De fleste iværksættere kan starte en billige forretning for under 1 million i dag og det er jo minde end en ejerbolig koster i dag og ikke meget mere end par års løn vis man arbejder lidt hårdt ,
jeg ved godt nogle bare siger 5000 kr er det mange penge , men reelt er det bare at spare op, kan være i tiltrækker for mange der synes at spare små beløb og være sparsom for at kunne klare en stor udbetaling en forretning koster .
video siger ikke meget mere end motivation , jo det er vigtigt men der er mange grunde til man bliver millionær , er man sparsom eller brug løs på luksus og derved har færre kr , der yngler derud
jo korrekt man kan fjerne ordret MLM , ja korrekt det er bare meste en motivation video intet andet
Ja motivation eller inspiration dækker jo meget godt, præcis som trådstarter skriver.
mht. billig forretning, så tror jeg mange vil mene 1 mio ikke er billigt. Specielt set i lyset af hvor mange forretninger der faktisk lukker. Det er meget høje tal, og det er jo også en af grundene til at så mange nøjes med drømmen.
Nu er det kun min vurdering, men tror mange har en helt anden opfattelse end et par års hårdt arbejde så har man til opstart. Og kigger man på en af Thorborgs video'er, så skal man jo heller ikke vente. Og har man en ide, så er det ofte at et par år til at tjene penge på alm løn er nok til at ideen er død/taget/forældet osv.
Nogle spørger herinde om de skal kaste sig ud i selvstændighed (alle former for ideer)...droppe deres faste løn osv. Hvis man i første omgang beholder sit job, sætter sig ned og laver en langsigtet plan - 1,2 eller 3 års plan så er MLM risiko'en meget anderledes end de billige forretninger du nævner. Så er der langt større mulighed for at man gennemføre fremfor kortsigtet og opsigelse samt det pres der følger når man ikke har været vant til at "klare sig selv".
Som sagt så er mit fokus i video'en ikke på mio, og jeg ser det ikke som en video der skal motivere en til at blive millionær. Det er ikke millioner der motivere os alle, nogle arbejder hårdt i en periode for at skaffe sig mere tid, nogle har det sociale som en ret stor motivation, nogle har at hjælpe og andre har måske at forbedre deres pension.