Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MaxiWeb - hvad ønsker du dig af et webhotel?

Side 6 ud af 10 (98 indlæg)
Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Jannik Hansen:

Alt, er muligt for den der har viljen, styrken og den gode ide..... Bare se facebook :-)

Du glemmer en væsentligt ingrediens nemlig intelligens, timing og held , det skal der også bruges!

Det er sjovt med dig... når det ikke drejer sig om dine egne projekter som kommer til at ændre den måde vi ser verden på... så er det bare latterligt og spild af tid... og du ved bare alt om alt ikke Lundsby... jeg tror ikke det gavner din forretning at du altid er så pisse arrogant og dumsmart at høre på... nå nej... du er jo mister International... hvad rager det dig hvad andre mener om dig her i lille DK...  personligt så forbinder jeg Cloudprout med dig... og det gør bare at jeg ikke engang gider at glo på din bix.... netop fordi du er som du er... fucking smart i kæften og nedladende over for alle andre..

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Dennis

Jeg synes ellers også selv at jeg er villig til at tage imod kritik på CloudSprout! Faktisk er hele ideen primært et resultat af at vi har lyttet til kritik. Faktisk går en stor del af min arbejdsdag, med at høre hvad folk mener om forskellige løsningsforslag.

Jeg er selv direkte, ærlig og saglig når jeg giver kritik, og forventer også det samme af dem der kritiserer mig. Alt andet ville være en bjørnetjeneste.

Jeg er selvfølgeligt ked af at du synes jeg er arrogant og dumsmart! Jeg har ikke selv noget behov for at komme med en kritik af dig hverken som person eller virksomhed, selvom jeg selvfølgeligt indser at det nok bare gør mig endnu mere arrogant :-)

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 11:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:

Hej Dennis

Jeg synes ellers også selv at jeg er villig til at tage imod kritik på CloudSprout! Faktisk er hele ideen primært et resultat af at vi har lyttet til kritik. Faktisk går en stor del af min arbejdsdag, med at høre hvad folk mener om forskellige løsningsforslag.

Jeg er selv direkte, ærlig og saglig når jeg giver kritik, og forventer også det samme af dem der kritiserer mig. Alt andet ville være en bjørnetjeneste.

Jeg er selvfølgeligt ked af at du synes jeg er arrogant og dumsmart! Jeg har ikke selv noget behov for at komme med en kritik af dig hverken som person eller virksomhed, selvom jeg selvfølgeligt indser at det nok bare gør mig endnu mere arrogant :-)

Hold nu op med alle dine smarte formuleringer... At kalde en navngiven persons forretning for en hobbybix og jeg ved ikke hvad fordi de ikke har et ApS eller et A/S ... er sgu da for latterligt... men jeg har nævnt det her før, men du kan åbenbart ikke se at du har en meget special måde at formulere dig på om andres produkter eller forretning... men heldigvis så gør du det så godt, at jeg ikke er i tvivl om at andre kan genkende det jeg skrev i det andet indlæg...

Lad den ligge her... du er åbenbart bare sådan som person.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

"Men vores egen lille biks, vil klart i fremtiden for rigtigt meget gavn af Cloud Computing"

Skrev jeg i et tidligere indlæg, så det er ikke bare når jeg beskiver andres virksomheder, men også min egen at jeg kalder en spade for en spade!

Det er klart min facon at være direkte, ærlig og kalde tingene som jeg ser dem, og det falder åbenbart ikke i alles smag!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:34

Lundsby:

"Men vores egen lille biks, vil klart i fremtiden for rigtigt meget gavn af Cloud Computing"

Skrev jeg i et tidligere indlæg, så det er ikke bare når jeg beskiver andres virksomheder, men også min egen at jeg kalder en spade for en spade!

Det er klart min facon at være direkte, ærlig og kalde tingene som jeg ser dem, og det falder åbenbart ikke i alles smag!

Lundsby:

Patrick - Meebox:

Nu bliver jeg sgu nød til at spørge, for det er lige før jeg bliver i tvivl: Hvem af os to ved mest om de cloud-løsninger VI kommer til at tilbyde? Dig eller mig?....

Jeg medgiver gerne at du ved meget mere om det i kalder jeres cloud-løsning. Det eneste jeg ved er jo det jeg ved om Meebox, med at det er to studerende der arbejder på livet løs. Så ved jeg at selskabet ikke tages seriøst nok til at man kunne ofre et ApS eller A/S på det, og derudfra synes jeg at havde et overblik over jeres størrelse.

