Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du SEO spørgsmål? Så besvarer jeg dem! Få 40 Backlinks med high PR gratis!!

Side 6 ud af 10 (97 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt nok, tak for de links ;)

Jeg skriver lige til dig senere.

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 17:41
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har læst med, så ved du, at det ikke er sket for mig. Man bliver heller ikke blacklistet fra google medmindre det er EKSTREM spam, og selv da hedder det google penalty (hvis du kigger rundt på nettet), og det er midlertidigt i langt de fleste tilfælde.

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 17:42

Godt at vide, du kunne bruge dem, hvis jeg læste kommentaren rigtigt, og den var til mig =)

FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SEO-Kongen:

Jeg elsker så paranoide folk er når først en selvreklameret ekspert siger noget. Jeg har selv erfaring, og jeg læser på fora, hvor folk bruger de samme metoder, som jeg gør - og de dur =)

Hvorfor er der så ingen andre herinde der giver dig ret, hvis der nu kun er en paranoid ekspert? Og hvorfor er dine indlæg bedømt 36 gange, med et gennemsnit på 1,17?

SEO-Kongen:

Jeg kan bestemt godt bygge links langsomt, men vi lever jo ikke for evigt. Jeg kan godt lide at vise resultater til en anstændig pris, men det virker ikke som om, det er den generelle opfattelse. Folk betaler åbenbart gerne for meget for for lidt =)

Det har ikke en fis at gøre med at vi andre bygger langsomt - det har noget at gøre med, at vi andre bygger ordentligt. Lad mig endnu engang minde dig om, at de folk du ønsker at sælge ydelser til herinde, meget gerne skulle gave en gavnlig effekt (eller alternativt ingen effekt) lang tid fremover - de ønsker ikke at løbe en betydelig risiko for at få en negativ effekt på sigt.

Bare så vi har det på det rene: man kan godt opnå en negativ effekt, uden at blive bortfiltreret. Dermed kan du ikke tage det som et successkriterie at ingen af dine relativt nye hjemmesider, endnu er sparket ud af google.

/ Emil

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 18:05

Vil godt indrømme det ikke er fuldstændig whitehat, det jeg laver, men det dur, og jeg er ikke blevet straffet fordi jeg er varsom med at google ikke finder mere end maks 50 links om dagen. Hvorfor skulle jeg i fremtiden blive straffet for links, som google allerede har fundet, hvis jeg nu ikke er straffet for dem?

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 18:08

Du ved godt, at Google og Yahoo ikke finder links lige hurtigt, right?

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 18:10

Jeg tjekker også om de er indekserede i google for at se, hvor hurtigt det sker =) Ikke manuelt selvfølgelig

Ca 300 af de 2000 blog posts jeg lavede for en måned siden er indekserede.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis jeg nu stjæler en rejemad fra en stor rocker og han pludselig står udenfor min dør:

a.) Skal jeg så gå ud fra der ikke sker noget, fordi der ikke er sket noget før?

b.) Gå ud fra han er sur over jeg har stjålet hans rejemad?

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 18:19
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hvis google straffede let ville SEO bare gå ud på at spamme sine konkurrenter.

Din sammenligning er også yderst besynderlig. Google har allerede set, at linksne er der. Det er lidt ligesom at blive straffet for en ting, man lavede for 2 år siden,  men loven er først lige trådt i kraft.

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 18:29

SEO-Kongen:

Hvis google straffede let ville SEO bare gå ud på at spamme sine konkurrenter.

Yes

Side 6 ud af 10 (97 indlæg)