfor det er interessant at afprøve det.

Men uanset udfald, så giver det en erfaring som er guld værd, og da det er højprofitable produkter for både mig og forhandlere/netværkere så bliver det som skrevet interessant at prøve denne metode. Det skal også ses i lyset af, at jeg selv og andre ofte nævner at segmentets produkter kan købes tilsvarende billigere i detailleddet, hvorfor jeg nu vil forsøge at påvise at produkterne godt kan gå side om side.

For hvem siger ikke at en MLM´er i Randers ikke skulle kunne tjene på det en forhandler i Randers langer over disken? - her er der for alvor tale om en mulig tilbagevendende passiv indtægt og et incitament for en MLM´er at forsætte sin markedsføring på samme måde som var det en i vedkommendes eget etablerede netværk.

Håber naturligvis du har gennemtænkt alt, har den optimale payplan og styringsværktøjer til at håndtere matrice og netværk.

Alt og alt, det er ganske fornuftigt gennemarbejdet, og ser ud til at kunne administreres - men man skal bare ikke vækste sig selv ihjel.

Al held og lykke med projektet, vil holde øje med Jantetæskeren.

Tak - glæder mig til at se resultaterne. Melder nok tilbage omkring 1. juni - med mindre det går amok før, så kan der da måske godt komme lidt pral på sitet hehe Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:41
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

@ MVM

HVis vi lavede et produkt der holder vand, så ville det ikke tage lang tid at skaffe de fornødne investore, til at sætte det produkt i omløb. Det er det der er problemet ved disse produkter deales familiært, det er som ofte noget der er behæftet, men lige så meget øregejl som den video, jeg så.

Jeg kan blive sørgelig til mode, når en mand som dig behøver og bruge sætningen " når jeg rejser til Sydspanien og spiller tennis" Det lugter langt væk af et lavt selvværd, hvilket jeg håber det ikke er. Hvis det bare er pral, kunne du så ikke have sagt at du fik Wozniacki  hjem i baghaven og spille tennis, som jeg ville have brugt, hvis jeg skulle fyre noget mund gejl af.

Nu kan jeg ikke lige umiddelbart finde ud af om du er en af dem der logger håbefulde dealere til at investere i en startpakke, eller du er en af de godtroende der håber på og lave alle det millioner der loves. Jeg tror umiddelbart at du er det første, og så forstår jeg godt dine fine taler.

Jeg må jo erkende at konceptet lever i bedste velgående, men det er desværre kun toppen der bliver fede, mens de andre bare får en sur moster, fordi hendes wonderfiberklud med nanotech syninger har ridset onkelens fladskærm.

Men kære Mr.Topperware jeg bliver nødt til at løbe for jeg kan se min yacht er ved at rive sig løs på min bådebro, det er sq da heller ikke til at have folk nu om stunder uden man skal gøre alting selv.........Stick out tongue

Håber du kan se at os små selvstændige ikke er så pressede at vi ikke kan lave lidt spas

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:14

MVM:

Henning:
Jeg kan ikke se fidusen for sælger men godt for firmaet. De sælger en masse til en hel masse buisiness men wannabes som så håndfitter det mellem venner, bekendte, familie og arbejdskolleger. Hvorfor ikke selvfinde varer hos grossister, eller varepartier hvor der er nogle skillinger og tjene, og så få lov til at bruge hovedet. Istedet for at være en tanke tom marionet dukke med et præfabrikeret visitkort

Hej Henning

Lad os sige vi to opfandt et produkt der kun afsættes globalt. Hvordan skulle vi så gøre det med et begrænset markedføringsbudget? Network marketing er genialt, forudsat at produktet holder, fordi kunderne bliver ambassadører og distributører og vi kun betaler for succesrig markedsføring der allerede har givet penge i kasse (provisioner af opnået salg).

Fidusen for sælger spørger du om. Fordelen er dels at han/hun får produkterne til indkøbspris, sekundært at salgsindtægterne en dag opvejer udgifterne til produkter så de bliver gratis og slutteligt opnår han/hun en dag indtægter. Tilbagevendende passive indtægter, der vokser og vokser fordi netværket under ham/hende ekspanderer hele tiden med nye kunder og distributører.