Patrick - Meebox:

Jeg er udmærket klar over hvad der forgår. Jeg ved godt at Cloud Computing ikke bare er en server eller to. Men noget der også er helt vildt tydeligt er, at du ikke aner hvad der forgår hos os. Du ANTAGER en masse ting. Jeg har på intet tidspunkt sagt noget om vi har 1 eller 100 servere, der skal være bag denne cloud. Og i øvrigt får du det til at lyde som om, at for at man kan lave et cloud-miljø, så SKAL man da minimum have samme størrelsesorden som Azure eller Amazon.

Det er ironisk at du starter med at skrive at du ved hvad der foregår og efterfølgende demonstrer med alt ønskelig tydelighed, at det ikke er tilfældet.

Jeg prøver lige igen: Cloud Computing handler om stordriftsfordele, så at havde en størrelsesorden a la Amazon og MS er kritisk for at lave en succesfuld Cloud.

Lad os gå lidt i dybden med hvorfor: Jeg så på et tidspunkt en talsmand fra Amazon der fortalte at de "bare" skulle havde et dækningsbidrag på 10 cents pr. kunde pr. måned så var de rigtigt glad. Det er under en krone (tæt på en halv), læg dertil at når MS og Amazon køber servere så betaler de et sted imellem 30-50% af hvad du og jeg gør, samtidigt er der mængde rabatter på trafik og strøm. Så skal man ikke være et geni for at indse at de nok bliver svære at konkurrerer med prismæssigt.

Det derfor at mange spår at der om en 5 års tid, kun vil være en 5-10 spiller på hosting markedet.

Det jeg personligt synes er ærgeligt er at mens du (og mange andre) render rundt og prøver at lave jeres egen naive clouds.

Så er Heroku der ligger oven på Amazon lige blevet solgt for over en milliard. AppHarbour (Der heldigvis er dansk), er blevet optaget af Y-combinator og har fået tilbudt funding på 800 K.

Der er så mange spændende muligheder ved Cloud Computing, men det kræver desværre at man forstår hvad det er.

Jeg er sikker på at mit indlæg ikke vil gøre det store indtryk på dig, og jeg tvivler på at forstå det. Men du har ret fremtiden, vil vise om du har valgt en succesfuld strategi, med at bygge jeres egen cloud.

Det bliver specielt spændende at sammenligne jer med AppHarbour, som har valgt at baserer sig på Amazon. Når AppHarbour så bliver en succes, og I stadig er samme sted som idag (hvis en rigtig sky ikke allerede har spist her) så håber jeg du vil indse den mulighed du har ladet passere. 

Tråden gik hel gal da du begynder at kalde deres forretning hobby biks mv. og bruger alle mulig udtryk der fjerner fokus fra du vil videre formidle en viden alle de ord der står nedladende behøves overhovedet ikke dette gør kun du ødelægger hvad dit budskab er , og som jeg læser er dit budskab at du videre formidle en masse ord der ødelægger tråden

for hvad sket vis havde undgået alle de nedladende ord så kunne de ikke angribe og sige du er nedladende med de kunne se du ville videre formidle en viden , lige nu virker det meste som om du skulle lære og være mere positive og holde fokus kun på at videre formidle din viden

Brug din energi som iværksætter kun med positive energi og intet der virke nedladende så skal du se en positive udvikling i tråden og for din forretning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 12:47

Lundsby:

Det er også fint - Respekt for det. Det er dit "jeg ved mere om din virksomhed end du selv gør", der er pisse irriterende. Og så er du den største jantelovs-opremser jeg længe har stødt på. Derudover så antager du en masse, som du selv er overbevist kun kan være rigtigt, selvom det overhovedet ikke er.

Du ANER ikke en fløjtende skid om hvordan vi har tænkt os at gøre. Du går bare ud fra at "det kan vi ikke, sådan er det."

Jeg er færdig med at besvare dine komplet tossede svar - der kommer INTET godt ud af det. Men sådan er det, når man prøver at argumentere/debattere med trolls. :-)

- Nærlæs hvad Dennis skriver......

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mon ikke snart det er på tide at denne her tråd den falder lidt til ro? Der har godt nok været ufatteligt meget negativ karma omkring den.

Blandt andet har totalt udenforstående anmeldt tråden og spurgt om det virkeligt er tonen man skal forvente på Amino!

Og det er da noget der får mig til at overveje om de folk der "slås" i tråden måske burde overveje at passe deres egen forretning i stedet for at gå i "fodtøj af minimal størrelse" omkring andres forretningskoncepter og selskabskonstruktioner.

