Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

70 mill USD tjent på network marketing - se video!

Side 3 ud af 13 (128 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Mikael christiansen:

Hvad jeg læse i dit indlæg er du enig med ham video kunne bruges til alt god motivation video , men kan bruges til alt som iværksættere mv.

Hvorfor skal han skrive til ham , det er vel ok at lave en motivation video der ikke siger så meget , som alle andre ville man sikkert gerne høre hele historien

Ps. der står 70 milioner dollars i titlen og meget om motivation , så den rammer meget den bliv milionær og regner med vi er enig der står 70 millioner dollars i titlen ?

Video'en kan i mine øjne bruges til alle der vil starte op med en selvstændig forretning. Man kan jo tage et hurtigt kig på Amino og se hvor mange helt unge der smider "spændende" ideer på bordet og ofte tror det er herre let. Vi har tidligere set indlæg i MLM der handlede om hurtige penge. Og Henning og BRZ's indlæg syntes jeg desværre passer bedre til de indlæg der var dengang. Hvor tit ville man henvise folk til at kigge på en video lavet af folk uden branchekendskab? Jeg har ikke set den slags links i andre fora end MLM.

Titlen...ja der står 70 mio$... var det et spørgsmål i dit ps? Jeg ser det som et interview med en som har lavet gode penge, de 70 mio$ fokusere jeg ikke rigtig på. Det kunne lige så godt have været en anden type forretning han var blevet rig på.

vis jeg har forstået dig korrekt er det en lidt misvisende titlen og en video , med meget få fakta , men motivation er vigtigt , men kan godt se man ikke skal fokusere hverken på beløbet og tænke at dette her siger intet om hvordan han nået dette mål, men at motivation er vigtigt , men det er det for alle iværksættere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:31

Mikael christiansen:

... men der er vi forskellige

Det er sjovt, at selv når vi er enige, så insisterer du på, at vi er forskellige. ;-)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 15:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så lige 3-12 er kommet.

http://networkmarketingpro.com/2011/04/26/jeff-roberti-interview-part-3-of-12-nmpro-508/

Jeg kan se at tråden er ved at blive den vanlige snak om for og imod mlm. Vi er alle klar over synspunkterne på den front. Nogen er for og nogen er imod. Men hvorfor er det lige netop på denne tråd disse modsætninger opstår? Jeg håber vi ikke for en gang skyld få en snak om indhold og budskab.

Den 3 video handler primært om den simple måde Jeff fik nye kunder og forhandlere. Han snakkede med mange mennesker hver dag. Som følge af det fik han 90% Nej og 10% Ja. Hvis han skulle snakke med 10 personer for at få et ja var de 9 NEJ en forudsætning for at få et ja.

Loven om gennmsnit er kendt og meget logisk. Hvis du vil tjene 1000 kr og du tjener 50 kr pr kunde og får en kunde for hver 5 du snakker med, så skal du snakke med 100 personer. På den måde kan du altid finde ud af din arbejdsindsats for at nå dit mål. Jo hurtiger du snakker med x antal personer jo hurtigere når du dit mål.

Dem er ikke opnår susses i mlm er dem der først skal til at lave hjemmesider, lære alt om alting og lave lange lister om spørgsmål de måske får. Når de tror har lært alt undre de sig over de ikke har tjent nogen penge og stopper igen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:19

Allan I:

Mikael christiansen:

... men der er vi forskellige

Det er sjovt, at selv når vi er enige, så insisterer du på, at vi er forskellige. ;-)

Meget undskyld jeg forstod det som om vi var uenig

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 18:02

Mikael christiansen:

vis jeg har forstået dig korrekt er det en lidt misvisende titlen og en video , med meget få fakta , men motivation er vigtigt , men kan godt se man ikke skal fokusere hverken på beløbet og tænke at dette her siger intet om hvordan han nået dette mål, men at motivation er vigtigt , men det er det for alle iværksættere

Næh jeg syntes da ikke der er noget misvisende i hverken video eller titel. Der er ingen grund til at fylde timevis på i første video, når man skal sortere fra. Generelt handler det jo netop at give den fulde fakta til de folk der er interesseret.

