Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du SEO spørgsmål? Så besvarer jeg dem! Få 40 Backlinks med high PR gratis!!

Side 3 ud af 10 (97 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO-Kongen:

Hvis den falder tilbage og bliver indekseret, vil jeg indrømme, at du har ret, men det gør den ikke, fordi jeg kun har bygget 400 synlige links den sidste måned (dvs, som ses i YSE). Men for så lidt som 1000-1500 kroner, vil jeg vise dig, at man kan opnå resultater.

jeg fatter overhovedet intet at du skriver  high pr værdi på siderne , når disse sider ikke engang er vurderet af google, vær ærlig hvad du giver , end at ovrdrive som har gjort i denne her tråd

Husk du får fleste kunder på at være fuldt ud ærlig hvad du levere på langt sigt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 01:51
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Må jeg lære dig lidt om SEO? PR står for page rank, PR i SEO står ikke for Public Relations. Tjek Page Rank for de sider jeg gav dig - 2, 3, 4 og 5.

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:59

SEO-Kongen:

Må jeg lære dig lidt om SEO? PR står for page rank, PR i SEO står ikke for Public Relations. Tjek Page Rank for de sider jeg gav dig - 2, 3, 4 og 5.

De 2 undersider var ikke vurderet af google ifølge min google toolbar, kun forsiden har page rank 1.

Jeg  Tror ikke du kan lære mig meget efter det skrevet i tråden , det giver mig en del viden om hvor meget du ved omkring SEO

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 02:03
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Okay - lad os få noget klargjort!

Det jeg tilbyder er:

1 - high PR blog kommentarer (hvor der er mange andre links også) for 12kr/stykket

2 - blog posts med PR N/A, og jeg ved ikke, hvad PR domænet er, men det har meget få udadgående links. 2000 blog posts for 450kr. Og det er denne pakke som rykkede min hjemmeside 5 sider i google.

FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:20

SEO-Kongen:

Okay - lad os få noget klargjort!

Det jeg tilbyder er:

1 - high PR blog kommentarer (hvor der er mange andre links også) for 12kr/stykket

2 - blog posts med PR N/A, og jeg ved ikke, hvad PR domænet er, men det har meget få udadgående links. 2000 blog posts for 450kr. Og det er denne pakke som rykkede min hjemmeside 5 sider i google.

hvor mange links er der på siderne

husk vis du har mange kommentar links falder værdien løbende jo flere der kommer , derved ingen succes nuværende plads på google men en succes vis samme plads næste år med samme antal links

High ranks links er det jo ikke, vis værdien falder fordi der kommer flere kommentar

du kan derved sige high ranks sider du får links fra , med det er ikke high ranks links man får

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 02:25
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Du skal lære dine SEO termer. De blog posts får ingen kommentarer.

Dem til 12kr/stykket har mange kommentarer men høj google PR værdi. PAGE RANK.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:35
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

SEO-Kongen:

Du skal lære dine SEO termer. De blog posts får ingen kommentarer.

Dem til 12kr/stykket har mange kommentarer men høj google PR værdi. PAGE RANK.

jeg ved ikke hvorfor du heder  SEO  kongen , med de sider du vidste var ikke vurderet af google

jo det er high ranks sider , men jeg har forklaret dig der er mange links på siden derved lav ranks links man får fra disse sider

med før du slår dig ned som  SEO  mand få noget mere viden om seo læse disse 2

søge ord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/  for du mangler lidt seo viden

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 03:34
Gennemsnit 1,9 stjerner givet af 9 person

Spild venligst en andens tid. Du lærer mig intet nyt, fordi jeg ved, hvad der dur. Jeg har rangeret sider på under en måned, og mine metoder dur. Jeg vil godt vædde med jeg kender flere SEO teknikker end dig, og de links har duet for mig. Når du kan få en fra google til at forklare deres algoritmer i detaljer for dig, da kan du begynde at rette mig i, hvad jeg siger.

Og undskyld, men læs venligst dine svar igennem for grammatiske fejl, for flere gange har jeg skulle læse dem igennem flere gange for at forstå, hvad du bad mig om.

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 05:03
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 4 person

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 07:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

SEO-Kongen:
Og undskyld, men læs venligst dine svar igennem for grammatiske fejl, for flere gange har jeg skulle læse dem igennem flere gange for at forstå, hvad du bad mig om.

Det er sådan Mikael skriver og hvis du har erfaring med at være på fora, så ved du også at det ikke er normalt at man retter andres grammatik. Man accepterer hinandens skrivemåde.

Du er af 2 nu (Emil og undertegnet) blevet anbefalet at give gode råd når der bliver spurgt til SEO på forumet men det lader til at ryge over hovedet på dig.

Jeg spår at du ikke får ret meget success herinde. Andre har lavet samme fremgangsmåde som du gør lige nu og de har alle fejlet. Dem der har været ydmyg og givet ud af deres viden har fået kunder ind senere.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 3 ud af 10 (97 indlæg)