Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor Network Marketing som forretningsmodel?

Side 3 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Mikael christiansen:

Masser af god omtale om sit produkt betengelse skaber kunder , nye der vil søge ind i MLM , dem i MLM får sværere ved overtale og at sælge produkt på MLM måde når der står dårligere om denne markedsføring måde gør det svære for dig selv.

For det første er der ingen der skal overtales til at være med i MLM

For det andet handler det for mig IKKE om at sælge produkter.

For det tredie hvad kender du til vores markedsføring?

Jeg syntes du skaber mere forvirring end du gavner... Det ene sted vil du have snak om produkt, det næste sted er det MLM du mener skal forstærkes.

Hvis du dog bare havde forstået konceptet, så er jeg ret sikker på at du ville få "MLM folk" til at lytte til dig.

Mit "brand" er ikke MLM....

fuldt ok mig med som sagt med næste gang nogle sammenligner MLM (Multi-level Marketing, Network Marketing med pyramide spil er det ok med jer for det er ikke jeres brand så i er lige glad så det gør intet for jeres ry i jeres branche der står den ene efter den anden dårligt søgeord artikler om MLM der skriver den sammenligning med pyramide spil for i er lige glade

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:12 | Låst

Martin Slot:
En ganske anerkendt dansk netværker siger "den mest personlige form for kommunikation er face to face", og skal man tale om en forretningsmulighed hvor to personer måske skal arbejde meget sammen, så er det jo af stor betydning om de overhovedet passer sammen

Laver du et salg, laver du en levevej - men hvis du investere i et venskab, så laver du en formue!

Network Marketing er relationer. Punktum.

Mvh.

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vemmelev
Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:44 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej med jer !

Spændende tråd - omende den er et par dage gammel.

Hvis nogen er intersserede i at deltage som MonaVie partner i Danmark eller et af de andre Nordiske lande, så tag fat i mig...

Jeg er Dansk Distributør for MonaVie - og vil være glad for at få støtter i processen.

Carrsten Johan Thessen
thessen@thessen.eu

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:25 | Låst

Mikael christiansen:
fuldt ok mig med som sagt med næste gang nogle sammenligner MLM (Multi-level Marketing, Network Marketing med pyramide spil er det ok med jer for det er ikke jeres brand så i er lige glad så det gør intet for jeres ry i jeres branche der står den ene efter den anden dårligt søgeord artikler om MLM der skriver den sammenligning med pyramide spil for i er lige glade

Jeg forstår godt hvad du forsøger at sige Mikael, men det står ikke så slemt til som du antyder.

Ved søgning på MLM via Google på dansk, så kommer der på den første side, som er den interessante i marketingsøjemed, ikke de store slagssider mod MLM, faktisk ikke rigtigt nogen.

Debatten om MLM/NM/NWM har kørt i årevis og jeg er af den opfattelse at de fleste efterhånden har forstået forskellen i hvornår der er tale om MLM/NM/NWM i rent form og hvornår der er tale om et ulovligt pyramidespil, om ikke andet så vil folk med interesse for emnet oftest spørge ind til det i relation til hvad de selvopfatter når de læser reglerne udstukket af FOM.

Som jeg ser det, så er det ikke en udpræget fordel at hamre igennem på internettet og bruge en masse energi på SEO og dermed søgemaskine placeringer.

De fleste forbrugere i 2011 er på et vist niveau godt klar over de valg de tager når de køber produkter også når de betaler for meget i Matas i forhold til f.eks. i Bilka, men det er et valg de tager.

Jeg vil til enhver tid påstå,at et veldrevet MLM/NM/NWM selskab til enhver tid vil slå et tilsvarende online/offline "normalt" selskab med samme produktlinie.

Den påstand kommer jeg med, fordi dem der vælger at bruge produkterne som de køber vi MLM og efterfølgende bliver sælgere af det, de gør det fordi de kan lide produkterne og synes de er gode og anvendelige i forhold til prisen. Når man rekrutterer en god sælger til et MLM/Nm/NWM selskab, så rekrutterer man også en patriot der vil, oftest i hvertfald, repræsentere dit produkt på en sober og repræsentativ måde.

Er man traditionel business så skal man konkurrere, modsat i MLM/NM/NWM, om hyldemeterne i butikken, største marketingsbudget og til tider korruption i form af gaver der gives i interne konkurrencer. Så i de tilfælde der er det ikke produltets egenskaber der er i fokus, det er alene hvem man er bedste venner med eller hvem der korrumperer en mest med interne salgskonkurrencer der ikke betales skat af.

Så uanset hvilket setup man sammenligner med, så vil MLM/Nm/NWM konceptet altid være det der har mest fokus på præcis den produktlinie der føres. Der vil utvivlsomt de næste 5-10 år opstå mange selskaber indenfor MLM/Nm/NWM da mulighederne på ingen måde er udtømt og det for mig at se stadig kun er i sin spæde start i Skandinavien, selvom det har været her mange år.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:48 | Låst

Entrepreneur - Jan:

Mikael christiansen:

Jeg forstår godt hvad du forsøger at sige Mikael, men det står ikke så slemt til som du antyder.

Ved søgning på MLM via Google på dansk, så kommer der på den første side, som er den interessante i marketingsøjemed, ikke de store slagssider mod MLM, faktisk ikke rigtigt nogen.

