Jeg kan forsikre dig om, at guldkæder klæder mig ikke. Det er nu heldigvis heller aldrig noget, som jeg har interesseret mig for =)
For at klargøre:
Jeg sælger kommentarer på blogs med høj PR (page rank), men siderne har i forvejen en del udadgående links.
Listen af blogs følger ikke med noget software, og de laves manuelt da der er captcha på de fleste af siderne.
Blog posts kommer på en liste af blogs, som ikke er offentlige. Postne vil bestå i at man spinner indhold og poster det. Det giver en del "dobbelt indhold" dog med variationer, men har givet mig gode resultater. Spin vil være, ligesom følgende:
{Hej|Hallo} {Med dig| du der}
Hvilket i praksis kan give 4 kombinationer
Hej Med dig
Hallo Med dig
Hallo Med Dig
Hallo du der
Så jo bedre spin, desto mere unikke. Men som sagt, så har det givet mig gode resultater, da de langsomt indekseres. Desværre er metoden svær at bruge på andre sprog end engelsk (med mindre du vil tilføje spintax selv) fordi der ikke ligger en synonym ordbog i et brugbart format på nettet.
Jeg kan desuden tilbyde profil links. Du vil få 5000-7000 profil links for 450DKK. Disse vil også først du langsomt fordi det tager tid at indeksere dem, men de er virkelig effektive! For yderligere 450DKK kan jeg indeksere ca 1000 links.. MEN! Det kan ikke anbefales, for google vil da se en stor mængde pludselige links linke tilbage til din side.
SEO-kongen håber jeg er genkendeligt, så folk i det mindste husker navnet. Jeg åbner også en officiel side inden for et par måneder. Jeg kan desuden tilbyde manuel linkbuilding for 150DKK/timen, men de andre pakker vil give langt mere betydelige resultater i forhold til investering. 150DK/timen er prisen for min 4 timers arbejde.
Håber jeg fik besvaret alle spørgsmål. Personligt vil jeg foreslå en blanding, 2000 blog posts (kræver dog arbejde fra din side) eller profil links.