Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor Network Marketing som forretningsmodel?

Side 4 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 15:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

ignore-anonym

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:37 | Låst

john sommer:

ignore-anonym

Ja for der vel ingen grund til at man ligefrem begynder systematisk at undersøge ingredienserne i Forever Living Produkterne vel?

Sandheden gør ondt til tider John Sommer, uanset om den kommer fra anonyme kilder eller fra folk med udfyldte profiler på et forum.

Wikileaks er jo ikke ligefrem taget alvorligt vel? hahaha og deres kilder er anonyme..som jo er så skammeligt hehe

Men forbrugere vil snydes og de bliver snydt, bl.a. i høj grad af amerikanske selskaber der markedsføre sine produkter som sunde.

Vidste du John Sommer.. at man aldrig har haft en lovgivning i USA der netop regulerer sandheden omkring solbeskyttelsesprodukter?

Ved du at mange af dem, måske ikke Forever Living, indeholder vitaminer der i kombination med sol og hud faktisk fremmer risikoen for hud cancer?

Så uanset om jeg er anonym eller ej, så kunne det måske være en god idé at du satte dig mere ind i tingene og svarede på min kritik istedet for at bede folk om at ignorere mig - for det ønske får du aldrig opfyldt.

Men det er jo ganske amerikansk produktmæssigt at nægte alt uanset om det er sandt Smile

Men så lidt info til din orientering fra en ANONYM

I 1978 begyndte FDA sin første undersøgelse nogensinde omkring sikkerheden ved brug af solcremer samt en sikkerhedsregulering.

FDA har på intet tidspunkt beskyttet amerikanske brugere eller andre brugere i verden der bruger de amerikanske produkter mod potentielle skadelige ingredienser.

I det der IKKE findes nogle regulativer, så skal industrien ikke påvise om solcremer faktisk virker beskyttende eller om de giver den tilstrækkelige UVA beskyttelse eller om der faktisk er hold i den påstand at tingene er "waterproof".

Først i 2007 kom FDA med et forslag, men det er endnu ikke implemteret i lovgivningen. I en undersøgelse af mere end 500 solcreme produkter med SPF30 og højere, er det konstateret at i mere end 60% af tilfældende er det løgn og latin.

Så gør dig selv og Forever Living Product en tjeneste og fremlæg de videnskabelige undersøgelser der viser at din vidunder solcreme ikke er som 60% af de undersøgte.

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:47 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Entrepreneur - Jan:

TRIETHANOLAMINE

METHYLISOTHIAZOLINONE

DISODIUM ETHLENE DICOCAMIDE PEG 15 DISULFATE

Men hvad, det er jo også amerikansk, og derovre har de et meget alternativt syn på hvad man bør smide i hovedet på folk f.s.a. kosmetiske produkter

Jan - kan du alle de der ingredienser i hovedet - eller kender du til et site, hvor man kan se de oplysninger?

Jeg kunne nemlig godt tænke mig at få gennemgået nogle af mine egne produkter.

Hvis jeg f.eks. søger på TRIETHANOLAMINE på forbrugerkemi.dk - så skriver de, at de senest i 2011 har foretaget en vurdering - og finder stoffet uproblematisk.

Så hvor finder man de bedst underbyggede tests?

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 15:54 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Allan,

En måling er bedre end 10 meninger  og hvis du Googler ingredienserne vil du kunne læse om dem alle !

Det er nok det mest troværdige - her tror jeg !

mvh

john sommer

mvh john sommer

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 16:07 | Låst

Allan I:

Entrepreneur - Jan:

TRIETHANOLAMINE

METHYLISOTHIAZOLINONE

DISODIUM ETHLENE DICOCAMIDE PEG 15 DISULFATE

Men hvad, det er jo også amerikansk, og derovre har de et meget alternativt syn på hvad man bør smide i hovedet på folk f.s.a. kosmetiske produkter

Jan - kan du alle de der ingredienser i hovedet - eller kender du til et site, hvor man kan se de oplysninger?

Jeg kunne nemlig godt tænke mig at få gennemgået nogle af mine egne produkter.

Hvis jeg f.eks. søger på TRIETHANOLAMINE på forbrugerkemi.dk - så skriver de, at de senest i 2011 har foretaget en vurdering - og finder stoffet uproblematisk.

Så hvor finder man de bedst underbyggede tests?

Nej kan dem ikke alle i hovedet Smile

Jeg har adgang til betalingsdatabaser og sammenholder disse informationer med artikler fra PubMed

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/

Men der findes sider med informationer om risks m.v., finder dem lige og sender dig en PB.