Debatten om MLM/NM/NWM har kørt i årevis og jeg er af den opfattelse at de fleste efterhånden har forstået forskellen i hvornår der er tale om MLM/NM/NWM i rent form og hvornår der er tale om et ulovligt pyramidespil, om ikke andet så vil folk med interesse for emnet oftest spørge ind til det i relation til hvad de selvopfatter når de læser reglerne udstukket af FOM.

Som jeg ser det, så er det ikke en udpræget fordel at hamre igennem på internettet og bruge en masse energi på SEO og dermed søgemaskine placeringer.

De fleste forbrugere i 2011 er på et vist niveau godt klar over de valg de tager når de køber produkter også når de betaler for meget i Matas i forhold til f.eks. i Bilka, men det er et valg de tager.

Jeg vil til enhver tid påstå,at et veldrevet MLM/NM/NWM selskab til enhver tid vil slå et tilsvarende online/offline "normalt" selskab med samme produktlinie.

Den påstand kommer jeg med, fordi dem der vælger at bruge produkterne som de køber vi MLM og efterfølgende bliver sælgere af det, de gør det fordi de kan lide produkterne og synes de er gode og anvendelige i forhold til prisen. Når man rekrutterer en god sælger til et MLM/Nm/NWM selskab, så rekrutterer man også en patriot der vil, oftest i hvertfald, repræsentere dit produkt på en sober og repræsentativ måde.

Er man traditionel business så skal man konkurrere, modsat i MLM/NM/NWM, om hyldemeterne i butikken, største marketingsbudget og til tider korruption i form af gaver der gives i interne konkurrencer. Så i de tilfælde der er det ikke produltets egenskaber der er i fokus, det er alene hvem man er bedste venner med eller hvem der korrumperer en mest med interne salgskonkurrencer der ikke betales skat af.

Så uanset hvilket setup man sammenligner med, så vil MLM/Nm/NWM konceptet altid være det der har mest fokus på præcis den produktlinie der føres. Der vil utvivlsomt de næste 5-10 år opstå mange selskaber indenfor MLM/Nm/NWM da mulighederne på ingen måde er udtømt og det for mig at se stadig kun er i sin spæde start i Skandinavien, selvom det har været her mange år.

Faktisk en gamle tråd , men tilbage til den tid var der vis en sag i ekstratrabladet. dk mv.  et par lå første side men åbentbart falder de hurtigt væk , så dårligt er de ikke søgeord optimeret , nu krydser jeg bare ben  og arme,  der ikke kommer sådanne nyheder igen i disse medier , sker det nyheden falder væk fra forsiden derved forsvinder denne artiklen igen nærmeste

sikke vild sol skinner vejr idag sikkert derfor det gode ligger øverste for MLM er bare super

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:07 | Låst

Carrsten Johan Thessen:
Spændende tråd - omende den er et par dage gammel.

Copy/Paste er en klassiker ;-)

Ser du kaster kommentaren i flere tråde.... 

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vemmelev
Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:44 | Låst

I er fandme kloge :-)

Mit indlæg var ment som en hjælp - da jeg kunne se at der var en vis interesse...

Carrsten

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:55 | Låst

Carrsten Johan Thessen:
I er fandme kloge :-)

Det har du faktisk ret i Smile

Carrsten Johan Thessen:
Mit indlæg var ment som en hjælp - da jeg kunne se at der var en vis interesse...

Det er nok der buen strammes da tråden ikke rigtigt handler om hvervning eller tilbud af produkter. Jeg kan ikks helt se hvor i tråden der udtrykkes interesse for dine produkter eller produkter i MLM regi.

Bare til din info, så er det almindeligt kendt (men ikke for dig når du er ny her på Amino) at man ofte mere som reglen end undtagelsen støder på kraftig modstand i indlæg der drejer sig om at hverve medlemmer i mlm regi. Og den helt store modstand møder man der hvor man vil have kontakt til folk uden at give ydereligere info up front.

Så hvis du ønsker folk der kan hjælpe med din fremadrettede søgen efter succes med dit produkt, så er det måske en god idé at du opretter en tråd netop til det. Men husk nu ingen skjult agenda eller lignende, for så ender det bare i fnidder Smile

Køb ren argan olie her

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 14:09 | Låst

Hej Michael,

Ja - nu er der så ikke så meget sol i dag men den kommer igen og så Michael skal du huske solcremen Vi har en meget lækker flydende spray creme som du kan se mere om her -

http://www.facebook.com/www.JOMACompnay.dk

Vare nr.: 319 -

Mikael christiansen:

sikke vild sol skinner vejr idag sikkert derfor det gode ligger øverste for MLM er bare super

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 14:53 | Låst

john sommer:

Ja - nu er der så ikke så meget sol i dag men den kommer igen og så Michael skal du huske solcremen Vi har en meget lækker flydende spray creme som du kan se mere om her -

http://www.facebook.com/www.JOMACompnay.dk

Vare nr.: 319 -

Et Aloe Vera produkt fra Forever Living Products som man IKKE skal bruge hvis man har rifter eller vil undgå produkter som indeholder ingredienser som kan være forstyrende for nervesystemet eller forgiftende.

TRIETHANOLAMINE

METHYLISOTHIAZOLINONE

DISODIUM ETHLENE DICOCAMIDE PEG 15 DISULFATE

Men hvad, det er jo også amerikansk, og derovre har de et meget alternativt syn på hvad man bør smide i hovedet på folk f.s.a. kosmetiske produkter Smile

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 6 (60 indlæg)