Manden har tjent 70 mio$ på network marketing, det er jo fakta så ingen misvisning i mine øjne. Men derfor behøver jeg da ikke fokusere på beløbet. Jeg fokusere på at han siger nogle ting der passer iværksætteri generelt.

MLM er ikke opfindelsen af en dyb tallerken, der er ingen der kan læne sig tilbage og lade andre arbejde for en, der skal ydes en arbejdsindsats. Hvis du f.eks. tog til USA og blev coachet af denne fyr, så ville hans opgave være at coache og hjælpe dig til succes. Er man lærevillig og vil lytte på de råd han giver? Er man indstillet på at yde en indsats? Er man indstillet på at yde en indsats som ikke bare er på kort sigt? Forventer man økonomisk genvindst efter 2 måneder?

For 10 år siden kørte jeg sammen med en partner et firma hvor vi havde et stort underskud de første 2 år, trak ekstremt lidt ud i løn til os selv men kæmpede videre. Jeg har pt. ikke hørt om en person med en MLM forretning, som den/de kæmpede med i mere end et par måneder (seriøst...) hvorefter de enten opgav eller lod den passe sig selv, hvorefter de opgav. For de fleste er forskellen bare at det er nemmere at opgive en billig forretning som MLM er i forhold til at investere et stort beløb i en traditionel forretning.

For alle der vil starte op som selvstændige/iværksættere, der kræver det en ændring i deres dagligdag.  Så jo fjern mlm fra videoen, så vil du kunne bruge mange af tingene til nye iværksættere.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:52

Martin Slot:

Mikael christiansen:

Næh jeg syntes da ikke der er noget misvisende i hverken video eller titel. Der er ingen grund til at fylde timevis på i første video, når man skal sortere fra. Generelt handler det jo netop at give den fulde fakta til de folk der er interesseret.

Manden har tjent 70 mio$ på network marketing, det er jo fakta så ingen misvisning i mine øjne. Men derfor behøver jeg da ikke fokusere på beløbet. Jeg fokusere på at han siger nogle ting der passer iværksætteri generelt.

MLM er ikke opfindelsen af en dyb tallerken, der er ingen der kan læne sig tilbage og lade andre arbejde for en, der skal ydes en arbejdsindsats. Hvis du f.eks. tog til USA og blev coachet af denne fyr, så ville hans opgave være at coache og hjælpe dig til succes. Er man lærevillig og vil lytte på de råd han giver? Er man indstillet på at yde en indsats? Er man indstillet på at yde en indsats som ikke bare er på kort sigt? Forventer man økonomisk genvindst efter 2 måneder?

For 10 år siden kørte jeg sammen med en partner et firma hvor vi havde et stort underskud de første 2 år, trak ekstremt lidt ud i løn til os selv men kæmpede videre. Jeg har pt. ikke hørt om en person med en MLM forretning, som den/de kæmpede med i mere end et par måneder (seriøst...) hvorefter de enten opgav eller lod den passe sig selv, hvorefter de opgav. For de fleste er forskellen bare at det er nemmere at opgive en billig forretning som MLM er i forhold til at investere et stort beløb i en traditionel forretning.

For alle der vil starte op som selvstændige/iværksættere, der kræver det en ændring i deres dagligdag.  Så jo fjern mlm fra videoen, så vil du kunne bruge mange af tingene til nye iværksættere.

De fleste iværksættere kan starte en billige forretning for under 1 million i dag og det er jo minde end en ejerbolig koster i dag og ikke meget mere end par års løn vis man arbejder lidt hårdt  ,

jeg  ved godt nogle bare siger 5000 kr er det mange penge , men reelt er det bare at spare op, kan være i tiltrækker for mange der synes at spare små beløb og  være sparsom for at kunne klare en stor udbetaling en forretning koster .

video siger ikke meget mere end motivation , jo det er vigtigt men der er mange grunde til man bliver millionær , er man sparsom eller brug løs på luksus og derved har færre kr , der yngler derud

jo korrekt man kan fjerne ordret MLM , ja korrekt det er bare meste en motivation video intet andet

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 19:29

Hej Keld_J

Tak for den hjælpende hånd med at smide dagens link ind, jeg har haft så rasende travlt hele dagen med at netværke, og jeg skal love for at folk mere end nogensinde har fået øjnene op for NM. Virker som om folk er træt af krisen og nu selv tager ansvar - håber alle netværkskolleger oplever det samme.

