Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor Network Marketing som forretningsmodel?

Side 2 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt:

Mikael christiansen:
Det skriver er simpelthen for dårligt at du tror gør noget ud ad det, for det gør bare i tror har gjort et masse og står stille efterfølgende , jeg møder sjældent brancher som din som kan være tilfreds med wiki og enkle gange artikler der snakker dårligt om jer ligger før jer , når f.eks. søges på MLM

Dikael, man skal saftsuseme have tungen lige i munden for at følge med i din måde at anskue tingene på... du skriver først at du synes det er underligt der ikke gøres med for optimering ift. kunder - og når jeg så plotter nogle søgeresultater ind, så skriver du at du har søgt på "MLM", som på alle mulige måder er misvisende at søge på - for en "kunde". 

Når du - ud af de 117 forklaringer vi efterhånden har givet dig på dynamikken i Network Marketing / MLM, så vil du på et tidspunkt forstå at det handler om relationer, referencer, anbefalinger - og det er jo kun en blødning der vil skrive "MLM" i Google hvis vedkommende søger efter et givent produkt, som vedkommende har hørt om eller som vedkommende er blevet eksponeret for. 

Kan simpelthen ikke se logikken i din forklaring.

Hurra for at du ligger nummer 1 or whatever på baby-olie... nej, strip, stripper osv... ja, faktisk så ligger du under både "stripperdronningen", "CopenhagenRedDelight" og "Stripbooking" når jeg søger strip - og så kommer din stripper side - som jeg mindes jeg tidligere har givet konstruktiv kritik for at være mangelfuld i dele af indholdet - ergo KAN det blive Kongens Nye Klæder hvis man rammer din baby-olie side, fremfor noget sprødt kød og lækre stripper-damer ;-)

Du kan ikke sammenligne så specifik en søgning på en "stripper" med så bredt et favnende forretningsmodel-begreb som "MLM".

Lasse Burholt

Jeg påpeger bare i ikke beskytter jeres brand , dog angriber du uden at tage kritik seriøste jo jeg kan søgeord optimere min siden endnu bedre er korrekt rette stavefejl med dette er denne sag uvedkomme , da jeg snakker om jeres brand ,jeg giver et iværksættere råd  , som jo kan se ud til bliver hårdt overtale dig tage seriøste med fosætter med at videre formidle dette budskab , da vi iværksættere skal hjælpe hinanden på bedste vis

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:24 | Låst

Mikael christiansen:
Jeg påpeger bare i ikke beskytter jeres brand

MLM er en meget bred forretingsbetegnelse - som kan ikke sammenlignes med "strip" - som jo iøvrigt ej heller er et brand - men en betegnelse for en type underholdning.

MLM er ikke et brand... Strip er ikke et brand...

Vi har ikke noget at vinde på bundlinien ved at bruge oceaner af SEO tid og midler på at søgeord optimere på MLM - for det er IKKE det der skaber emner, leads, kunder, omsætning... jeg har endnu ikke oplevet at hverken jeg selv eller min forretning / produkt er fundet på Google ved at søge på "MLM"....!

Det er produktet, selskabet eller specifikke emner - og så ad denne kanal noget er kommet min vej forbi...

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:32 | Låst

Lasse Burholt:

Mikael christiansen:
Jeg påpeger bare i ikke beskytter jeres brand

MLM er en meget bred forretingsbetegnelse - som kan ikke sammenlignes med "strip" - som jo iøvrigt ej heller er et brand - men en betegnelse for en type underholdning.

MLM er ikke et brand... Strip er ikke et brand...

Vi har ikke noget at vinde på bundlinien ved at bruge oceaner af SEO tid og midler på at søgeord optimere på MLM - for det er IKKE det der skaber emner, leads, kunder, omsætning... jeg har endnu ikke oplevet at hverken jeg selv eller min forretning / produkt er fundet på Google ved at søge på "MLM"....!

Det er produktet, selskabet eller specifikke emner - og så ad denne kanal noget er kommet min vej forbi...

Lasse

Jeg hverken snakker om strip eller polterabed mv.

jeg snakker om i skal beskyttet jeres brand ved at komme medier positivt

være sygeligt aktive medier twitter overalt

sørg for positivt i TV det gør i ved at forsætte som iværksætter og beskytte brand , det ikke let kræver arbejde dog er de ikke søgeord optimeret , derved et godt råd vis ønsker stor fremgang i jeres branche.

Ved MLM beskyttet jeres brand når der kommer disse historier lav positivt brand der er større end det negative , da de negative skal væk ved søgning MLM og det er ikke nok du findes første side , beskytte og atter beskyttet det og sørg bliver succes derved

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:35 | Låst

--Discussion ends here--

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:43 | Låst

Lasse Burholt:

--Discussion ends here--

Håber du i andre MLM at i begynder på en brand kampagne det var godt råd jeg håber du tager til dig , i den positive iværksættere ånd

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 00:46 | Låst

Mikael christiansen:

Håber du i andre MLM at i begynder på en brand kampagne det var godt råd jeg håber du tager til dig , i den positive iværksættere ånd

Mikael, jeg ved du gør det af bedste mening og gerne vil hjælpe os alle. Men så længe du støtter dig til Wiki, google søgning på MLM og diverse medier, så gør du alle en bjørnetjeneste. Og jeg syntes da det er lidt ærgerligt at du bruger så store ressourcer i MLM forummet istedet for at tage et møde ansigt til ansigt med en af de andre. Nu har vi et par gange haft vores uenigheder, og derfor vil jeg sige det er ikke mig du skal tage fat i Smile og det er jo så herligt ved denne type forretning, at jeg ganske enkelt kan "frasortere" dig til de folk jeg skal samarbejde med.

