Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du SEO spørgsmål? Så besvarer jeg dem! Få 40 Backlinks med high PR gratis!!

Side 4 ud af 10 (97 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, jeg vil da gerne give gode råd, men folk lader til at betale det hvide ud af øjnene for SEO. Forskellen er, at de taler, jeg leverer. Those who can, do, those who can't, teach. Hvis man kan lide at spilde sine penge, er det fint med mig, og så vil jeg da bestemt godt ændre min linkbuilding stategi,  men i overvurderer søgemaskinerne. I bygger links så langsomt, at det tager måneder at se resultater. Det behøver det ikke.

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 12:10

SEO-Kongen:
Nej, jeg vil da gerne give gode råd, men folk lader til at betale det hvide ud af øjnene for SEO. Forskellen er, at de taler, jeg leverer.

Man kan altså sagtens sælge sit produkt uden at svine konkurrenterne til. Jeg tror kun det er i amerikanske valgkampagner at denne strategi er effektiv.

Du kommer nok længere hvis du sætter fokus på kvaliteten af dit eget arbejde og forklaring af dette, fremfor hele tiden at nævne hvor "dyre", "dumme" osv. de andre i branchen er...

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 12:22

Jeg vil yderst gerne bevise mit værd uden at svine andre til, men jeg får smidt en verbal bombe i hovedet, fordi jeg bruger metoder,  som er billigere og mere effektive. Jeg har endda delt 3 af mine hjemmesider med jer for at vise, at mine metoder dur. Og som sagt, så er jeg aldrig blevet straffet af google (dog lidt overraskende, at min prøveside ikke blev), men jeg bruger ikke metoder, som googles algoritmer vil opfange og finde spam-lignende på seriøse sider.

FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 12:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du nu viste os en effektivt opbygget side, der lå på side 1 på et søgeord med lidt mere konkurrence end 'therapeutic matresses' ( som ifl. mit Keyword Tool External hverken søgninger eller konkurrencer har) så ville folk være mere tilbøjelige til at tro på det.

Så længe at du gemmer uden hverken navn eller avatar, promoverer dig selv på bekostning af andre og ikke tager imod de råd velmenende Amino'er kommer med - så skal du sgu næppe regne med særligt mange henvendelser.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 12:28

SEO-Kongen:
Og som sagt, så er jeg aldrig blevet straffet af google

Så skulle du måske skrive lidt mere om det. For som jeg opfattede det var jeg først interesseret da jeg så dine priser. Efterfølgende i debatten mistede jeg så grundet stilen i dine indlæg alt lyst til overhovedet at skulle købe noget fra dig.

Jeg forstod det her som om du kan har haft dine sider i kort tid (under 1/2 år?), og det er nok lige kort nok tid at teste om man bliver "straffet" i, og måske svært hvis der ikke er et direkte sammenligneligt grundlag.

Jeg har også lavet decideret hjemmesider smasket til med spam og crap som ind i helvede uden at blive udelukket fra google, men hvem ved hvor længe det holder?

P.S. Jeg er ikke en konkurrent, jeg lever af at lave hjemmesider og ikke af SEO, så det er ikke fordi jeg har ondt i røven...

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 12:37

"therapedic mattresses" er, hvad jeg rangerer for. Du brugte det forkerte søgeord.
Jeg ligger også på side 1 for talalay latex foam med siden knowledgehunter.org (min testside)
Og jeg stiger for søgeordet talalay latex.

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 12:40

Jeg leverer gerne SEO billigt, som er manuelt lavet til 150kr/timen, men jeg vil langt hellere anbefale de andre ting, som jeg kan tilbyde, hvis man leder efter en løsning, som virkelig er pengene værd.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 12:43

"Talalay latex foam" har 500 søgninger om måneden, og "therapedic matresses" som det ganske korrekt hedder - min fejl - har knap 5500. Det ændrer ikke ved min pointe; Hvis du vil ordne hjemmesider for Aminoer, skal du regne med, at mange af dem rangerer på langt sværere søgeord. Hvis du kan få et site op på side 1, og lade det bliver der i et halvt til et helt år med et sværere søgeord, ville det være langt mere troværdigt.

Med en ny side på et søgeord med manglende konkurrence, er det altså ikke så svært - Jeg har gjort det selv samme på min Wordpress hobbyside. Stick out tongue

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 12:46

SEO-Kongen:
Jeg leverer gerne SEO billigt, som er manuelt lavet til 150kr/timen

Det er ellers en billig pris for freelance arbejdskraft, og kunne bestemt være interessant for mig og andre. Men har du et registreret firma, en hjemmeside eller lign., for ellers ville jeg aldrig turde/kunne handle med dig.

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 12:51

De er bygget udelukkende for adsense reklamepenge. Ikke så mange søgeord har I danmark mere end 5500 søgninger om måneden. Jeg lover jo ikke, at én pakke vil få dem på side 1, men én pakke vil være langt mere effektiv end, hvad jeg har set udbudt på danske sider for samme penge. Der vil uden tvivl flere måneders arbejde for at få et søgeord med meget konkurrence på side 1. 

Side 4 ud af 10 (97 indlæg)