Og så lige en helt personlig bemærkning fra mig af : Folk der driver et firma i f.eks. et I/S løber jo ofte en noget større risiko end folk der kan gemme sig bag en egenkapital og begrænset hæftelse i et ApS eller A/S, da de jo aldrig slipper af med den personlige hæftelse i et I/S.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:07

Jeg er så enig Anders!

Jeg som trådstarter, startede tråden for at få gode og seriøse forberingsforeslag til vores shop med salg af webhosting. Hvor de første par indlæg, var virkeligt gode - men halv delen af denne tråd, burde altså have sket bag lukkede døre, efter min helt personlige mening!

Mht til I/S giver jeg dig helt ret! Det som oftest dem der kæmper hårdest, fordi de ikke ser det som udvej at lade selskabet gå konkurs, så de er nødt til at vækste :-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:18
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må nok tage skylden på mig, jeg er ikke så meget til den der rygklappende børnehave pædagogik, hvor siger hvor er det en flot perleplade du har lavet, når skidtet hverken hænger helt eller halvt sammen.

I min verden er det en gave når andre kritiserer ens produkt, firma, koncept etc. fordi det giver mig chanchen for at blive klogere, mere skarp i min kommunikation og tilpasse mit koncept.

Meebox har haft samme chance her i tråden, de har kunne rafinerer deres koncept, angrebet validiteten af mine argumenter, fremlagt egne etc.

Det fede ved det når folk gør den slags, er at alle parter som regel ender med at blive klogere og bedre. Det kunne jo være at de havde ret, der er ikke noget der tyder på det, men det kunne være og så var jeg blevet klogere.

I stedet har de haft travlt med at sige, at det jeg siger er jantelov og idedræbende etc., en fuldstændig falliterklæring for iværksættere der vil ud og erobre verden, og ikke mindst konkurrer med Amazon! Ja, oddsne er hårde tør øjenene!

Til spørgsmålet om hvorvidt Meebox og vores eget firma, kan kaldes for små-bikse. Så kan skal man vist være omgivet af meget små virksomheder, for ikke at kunne se det. Specielt når de andre virksomheder der nævnes er Amazon og Microsoft.

@Anders: Jeg forstår godt at budskabet om cloud computing, er rigtigt skidt i dine øre. Men tro mig hvis der en dag, er nogen der gider at komme med kritik af din virksomhed, specielt i relation til cloud computing, så tag det som en gave og en mulighed, for at vise hvor fantatisk din virksomhed er!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:51

Lundsby:

Jeg må nok tage skylden på mig, jeg er ikke så meget til den der rygklappende børnehave pædagogik, hvor siger hvor er det en flot perleplade du har lavet, når skidtet hverken hænger helt eller halvt sammen.

I min verden er det en gave når andre kritiserer ens produkt, firma, koncept etc. fordi det giver mig chanchen for at blive klogere, mere skarp i min kommunikation og tilpasse mit koncept.

Meebox har haft samme chance her i tråden, de har kunne rafinerer deres koncept, angrebet validiteten af mine argumenter, fremlagt egne etc.

Det fede ved det når folk gør den slags, er at alle parter som regel ender med at blive klogere og bedre. Det kunne jo være at de havde ret, der er ikke noget der tyder på det, men det kunne være og så var jeg blevet klogere.

I stedet har de haft travlt med at sige, at det jeg siger er jantelov og idedræbende etc., en fuldstændig falliterklæring for iværksættere der vil ud og erobre verden, og ikke mindst konkurrer med Amazon! Ja, oddsne er hårde tør øjenene!

Til spørgsmålet om hvorvidt Meebox og vores eget firma, kan kaldes for små-bikse. Så kan skal man vist være omgivet af meget små virksomheder, for ikke at kunne se det. Specielt når de andre virksomheder der nævnes er Amazon og Microsoft.

@Anders: Jeg forstår godt at budskabet om cloud computing, er rigtigt skidt i dine øre. Men tro mig hvis der en dag, er nogen der gider at komme med kritik af din virksomhed, specielt i relation til cloud computing, så tag det som en gave og en mulighed, for at vise hvor fantatisk din virksomhed er!

Det er en gave du giver viden videre , men en endnu større gave vis du kunne give viden videre uden unødvendig tillægs ord

Derved hold fokus på at videre formidle din viden uden nedladende udtryk

Du går længere end at kalde dem små bikse med du kalder dem hobby virkomhed

I alt gider jeg ikke debattere med folk der snakker om alt andet end at give viden videre  men skal bruge unødvendige tillægs ord der kun har en ting der er brugbar at sige det er spild ord hvor  eneste formål er at få debatten på et side spor

Men jeg holder fokus på man sagtens kan køre en debat uden brug unødvendig tiilægs ord

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 6 ud af 10 (98 indlæg)