Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

70 mill USD tjent på network marketing - se video!

Side 4 ud af 13 (128 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henning:
Det kræver lidt forhånds viden at gennemskue hvad der er godt og hvad der er skidt inden for seo udbydere.

Det var da pudsigt - for det forholder sig præcis på samme måde med Network Marketing firmaer - og det var egentlig bare den pointe jeg gerne ville have frem.

I Network Marketing er det dog en hel del nemmere at skille skidt fra kanel.

Dem der lover, at man kan blive rig hurtigt - dem styrer man bare udenom. ;-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:42

Allan I:

Henning:
Det kræver lidt forhånds viden at gennemskue hvad der er godt og hvad der er skidt inden for seo udbydere.

Det var da pudsigt - for det forholder sig præcis på samme måde med Network Marketing firmaer - og det var egentlig bare den pointe jeg gerne ville have frem.

I Network Marketing er det dog en hel del nemmere at skille skidt fra kanel.

Dem der lover, at man kan blive rig hurtigt - dem styrer man bare udenom. ;-)

Godt svar jeg synes heller ikke den video gav mange fakta , mere end motivation , så det svare jo reelt hvad man skal styre uden om ,den der ikke kommer med masser af fakta og laver vilde overskrifter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:55
Jeg kan ikke se fidusen for sælger men godt for firmaet. De sælger en masse til en hel masse buisiness men wannabes som så håndfitter det mellem venner, bekendte, familie og arbejdskolleger. Hvorfor ikke selvfinde varer hos grossister, eller varepartier hvor der er nogle skillinger og tjene, og så få lov til at bruge hovedet. Istedet for at være en tanke tom marionet dukke med et præfabrikeret visitkort
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:59
Du skal se hele filmen michael jeg mener den har været sendt på.tv3
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:10

Henning:
Du skal se hele filmen michael jeg mener den har været sendt på.tv3

jeg Har ikke set filmen på tv3 det eneste jeg ved der er ikke kommet mange fakta i video .

Kender ikke mange andre brancher der behøver at prale med de er millionær ,den der behøver det får alle normale mennesker advarsel lamper op at køre , det kræver bare flere fakta frem ,når de skal lave disse overskrifter .

Mange brancher er der millionær i og en enhver ved det kræver hårdt slid, kender ikke grunden til dette praleri men en ting er sikker han prøver at overbevise flere over til sit netværk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 06:28

Henning:
Jeg kan ikke se fidusen for sælger men godt for firmaet. De sælger en masse til en hel masse buisiness men wannabes som så håndfitter det mellem venner, bekendte, familie og arbejdskolleger. Hvorfor ikke selvfinde varer hos grossister, eller varepartier hvor der er nogle skillinger og tjene, og så få lov til at bruge hovedet. Istedet for at være en tanke tom marionet dukke med et præfabrikeret visitkort

Hej Henning

Lad os sige vi to opfandt et produkt der kun afsættes globalt. Hvordan skulle vi så gøre det med et begrænset markedføringsbudget? Network marketing er genialt, forudsat at produktet holder, fordi kunderne bliver ambassadører og distributører og vi kun betaler for succesrig markedsføring der allerede har givet penge i kasse (provisioner af opnået salg).

Fidusen for sælger spørger du om. Fordelen er dels at han/hun får produkterne til indkøbspris, sekundært at salgsindtægterne en dag opvejer udgifterne til produkter så de bliver gratis og slutteligt opnår han/hun en dag indtægter. Tilbagevendende passive indtægter, der vokser og vokser fordi netværket under ham/hende ekspanderer hele tiden med nye kunder og distributører.

Business wannabes skriver du så. Ja, det er rigtigt at enhver kan starte som netværker, og naturligvis er al begyndelse svær, men hvordan er det anderledes i forhold til alle andre brancher med newbies?

Hvorfor er det uetisk at sælge til venner, familie og kolleger i networking, men ikke når du har en slagterbutik, tøjbutik eller håndværksvirksomhed? Her har Forbrugerombudsmanden virkelig haft succes med at dæmonisere network marketing, med deres latterlige umyndiggørende formulering herom. Som om vi ikke sponserer andet end kusiner og tanter, har masser af selvstændige i mange brancher der supplerer deres slatne indkomster med networking, og ganske mange ender med udlukkende at fokusere på deres networking-virksomhed.

Bill Clinton udtalte, at network marketing var et fantastisk aktiv for USA og de mange passionerede og ambitiøse mennesker i denne forretningsform. Sjovt nok, er det ikke gået op for Danmark, men der kommer uden tvivl en dag hvor networking bliver hype og stuerent.

Heldigvis er vi netværkere ret ligeglade, for fordelene er nemlig fantastiske: Selvom vi alle er selvstændige, arbejder vi alle for hinanden og skaber og ekspanderer hinandens forretningsgrundlag og indtægter. Vores sociale relationer er enestående, vi har livsvarige venskaber og gode bekendtskaber. Vi kan arbejde hjemmefra eller fra et selvvalgt sted i verden, med minimal investering og risiko med med ubegrænset indtjeningspotentiale. Vi skaber passive tilbagevendende indtægter og dermed fede pensionsindtægter.

Forskellen på dig og mig Henning er, at du hver eneste måned skal skabe din indtægt, min stiger hele tiden, også når jeg senere på året rejser til Sydspanien og spiller tennis.

Så Henning, hvem er det af os to der dingler som en marionetdukke, og hvem har reel kontrol over sit liv og fremtid?

MVM

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 06:31

Dagens link til interview med Jeff dedikerer jeg til Henning: http://ht.ly/4IxUS

PS. Henning, du skal vide at vi netværkere sjældent bærer nag, så du henvender dig bare, når networking er blevet stuerent eller når du ønsker at klippe styre-snorene!

MVM

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 07:02

MVM:

Så Henning, hvem er det af os to der dingler som en marionetdukke, og hvem har reel kontrol over sit liv og fremtid?

Ingen af jer ret beset Stick out tongue

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 07:11

Godmorgen Jan, du er tidligt på færde idag.

Tak for din sagligt og retorisk flot underbyggede domfældelse - din argumentationsevne er som altid i særklasse.

MVM

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 07:14
MVM:

Dagens link til interview med Jeff dedikerer jeg til Henning: http://ht.ly/4IxUS

Så har jeg et gratis tip til jer netværkere, der linker til klip eller laver dem selv:

Apple iPad og iPhone bliver stort en dag..

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 4 ud af 13 (128 indlæg)