Wow - det er sjovt at se snebolden rulle :-)

MVM

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 19:43

Mikael christiansen:

De fleste iværksættere kan starte en billige forretning for under 1 million i dag og det er jo minde end en ejerbolig koster i dag og ikke meget mere end par års løn vis man arbejder lidt hårdt  ,

jeg  ved godt nogle bare siger 5000 kr er det mange penge , men reelt er det bare at spare op, kan være i tiltrækker for mange der synes at spare små beløb og  være sparsom for at kunne klare en stor udbetaling en forretning koster .

video siger ikke meget mere end motivation , jo det er vigtigt men der er mange grunde til man bliver millionær , er man sparsom eller brug løs på luksus og derved har færre kr , der yngler derud

jo korrekt man kan fjerne ordret MLM , ja korrekt det er bare meste en motivation video intet andet

Ja motivation eller inspiration dækker jo meget godt, præcis som trådstarter skriver.

mht. billig forretning, så tror jeg mange vil mene 1 mio ikke er billigt. Specielt set i lyset af hvor mange forretninger der faktisk lukker. Det er meget høje tal, og det er jo også en af grundene til at så mange nøjes med drømmen.

Nu er det kun min vurdering, men tror mange har en helt anden opfattelse end et par års hårdt arbejde så har man til opstart. Og kigger man på en af Thorborgs video'er, så skal man jo heller ikke vente. Og har man en ide, så er det ofte at et par år til at tjene penge på alm løn er nok til at ideen er død/taget/forældet osv.

Nogle spørger herinde om de skal kaste sig ud i selvstændighed (alle former for ideer)...droppe deres faste løn osv. Hvis man i første omgang beholder sit job, sætter sig ned og laver en langsigtet plan - 1,2 eller 3 års plan så er MLM risiko'en meget anderledes end de billige forretninger du nævner. Så er der langt større mulighed for at man gennemføre fremfor kortsigtet og opsigelse samt det pres der følger når man ikke har været vant til at "klare sig selv".

Som sagt så er mit fokus i video'en ikke på mio, og jeg ser det ikke som en video der skal motivere en til at blive millionær. Det er ikke millioner der motivere os alle, nogle arbejder hårdt i en periode for at skaffe sig mere tid, nogle har det sociale som en ret stor motivation, nogle har at hjælpe og andre har måske at forbedre deres pension.

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 20:35
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

Vigtig pointe med det sociale aspekt, pt. joiner mange gamle venner og bekendte hinandens netværk, og det er tydeligt at vi alle nyder dette. Det at bygge hinandens forretningsgrundlag op, og se folk få succes er fantastisk.

Har seriøst ondt af alle de selvstændige der alene kæmper hver dag for at skabe indtægter. Networkere er meget privilligerede.

MVM

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:46

Allan I:

Henning:

Det er det samme sludder hver gang, Jeg tror der er et program fra Penn and Teller der hedder bullshit, som omhandler emnet Network Marketing http://www.youtube.com/watch?v=cw_l92tIm1M start med det her

Du har ret Henning. Det er fuldstændig ligesom SEO-konsulenter. Alle SEO-konsulenter lyver og svindler. Jeg ved det - jeg har nemlig set en video om det engang. Stick out tongue 

Og jeg kan endda underbygge det med et link: http://unstuckdigital.com/8-seo-scams/

Så nu kan alle se den endegyldige sandhed om SEO - for internettet lyver ALDRIG!

(PS: sarkasme kan forekomme) Cool

Nu er det jo op til dig selv og vurdere deres journalistik vedr. emnet. Jeg mener ikke at Penn og Teller er dårlige journalister, men "den sidste idiot er jo ikke født endnu" Dette udtryk lever disse fast making money koncepter af.

Og jo der er svindlere blandt seo folk helt sikkert. Men så længe der først betales efter resultater, så kan det ikke være svindel det hele. Det kræver lidt forhånds viden at gennemskue hvad der er godt og hvad der er skidt inden for seo udbydere.

Du er måske røget i fælderne på network marketing og SEO.

Side 3 ud af 13 (128 indlæg)