Jeg påpeger bare i ikke beskytter jeres brand , dog angriber du uden at tage kritik seriøste jo jeg kan søgeord optimere min siden endnu bedre er korrekt rette stavefejl med dette er denne sag uvedkomme , da jeg snakker om jeres brand ,jeg giver et iværksættere råd , som jo kan se ud til bliver hårdt overtale dig tage seriøste med fosætter med at videre formidle dette budskab , da vi iværksættere skal hjælpe hinanden på bedste vis |
Mikael christiansen:Jeg påpeger bare i ikke beskytter jeres brand
MLM er en meget bred forretingsbetegnelse - som kan ikke sammenlignes med "strip" - som jo iøvrigt ej heller er et brand - men en betegnelse for en type underholdning.
MLM er ikke et brand... Strip er ikke et brand...
Vi har ikke noget at vinde på bundlinien ved at bruge oceaner af SEO tid og midler på at søgeord optimere på MLM - for det er IKKE det der skaber emner, leads, kunder, omsætning... jeg har endnu ikke oplevet at hverken jeg selv eller min forretning / produkt er fundet på Google ved at søge på "MLM"....!
Det er produktet, selskabet eller specifikke emner - og så ad denne kanal noget er kommet min vej forbi...
Lasse