TRIETHANOLAMINE bruges i forskellige sammenhænge herunder, men ikke begrænset til, i parfume, som PH justerende ingrediens m.m. og ligge i spektret på vej mod absolut NO GO for anvendelse i min optik hvis man vil have 100% sikkerhed for brugerne.

Dette er indledningsvis meninger om ingrediensen

Known human immune system toxicant National Library of Medicine HazMap
Human skin toxicant - strong evidence Cosmetic Ingredient Review Assessments
Human immune and respiratory toxicant - strong evidence Association of Occupational and Environmental Clinics
Human immune system toxicant - moderate evidence

National Library of Medicine HazMap

Classified as expected to be toxic or harmful Environment Canada Domestic Substance List
Classified as medium human health priority

Environment Canada Domestic Substance List

Men det skal ikke undlades at siges, at det i meget små koncentrationer kan være ufarligt at anvende det, men så kan man godt tillade sig at indtage den indstilling jeg har, at så er der ikke brug for ingrediensen!

Det er noget der vil være til evig diskussion, men hvad der ikke kan diskutteres er den vildledning der foregår af kunderne.

ForeverLiving angiver f.eks. at der ikke er testet på dyr..haha ja for hvem fanden tester solcreme på dyr!!

MEN mange af ingredienserne ER TESTET på dyr, for det er der man opnår evidens for de ting der ligger til grund for godkendelser og accepter i den verden. Og ingredienser der er cancerfremkallende er tilladt f.eks. i mængder hvor man har påvist at dyr ikke udvikler kræft, der er det så bare reguleret ved mængden der må anvendes (koncentrationen) hvilket fremgår at safetysheetet på produktet... Og som så igen f.s.a. solcreme fra USA aldrig har været reguleret og først nu 33 år efter er på vej til en regulering - men IKKE frivilligt!

TRIETHANOLAMINE er testet på mus, kaniner og mennesker.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 16:12 | Låst

john sommer:
En måling er bedre end 10 meninger  og hvis du Googler ingredienserne vil du kunne læse om dem alle !

Det er nok det mest troværdige - her tror jeg !

Det er rent kvaksalveri at lægge sin overbevisning i Google søgeresultater som kan være manipulerede. Kom nu ind i den rigtge kamp John Sommer. Tro håb og kærlighed gælder i krig og dagligdag, men er ikke valide parametre i videnskaben.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 16:17 | Låst

Allan I:

Jeg havde ikke set det site før, men kender til eksistensen.

Og lol..mere amatøragtigt offentligt organ skal man da lede længe efter. Det kan jeg på videnskabeligt niveau ikke bruge til en disse, og det kan forbrugere heller ikke efter min overbevisning.

Køb ren argan olie her

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 16:25 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Allan,

En Google søgning på: DISODIUM ETHLENE DICOCAMIDE PEG 15 DISULFATE

Gav dette resultat på dette link: http://www.goodguide.com/ingredients/207030-disodium-ethylene-dicocamide-peg-15-disulfate

Conclusion:
raises no health concern because:

• It is not on any of GoodGuide’s lists of toxic chemicals which cause suspected or recognized health effects
  • It has not been detected in human tissue or urine
  • It is not a high production volume chemical that lacks safety data

Read more here link:

http://www.goodguide.com/ingredients/313464-sodium-ethylene-dicocamide-peg-15-disulfate

Og som vi alle ved er dette et omfattende studie og ......det er så det ! En labyrint er det men det ved vi jo alle og vi holder derfor også øje dermed - måske Allan du kan finde svar på dine SP på samme link !

mvh

john sommer

mvh john sommer

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 16:56 | Låst

john sommer:

Hej Allan,

En Google søgning på: DISODIUM ETHLENE DICOCAMIDE PEG 15 DISULFATE

john sommer

Violation of industry recommendations - Restricted in cosmetics; use, concentration, or manufacturing restrictions - Not safe for use on injured or damaged skin

Og så læser du din guide helt sort hehe - hvorfor er det mom kun 2 ud af 17 produkter der indeholder det i dit link?

Og hvorfor mon de 2 produkter opnår lavere score en de 15 øvrige?

----------

John Sommer - det er håbløst for dig at forsøge at retfærdiggøre Forever Living Products anvendelse af unødige ingredienser. Det er ikke personligt, men mange firmaer er år og dage om at forstå det.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 17:01 | Låst

john sommer:

ignore-anonym

Og denne information om ForeverLivingProducts

No testing on animals has taken place for either products or their ingredients produced by FLP, and the company subscribes to the standards set by People for Ethical Treatment of Animals (PETA) and have been awarded their seal of approval. This symbol is displayed on all cosmetic product pages.

Er direkte usand! - synd at Forever ikke bare er ærlige.

Køb ren argan olie her

Side 4 ud af 6 (60 indlæg)