Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du SEO spørgsmål? Så besvarer jeg dem! Få 40 Backlinks med high PR gratis!!

Side 5 ud af 10 (97 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO-Kongen:

De er bygget udelukkende for adsense reklamepenge. Ikke så mange søgeord har I danmark mere end 5500 søgninger om måneden. Jeg lover jo ikke, at én pakke vil få dem på side 1, men én pakke vil være langt mere effektiv end, hvad jeg har set udbudt på danske sider for samme penge. Der vil uden tvivl flere måneders arbejde for at få et søgeord med meget konkurrence på side 1. 

Dem der ønsker hjælp er fordi der er konkurrence på ordet hvor der skal mere end  et par  1000 lavt rank links fordi man ligger links på kommentar på blogs samme med 1000 andre man deler link værdien med 

99 % af os iværksættere har sværere ord end 5500 søgninger , så jeg forstår ikke helt tråden og hvad du prøver at videre formidle ud over du er god til at overdrive-

husk det er lavt rank links når du deler links på en høj rank side , med 1000 vis andre hjemmesider  , så hvad jeg har forstået er overskriften meget misvisende.

husk man vinder ikke kunder ved at sige at de andre er SEO er  dyrere mv. 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 14:10
Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 14:14

Det, du har noteret ovenover er en blog post med et backlink til min side.

Min side hedder buytalalalaylatex.com

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 14:49

Hej Thomas

Først og fremmest vil jeg sige, at jeg sådan set godt kan li' at du er åben omkring dine metoder. Så kan evt kunder vurdere om det er noget for dem.

Jeg tror dog du har lavet en fodfejl omkring valget af din Amino-profil. Seo-Kongen antyder at dit bundniveau er meget højt, men udstråler også lidt umodenhed i mine øjne. Og jeg tror at dit navnevalg rent faktisk hurtigt kan ha' modsat effekt end den du nok tiltænkte.

Jeg fik i hvert fald hurtigt et visuelt billede af en ung gut, med overdimensionerede guldkæder i en T Hansen udsmykket Golf GTI. Wink

Når det så er sagt, så skal man naturligvis bedømmes på de resultater man kan lave, og ikke navnet på sin Amino profil!

Og jeg har faktisk også et spørgsmål til dig. Den database som du bruger til disse kommentarer, er det en du selv har genereret, eller er den medfølgende fra den software du sandsynligvis benytter?

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 15:58

Jeg kan forsikre dig om, at guldkæder klæder mig ikke. Det er nu heldigvis heller aldrig noget, som jeg har interesseret mig for =)

For at klargøre:

Jeg sælger kommentarer på blogs med høj PR (page rank), men siderne har i forvejen en del udadgående links.
Listen af blogs følger ikke med noget software, og de laves manuelt da der er captcha på de fleste af siderne.

Blog posts kommer på en liste af blogs, som ikke er offentlige. Postne vil bestå i at man spinner indhold og poster det. Det giver en del "dobbelt indhold" dog med variationer, men har givet mig gode resultater. Spin vil være, ligesom følgende:

{Hej|Hallo} {Med dig| du der}

Hvilket i praksis kan give 4 kombinationer

Hej Med dig
Hallo Med dig
Hallo Med Dig
Hallo du der

Så jo bedre spin, desto mere unikke. Men som sagt, så har det givet mig gode resultater, da de langsomt indekseres. Desværre er metoden svær at bruge på andre sprog end engelsk (med mindre du vil tilføje spintax selv) fordi der ikke ligger en synonym ordbog i et brugbart format på nettet.

Jeg kan desuden tilbyde profil links. Du vil få 5000-7000 profil links for 450DKK. Disse vil også først du langsomt fordi det tager tid at indeksere dem, men de er virkelig effektive! For yderligere 450DKK kan jeg indeksere ca 1000 links.. MEN! Det kan ikke anbefales, for google vil da se en stor mængde pludselige links linke tilbage til din side.

SEO-kongen håber jeg er genkendeligt, så folk i det mindste husker navnet. Jeg åbner også en officiel side inden for et par måneder. Jeg kan desuden tilbyde manuel linkbuilding for 150DKK/timen, men de andre pakker vil give langt mere betydelige resultater i forhold til investering. 150DK/timen er prisen for min 4 timers arbejde.

Håber jeg fik besvaret alle spørgsmål. Personligt vil jeg foreslå en blanding, 2000 blog posts (kræver dog arbejde fra din side) eller profil links.

FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 16:14
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

SEO-kongen:

Hvilken spinner bruger du? Bruger du scrapebox til kommentarer? Går ud fra profil links'ne er Xrumer? Kører du det selv eller outsourcer du?

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 16:18

Nej, men bruger scrapebox til kvalitetstjek. Scrapebox er farligt at bruge direkte på ens primære side, men kan bruges til at indeksere. Jeg brugte scrapebox til at starte med på en test side, som overraskende nok ikke blev straffet. Jeg outsourcer visse ting.

Jeg outsourcer for eksempel spinning, men det er umuligt med danske artikler.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:34
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 17:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg elsker så paranoide folk er når først en selvreklameret ekspert siger noget. Jeg har selv erfaring, og jeg læser på fora, hvor folk bruger de samme metoder, som jeg gør - og de dur =) Jeg kan bestemt godt bygge links langsomt, men vi lever jo ikke for evigt. Jeg kan godt lide at vise resultater til en anstændig pris, men det virker ikke som om, det er den generelle opfattelse. Folk betaler åbenbart gerne for meget for for lidt =)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:39
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

I øvrigt morsom læsning Big Smile

Man skal dog godt nok holde øjnene åbne hvis man er indkøber... Det kan da blive dyrt hvis man betaler for en service der blacklister en på Google.

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 5 ud af 10 (97 indlæg)