ignore-anonym |
john sommer:ignore-anonym
Ja for der vel ingen grund til at man ligefrem begynder systematisk at undersøge ingredienserne i Forever Living Produkterne vel?Sandheden gør ondt til tider John Sommer, uanset om den kommer fra anonyme kilder eller fra folk med udfyldte profiler på et forum.Wikileaks er jo ikke ligefrem taget alvorligt vel? hahaha og deres kilder er anonyme..som jo er så skammeligt heheMen forbrugere vil snydes og de bliver snydt, bl.a. i høj grad af amerikanske selskaber der markedsføre sine produkter som sunde.Vidste du John Sommer.. at man aldrig har haft en lovgivning i USA der netop regulerer sandheden omkring solbeskyttelsesprodukter?Ved du at mange af dem, måske ikke Forever Living, indeholder vitaminer der i kombination med sol og hud faktisk fremmer risikoen for hud cancer?Så uanset om jeg er anonym eller ej, så kunne det måske være en god idé at du satte dig mere ind i tingene og svarede på min kritik istedet for at bede folk om at ignorere mig - for det ønske får du aldrig opfyldt.Men det er jo ganske amerikansk produktmæssigt at nægte alt uanset om det er sandtMen så lidt info til din orientering fra en ANONYMI 1978 begyndte FDA sin første undersøgelse nogensinde omkring sikkerheden ved brug af solcremer samt en sikkerhedsregulering.
FDA har på intet tidspunkt beskyttet amerikanske brugere eller andre brugere i verden der bruger de amerikanske produkter mod potentielle skadelige ingredienser.
I det der IKKE findes nogle regulativer, så skal industrien ikke påvise om solcremer faktisk virker beskyttende eller om de giver den tilstrækkelige UVA beskyttelse eller om der faktisk er hold i den påstand at tingene er "waterproof".
Først i 2007 kom FDA med et forslag, men det er endnu ikke implemteret i lovgivningen. I en undersøgelse af mere end 500 solcreme produkter med SPF30 og højere, er det konstateret at i mere end 60% af tilfældende er det løgn og latin.
Så gør dig selv og Forever Living Product en tjeneste og fremlæg de videnskabelige undersøgelser der viser at din vidunder solcreme ikke er som 60% af de undersøgte.