Business wannabes skriver du så. Ja, det er rigtigt at enhver kan starte som netværker, og naturligvis er al begyndelse svær, men hvordan er det anderledes i forhold til alle andre brancher med newbies?

Hvorfor er det uetisk at sælge til venner, familie og kolleger i networking, men ikke når du har en slagterbutik, tøjbutik eller håndværksvirksomhed? Her har Forbrugerombudsmanden virkelig haft succes med at dæmonisere network marketing, med deres latterlige umyndiggørende formulering herom. Som om vi ikke sponserer andet end kusiner og tanter, har masser af selvstændige i mange brancher der supplerer deres slatne indkomster med networking, og ganske mange ender med udlukkende at fokusere på deres networking-virksomhed.

Bill Clinton udtalte, at network marketing var et fantastisk aktiv for USA og de mange passionerede og ambitiøse mennesker i denne forretningsform. Sjovt nok, er det ikke gået op for Danmark, men der kommer uden tvivl en dag hvor networking bliver hype og stuerent.

Heldigvis er vi netværkere ret ligeglade, for fordelene er nemlig fantastiske: Selvom vi alle er selvstændige, arbejder vi alle for hinanden og skaber og ekspanderer hinandens forretningsgrundlag og indtægter. Vores sociale relationer er enestående, vi har livsvarige venskaber og gode bekendtskaber. Vi kan arbejde hjemmefra eller fra et selvvalgt sted i verden, med minimal investering og risiko med med ubegrænset indtjeningspotentiale. Vi skaber passive tilbagevendende indtægter og dermed fede pensionsindtægter.

Forskellen på dig og mig Henning er, at du hver eneste måned skal skabe din indtægt, min stiger hele tiden, også når jeg senere på året rejser til Sydspanien og spiller tennis.

Så Henning, hvem er det af os to der dingler som en marionetdukke, og hvem har reel kontrol over sit liv og fremtid?

MVM

Der har du misforstået noget loven forbrugerombudsmanden har lavet loven er for alle endnu en fordom som MlM køre på .

jeg tror nu Henning hænger mindste som marionet dukke , for han føler ikke at forbrugerombudsmanden lov er forkert og er den er samme for alle.

fremtiden ser lyst ud dem der føler ikke enhver angriber en , men siger sådan er loven og arbejder ud fra det af, for vis skal lave om på loven skal du gå ind i politik.

nævner meget det med netværk under sig , ja det er vidste derfor de er efter dig , sikke en forbrugerlovgivning i Danmark dejligt vi forbruger bliver beskyttet.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 09:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael - det vigtigste ved kloge ord og logiske læresætninger er ikke at kunne dem, men at efterleve dem! Follow the feet, not the mouth.

Jeg har set mange dygtige netværkere blive ødelagt af negative menneskers fordomme, men heldigvis set adskillige af dem gøre comeback og få stor succes i networking, så jeg synes det er en skarp og akkurat observation.

Uden at ville fornærme dig Michael, må jeg tilstå at jeg slet ikke fatter dit engagement i MLM-kategorien, dels fordi du gentagne gange bare forholder dig negativ af princip, dels i meget lille grad synes at have noget egentligt på hjerte.

Er begyndt at få den mistanke, at der i virkeligheden er en lille netværker inde i dig der prøver at springe ud.

I så fald er det da bare om at finde rigtige selskab og sponsor, og komme igang. Timingen har ikke været bedre i mange år - for mange mennesker skifter i disse år opfattelse af hvad networking er, og navnlig ikke er.

MVM

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:36

MVM:

Michael - det vigtigste ved kloge ord og logiske læresætninger er ikke at kunne dem, men at efterleve dem! Follow the feet, not the mouth.

Jeg har set mange dygtige netværkere blive ødelagt af negative menneskers fordomme, men heldigvis set adskillige af dem gøre comeback og få stor succes i networking, så jeg synes det er en skarp og akkurat observation.

Uden at ville fornærme dig Michael, må jeg tilstå at jeg slet ikke fatter dit engagement i MLM-kategorien, dels fordi du gentagne gange bare forholder dig negativ af princip, dels i meget lille grad synes at have noget egentligt på hjerte.

Er begyndt at få den mistanke, at der i virkeligheden er en lille netværker inde i dig der prøver at springe ud.

