Men Azure har da datacentre i europa, mener det er Irland og de har er igang med at bygge i Sverige. Men selvfølgeligt hvis det skal være i Danmark, så må man jo vente til de kommer der, eller at lovgivningen bliver opdateret.
Jeg kan ikke forestille mig at vil give nogle problemer, der er jo iforvejen en del internationale shopsystemer som har en del danske kunder f.eks. Shopify. |
Lundsby:
Men Azure har da datacentre i europa, mener det er Irland og de har er igang med at bygge i Sverige. Men selvfølgeligt hvis det skal være i Danmark, så må man jo vente til de kommer der, eller at lovgivningen bliver opdateret.
Nå men så fik vi afgjort det er ikke relevante for de fleste webshops og web ejer vis jeg forstår dig korrekt har de ikke server i Danmark og de fleste der har hjemmesider i Danmark har kunder i Danmark og afstand til server til kunder betyder lidt hvor hurtigt siden oploades
Takker så blev jeg det klogere , jeg ved dog ikke hvorfor du tog dette emme frem da du kender der er ekstrem mange web ejer der går meget op i hvor server er placeret