Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor Network Marketing som forretningsmodel?

Side 5 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

ignore - anonym

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:22 | Låst

John@  ignore - anonym

Tag dig dog sammen John - der er da massere der af den ene eller anden grund ikke har 100% udfyldt profil, uden at det er et kæmpe problem.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 18:39 | Låst

Hej Jesper,

Tak for dit tip - men jeg er taget sammen !
- du skal læse tråde herinde og forstå

mvh

john sommer

mvh john sommer

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:05 | Låst

John@ - du skal læse tråde herinde og forstå

Ja John - det er meget muligt det hænger sammen med andre ting jeg ikke har læst - så nøje følger jeg ikke med :) Slet ikke i de lange af slagsen...

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 19:11 | Låst

Hej Jesper,

Kan godt forstå du synes det ser underligt ud men der har været tråde hvor det ender ud i noget ubehageligt og meget personligt som jeg fremover undgår ved ikke at tage debatten !

Håber du forstår !

mvh

john sommer

mvh john sommer

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 20:36 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

john sommer:

Hej Allan,

En Google søgning på: DISODIUM ETHLENE DICOCAMIDE PEG 15 DISULFATE

Gav dette resultat på dette link:http://www.goodguide.com/ingredients/207030-disodium-ethylene-dicocamide-peg-15-disulfate

John - lov mig at du ALDRIG baserer din viden på EEN eller TO Google søgninger. Jeg har haft samme debat med Stripper-Michael - som tror, at alt hvad der står på Google og Wiki er den endegyldige sandhed. Nogen gange er det selvfølgelige valide oplysninger man finder - men andre gange er det virkelig det rene sludder.

john sommer:

Conclusion:
raises no health concern because:

• It is not on any of GoodGuide’s lists of toxic chemicals which cause suspected or recognized health effects
  • It has not been detected in human tissue or urine
  • It is not a high production volume chemical that lacks safety data

Det er f.eks. konklusioner som denne, hvor man nok skal kigge sig om efter et nyt ekspert udsagn:

GoodGuide argumenterer for, at ingrediensen er OK, fordi ingrediensen ikke står på GoodGuide's egen liste...!!!

Det svarer jo til at jeg ytrer: Jeg kan garantere, dette produkt er top kvalitet - for det står på min egen liste over top kvalitetsprodukter.

Altså med andre ord - det er ikke en konklusion, det er et cirkulært argument - og med cirkulære argumenter kan man få alt til passe ind. Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:49 | Låst

john sommer:

Hej Jesper,

Kan godt forstå du synes det ser underligt ud men der har været tråde hvor det ender ud i noget ubehageligt og meget personligt som jeg fremover undgår ved ikke at tage debatten !

Håber du forstår !

mvh

john sommer

Det eneste der kommer ud af du skriver "ignorer anonym" og ikke svarer på hvorfor Forever Living Products har unødvendige ingredienser i deres produkter er, at du udstiller dig selv negativt med manglende viden da du ikke svarer, samt udstiller Forever Living Products.

Og derudover skal du ikke blande dig i hvem og hvorfor folk er anonyme, hvis Martin Thorborg og team mente det skulle være obligatorisk at have beskrivelser af en vis karakter, så havde de nok lavet det sådan.

Jeg er helt klart af den opfattelse at du ikke er istand til at tage en diskussion om anvendelsen af ingredienser i et produkt, men lad være med at køre din uvidenhed over på min manglende udfyldelse af profilen, det er ganske enkelt for uintelligent.

Men hvis man tror Forever Living Products er verdens 8. vidunder og Google er Gud, så kan jeg måske bedre forstå din indstilling.

Må Aloe Veraen være med dig Smile

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 20:59 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Entrepreneur - Jan:

Men der findes sider med informationer om risks m.v., finder dem lige og sender dig en PB.

Ja tak - meget gerne! Smile

Men jeg tænker også på - hvordan ved du, at det er valide oplysninger?

Tag nu f.eks. forbrugerkemi.dk - de fleste forbrugere vil vel tage det de skriver for gode varer. Hvad er det der gør, at du finder dem grinagtige?

Og tag et eksempel som parabener:

Jeg kan finde 100 forskellige sider, der alle mener, at parabener er det værste i menneskets historie, og man kan lige så godt skære sin halspulsåre over, som at bruge produkter med parabener.

Men jeg kan også finde 100 andre sider der mener, at problematikken omkring parabener er fuldstændig overvurderet - specielt fordi indholdet og koncentrationen af parabener i f.eks. P-piller og medicin er tusind gange større end i cremer - plus, at ved P-piller og medicin, der går parabenerne direkte i blodet - det gør de ikke ved cremer og shampoo.

OG - så kan jeg finde yderligere 100 andre sider, der differentierer mellem parabenerne - og siger, at methylparaben og ethylparaben er helt i orden - men butyl- og propylparaben er problematiske.

OG - så kan finde andre sider, der siger, at det er korrekt at man kan bevise hormonforstyrrende stoffer i parabener, men problemet er bare, at de kun bliver testet på celler - og en sådan test kan man ikke bruge til at vurdere, hvordan parabener reagerer i en kompleks menneskekrop.

Og - jeg kan finde flere afarter af paraben-problematikken.

Hvordan finder du ud af, hvem der har de mest reelle testmetoder, og hvem man skal stole på?

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:02 | Låst

Allan I:
Men jeg tænker også på - hvordan ved du, at det er valide oplysninger?

Gode spørgsmål og svarer lige når jeg har spist, for der er ikke entydige svar på det hele Smile

Køb ren argan olie her

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 21:09 | Låst

Hej Allan,

Dette her er jeg helt rolig ved - producenten har langt mere styr på det set i relation til det der sker her i tråden ! 

Allan I:
John - lov mig at du ALDRIG baserer din viden på EEN eller TO Google søgninger

Så love dig noget er nok ikke nødvendigt !

mvh

john sommer

mvh john sommer

Side 5 ud af 6 (60 indlæg)