I så fald er det da bare om at finde rigtige selskab og sponsor, og komme igang. Timingen har ikke været bedre i mange år - for mange mennesker skifter i disse år opfattelse af hvad networking er, og navnlig ikke er.

MVM

Så lang tid der er folk der føler de bliver angrebet af forbrugerombudsmanden lov er det ikke mig der er negativ med dig kig positivt sådan er loven og arbejde ud fra det.

jeg tror sagtens der kan komme gang i branchen og som iværksættere må vi hjælpe hinanden

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 12:26

Der er desværre nogen som vælger mlm pga. frygten for folk dømmer en ud fra fordomme og enkelte tilfælde af dårlige omtale i pressen.

Det vil sige de faktisk har lyst til at starte og tror på ideen, men stikker halen mellem benene, fordi andre siger noget negativt. (En af undskyldningerne)

De lader andre bestemme over deres liv.

Da jeg startede i branche fik jeg også stikpiller, men jeg kunne ikke høre dem. Så begyndte de at anderkende at jeg forsatte og forsatte. Nogen er endda begyndt at rose. Er du bange for negative kommentere så kan det vendes til en positiv vinkel og giver dig mere styrke.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:43

Keld_J:

Der er desværre nogen som vælger mlm pga. frygten for folk dømmer en ud fra fordomme og enkelte tilfælde af dårlige omtale i pressen.

Det vil sige de faktisk har lyst til at starte og tror på ideen, men stikker halen mellem benene, fordi andre siger noget negativt. (En af undskyldningerne)

Da jeg startede i branche fik jeg også stikpiller, men jeg kunne ikke høre dem. Så begyndte de at anderkende at jeg forsatte og forsatte. Nogen er endda begyndt at rose. Er du bange for negative kommentere så kan det vendes til en positiv vinkel og giver dig mere styrke.

Sådan er det sikkert i mange brancher også i min mange ser strip bureauer som lette penge men er at drive penge ind er et helved for alle i strip branchen .

Der er mindste 20 sider der er lukket de sidste par år ,så der er mange i der ser det som lette penge ,men sådan er det bare ikke ,mit midle er jeg prøver at finde nye måder at book strip på , jeg er reelt ikke helt sikker hvordan det skal gøres for at få et godt overskud ,derfor  er jeg også meget aktiv på et iværksættere forum for debat giver måske på et tidspunkt min ide.

Giver dog mig styrke jeg skal finde løsning arbejder dag og nat

jeg kan selvfølgelige også lige videre formidle min viden når man er på et iværksættere forum , for ved at hjælpe andre hjælper , er der stor chance andre også giver sin hjælp igen

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:46

Keld_J:

Jeg tror ikke folk stikker halen mellem benene pga af negativ omtale. Hvis de gør det er de ikke klar til at være iværksættere overhovedet. Jeg tror alle iværksættere har kravlet op ad bakke, mere end en gang, det er jo det vi lærer af, og de af os der f.eks har klaret os gennem krisen, vi har nok nogle ar på kontoen, som har gjort vi ved hvad der skal til.

Jeg personligt har taget drøje hug, men det har aldrig forhindret mig i at prøve ideer af, for ellers kan jeg ikke sove om natten, hvis jeg får en ide så skal den testes til maksimum. Dog er jeg blevet mere realistisk med årene for hvad der kan lade sig gøre. Men en ting er sikkert den dag jeg skal herfra, så er der ingen regrets fra min side.

Hver eneste dag leder jeg efter de vise online sten der sender en god skilling af sig, det er det der er drivkraften for at køre firma. Det er sq ikke Webdesign, SEO eller Computerservice. Det er bare indtjening til at være fri til at prøve de ideer der nu dukker op i en gal mands hovede.

Mht til de firmaer der sælger til Network marketing, de har kun en ting for øje nemlig at sælge, og sælge til så mange som muligt, og det er fint nok hvis man er ejer eller aktionær i firmaet, men lad være med at fortælle mig at der ikke er mange tabere i gamet, som aldrig ser millionerne rulle ind.

Millionær status opnår man ved hårdt arbejde, og en god ide' den håndfuld der falder uden for denne kategori er held, eller en stor stilling, som også har krævet hårdt arbejde.

Side 5 ud af 13 (128 indlæg)