En ganske anerkendt dansk netværker siger "den mest personlige form for kommunikation er face to face", og skal man tale om en forretningsmulighed hvor to personer måske skal arbejde meget sammen, så er det jo af stor betydning om de overhovedet passer sammen. At snakke om MLM brand på verdensplan, så er det jo en helt umulig opgave for os i lille DK, og unødvendig.

Der er fremgang i flere Network Marketing firmaer, og jeg vil stadig mene at NM og MLM er forskellige begreber som wiki åbenbart mener er ens. Der ER gode historier derude, men det er ikke noget for medierne, i hvert fald ikke de danske.

Når Robert Kiyosaki går ind og laver en "støtte" video, så skydes den ned med det samme herinde, og istedet for at bruge 2 min. på at google ham, så placere man ham straks som MLM'er. Han siger som mange andre at han er skeptisk, men vælger så at undersøge tingene seriøst. Han er så i en situation der gør at han ikke har behov for at være med - succesforfatter, foredragsholder, motivationstaler osv...

Jeg har stor respekt for folk der har taget sig tid til at undersøge en forretning, og beslutter sig at det ikke er noget for dem. Kommer de med råd og hjælpende info, så lytter jeg gerne. Men mange Amino råd handler om hvordan de tror min forretning er og hvad den handler om.

(blev vist lige lidt for lang)

Martin

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:15 | Låst

Martin Slot:

Mikael christiansen:

Mikael, jeg ved du gør det af bedste mening og gerne vil hjælpe os alle. Men så længe du støtter dig til Wiki, google søgning på MLM og diverse medier, så gør du alle en bjørnetjeneste. Og jeg syntes da det er lidt ærgerligt at du bruger så store ressourcer i MLM forummet istedet for at tage et møde ansigt til ansigt med en af de andre. Nu har vi et par gange haft vores uenigheder, og derfor vil jeg sige det er ikke mig du skal tage fat i Smile og det er jo så herligt ved denne type forretning, at jeg ganske enkelt kan "frasortere" dig til de folk jeg skal samarbejde med.

En ganske anerkendt dansk netværker siger "den mest personlige form for kommunikation er face to face", og skal man tale om en forretningsmulighed hvor to personer måske skal arbejde meget sammen, så er det jo af stor betydning om de overhovedet passer sammen. At snakke om MLM brand på verdensplan, så er det jo en helt umulig opgave for os i lille DK, og unødvendig.

Der er fremgang i flere Network Marketing firmaer, og jeg vil stadig mene at NM og MLM er forskellige begreber som wiki åbenbart mener er ens. Der ER gode historier derude, men det er ikke noget for medierne, i hvert fald ikke de danske.

Når Robert Kiyosaki går ind og laver en "støtte" video, så skydes den ned med det samme herinde, og istedet for at bruge 2 min. på at google ham, så placere man ham straks som MLM'er. Han siger som mange andre at han er skeptisk, men vælger så at undersøge tingene seriøst. Han er så i en situation der gør at han ikke har behov for at være med - succesforfatter, foredragsholder, motivationstaler osv...

Jeg har stor respekt for folk der har taget sig tid til at undersøge en forretning, og beslutter sig at det ikke er noget for dem. Kommer de med råd og hjælpende info, så lytter jeg gerne. Men mange Amino råd handler om hvordan de tror min forretning er og hvad den handler om.

(blev vist lige lidt for lang)

Martin

Jeg skrev alt dette da i blev angrebet igen nu forklare jeg folk finder info det er google og medier , så stop og klag over i bliver sammenlignet med pyramide spil eller lav en søgeord optimering for det bliver ikke sidste gang der opstår misforståelser grundet i branden hele jeres branche ikke godt nok

Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:11 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du får min støtte på det, Lasse. - 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:17 | Låst

Gilles:

Du får min støtte på det, Lasse. - 

Du mener altså lige som lasse at de ikke skal berskytte deres brand med masser af positivt om MLM , som sagt var det en hjælpe , som de kunne tage til sig , med forstår ikke hvorfor de ikke går op i at beskytte deres MLM (Multi-level Marketing, Network Marketing) brand stærkere ,lige som f.eks. Tyskeland gør.

Masser af god omtale om sit produkt betengelse skaber kunder , nye der vil søge ind i MLM , dem i MLM får sværere ved overtale og at sælge produkt på MLM måde når der står dårligere om denne markedsføring måde gør det svære for dig selv.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 16:49 | Låst

Mikael christiansen:

Masser af god omtale om sit produkt betengelse skaber kunder , nye der vil søge ind i MLM , dem i MLM får sværere ved overtale og at sælge produkt på MLM måde når der står dårligere om denne markedsføring måde gør det svære for dig selv.

For det første er der ingen der skal overtales til at være med i MLM

For det andet handler det for mig IKKE om at sælge produkter.

For det tredie hvad kender du til vores markedsføring?

Jeg syntes du skaber mere forvirring end du gavner... Det ene sted vil du have snak om produkt, det næste sted er det MLM du mener skal forstærkes.

Hvis du dog bare havde forstået konceptet, så er jeg ret sikker på at du ville få "MLM folk" til at lytte til dig.

Mit "brand" er ikke MLM....

Side 2 ud af 6 (60 indlæg)