Selvfølgelig kender ingen (ud over google selv) googles algoritmer, men eftersom jeg har lavet SEO i et stykke tid, og jeg har en masse sider der rangerer på 1. side i google, har jeg fået et godt indtryk af, hvordan skidtet fungerer. Det er ikke SÅ indviklet, som folk gør det, men det tager tid at sætte sig ind i det, og det tager tid at overføre det til ens egen side.
Så hvis du har brug for noget hjælp, så send spørgsmålene afsted
Få 40 backlinks fra sider med høj PR helt gratis http://www.mediafire.com/?npgdd6w26iiaddh Koden er "40nu"
--------------
Jeg tilbyder SEO on demand Få +2000 blog posts for 450kr Eller få 7000 forum links for 450kr Eller få gode råd mht din side for 500kr/time Kontakt mig på th0m4@hotmail.com
SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!
Du kan jo ikke love at give 40 high pagerank så lad vær at skrive det , du kommer bare ud på dydt vand , vis skulle give mig 40 links på pagerank vil det koste en formue , for man kommer vel ind på en underside og ikke forsiden på alle de links du laver og tit er de under pagerank 0, altså ikke vurderet af google endnu denne underside.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Tjek selv PR på siderne. Vi snakker 2, 3, 4, 5 mener jeg for siden, ikke domænet.
Ellers er jeg altid frisk på at sælge et link fra høj PR side til 12kr/stykket lignende dem, jeg har lagt op i filen.
SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!
Folk bruger unødigt mange penge på SEO fordi de outsourcer de forkerte steder. Hvis der er nogen som helst, som er villig til at give mig 1000-2000kr, og dernæst vil "vouche" for, at jeg kan skabe markante resultater med små beløber ville jeg være henrykt, men folk er for mistroiske grundet dårlige erfaringer, hvilket vel er normalt.
De er skam ikke værdiløse. De er både do-follow og så med dit søgeord som "anchor". De indgår i min form for linkbuilding, og jeg har en del på side 1 =)
Men jeg kan godt give dig 2000 links fra sider (dog med PR N/A), men med dit søgeord som anchor og meget få links til andre sider. Vi snakker <20, som der naturligt er på en normal blog side uden kommentarer.
selvfølglige tæt ved værdiløse links, vis du skal dele link værdi med 100 andre eller flere får man ikke den fuld rank værdi så vigtigt at vide at hvor mange man deler links med
jeg synes du skriver intet svar hvilken links det er , så skriv nu hvilken links det er og stop den uden om snak
Jeg fik ikke indtrykket af, du stillede et spørgsmål. De links jeg vedhæftede er kommentar links. Og ja, der vil være en del andre kommentarer, men det ændrer ikke på det faktum, at jeg stadig rangerer =) De 2000 links er blog posts.
Hermed nogle helt gratis Amino-råd til dig, som gerne skulle medføre at du får en god start her på sitet:
Stå frem med dit rigtige navn
Udfyld din profil - fortæl om dig selv, gerne uden at det hele bliver en stor salgstale. Upload et avatar
Henvis til din egen hjemmeside, så folk kan læse mere om dig, frem for at benytte det samme tekststykke i bunden af samtlige indlæg
Vis hvad du kan i SEO-debatten - der er mange andre dygtige folk der arbejder med SEO her på sitet, som nok skal fortælle dig hvis der er noget du har misforstået. Dine kommende kunder vil dermed hurtigt kunne se, om der danner sig et mønster af ukorrekte svar. Læs hvad folk ønsker hjælp til, og hjælp dem med det frem for at anbefale dig selv.
Byg nogle referencer som du kan henvise til
Og nej, jeg skriver ikke bare til dig fordi jeg er en sur konkurrent, der er bange for at jeg selv vil miste kunder til nye folk i branchen - i øjeblikket er der ingen problemer med at fylde min kalender op. Husk på at der er en grund til at folk er lidt forsigtige herinde. De råd der hver dag gives her på Amino, har en enorm betydning for de virkomheder som lytter til dem. Derfor er der mange der ikke ønsker at agere prøveklude.
Jeg fik ikke indtrykket af, du stillede et spørgsmål. De links jeg vedhæftede er kommentar links. Og ja, der vil være en del andre kommentarer, men det ændrer ikke på det faktum, at jeg stadig rangerer =) De 2000 links er blog posts.
Ok regnet også med det var tæt ved værdiløse links, for enhver med lidt grundviden om SEO ved det betyder meget at der deles med mange links husk vis kommer mange kommentar links tit over flere 1000 , giver linkene mindre og mindre værdi