Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MaxiWeb - hvad ønsker du dig af et webhotel?

Side 7 ud af 10 (98 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil kalde motivation for en "rygklappende børnehave pædagogik", så burde du måske overveje, om du sidder på det forkerte debat-forum, hvis det er din holdning...

Hvordan skal jeg bruge det til noget, at du taler nedladende om mig, Meebox og alle andre for den sags skyld? Og du siger det jo direkte selv; Du kritisere! Det er det eneste du gør. At kritisere ligger så langt fra konstruktiv kritik.

- Jannik: Jeg beklager hvis jeg har været med til at ødelægge tråden. Jeg håber dog du forstår mig. Jeg må skylde et webhotel... Skype-Giggle

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:03

Mikael christiansen:

Men jeg holder fokus på man sagtens kan køre en debat uden brug unødvendig tiilægs ord

"jantelovsbræk!"

"Du er noget af det mest demotiverende og idédræbende jeg nogensinde er stødt på."

"Sover du bedre om natten, efter at have været en troll på amino og forsøgt at tryne et par iværksætter, der lægger liv og sjæl i et projekt?"

Det er nogle af de ting mine meddebatører har skrevet i svar til mig, så jeg har svært ved at se at jeg har været uforholdsmæssig hård!

Selvom jeg må indrømme, at jeg var lidt skuffet over måden at tackle kritikken på, og det nok begyndte at skinne igennem i indlæggene.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Patrick - Meebox:

- Jannik: Jeg beklager hvis jeg har været med til at ødelægge tråden. Jeg håber dog du forstår mig. Jeg må skylde et webhotel... Skype-Giggle

Sådan er det med alle os, der kun har hobby virksomheder - med 70-80 timers uger - helt ærligt, glæder mig sgu til at få et normalt arbejde ;-) Griner..

Haha, det må jeg have til gode ! Men handler du med hobby virksomheder? ;-) Griner..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:10

Lundsby:

Mikael christiansen:

Men jeg holder fokus på man sagtens kan køre en debat uden brug unødvendig tiilægs ord

"jantelovsbræk!"

"Du er noget af det mest demotiverende og idédræbende jeg nogensinde er stødt på."

"Sover du bedre om natten, efter at have været en troll på amino og forsøgt at tryne et par iværksætter, der lægger liv og sjæl i et projekt?"

Det er nogle af de ting mine meddebatører har skrevet i svar til mig, så jeg har svært ved at se at jeg har været uforholdsmæssig hård!

Selvom jeg må indrømme, at jeg var lidt skuffet over måden at tackle kritikken på, og det nok begyndte at skinne igennem i indlæggene.

jeg er bare positive og atter positive og ser i alt noget postivet , børnehave fornærnet mv. kalder du den anden mv. vis det ikke er unødvendig brug af tillægs ord , ja så er du bare for ekstrem du kan ikke klare modspil uden brug tillægs ord  og derfor skal bruge disse tillægs ord bruges

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 16:11

Jannik Hansen:

Patrick - Meebox:

Sådan er det med alle os, der kun har hobby virksomheder - med 70-80 timers uger - helt ærligt, glæder mig sgu til at få et normalt arbejde ;-) Griner..

Haha, det må jeg have til gode ! Men handler du med hobby virksomheder? ;-) Griner..

Hahahaha!

- Normalt ikke. Men vi kan godt lave en special-deal-for-you. Skype-CoolSmile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:19

Patrick - Meebox:

Hahahaha!
- Normalt ikke. Men vi kan godt lave en special-deal-for-you. Skype-CoolSmile

Hahahahaha! Takker og bukker ;-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:24

Patrick - Meebox:

Hvis du vil kalde motivation for en "rygklappende børnehave pædagogik", så burde du måske overveje, om du sidder på det forkerte debat-forum, hvis det er din holdning...

Motivation er jo helt klart formålet med børnehave pædagogikken, så hvis det er det du søger så ved du jo hvor du kan finde det!

Det er ellers generelt mit indtryk at langt de fleste iværksættere har så meget drive, at de ikke har brug for Amino til at give dem motivation, den har de med når de kommer!

Personligt må jeg indrømme at saglig kritik af mit eget produkt, koncept motiverer mig! Hvis nogle kan finde argumenter imod vores koncept påpege svagheder etc. jeg så ville jeg synes det var fantatisk, og jeg er ikke i tvivl om at jeg ville arbejde længere og hårdere, for at fikse situationen.

Men sådan er folk så forskellige nogle motiveres af udfordringer, og andre skal havde klap på skulderen!

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:31

Hej Michael

Det et fint at du betragter dig selv, som et positivt mennesker! Det vil jeg egentligt også mene jeg er (jeg glæder mig ihvertfald dagligt over mit hverv, hvor jeg bor, min nye bil, og hvordan min træning så småt begynder vise resultater etc.)

Men i seriøse debatter her på Amino omkring emner som cloud computing, forretning etc. så foretrækker jeg at sige tingene lige ud, ligesom jeg foretrækker folk der siger tingene ligeud.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:14

Lundsby:

Hej Michael

Det et fint at du betragter dig selv, som et positivt mennesker! Det vil jeg egentligt også mene jeg er (jeg glæder mig ihvertfald dagligt over mit hverv, hvor jeg bor, min nye bil, og hvordan min træning så småt begynder vise resultater etc.)

Men i seriøse debatter her på Amino omkring emner som cloud computing, forretning etc. så foretrækker jeg at sige tingene lige ud, ligesom jeg foretrækker folk der siger tingene ligeud.

Lyder rigtigt dejligt du er person men jeg mener ved at sige de er børne have fornærmet mv. virker ikke ligefrem postivet

jeg tror på dig du er positive også her på amino.dk vis du ikke brugte disse spild ord som kun giver et formål at få debatten på et side spor, husk giv viden slår meget mere igennem ved ikke brugte tillægs ord der kun giver et formål at få den viden videre du vil give væk fra fokus

At sige tingene lige ud , behøves overhovedet ikke dine tillægs ord , du opnår langt mere budskabet ved at lade være at bruge dem og du vil og virke langt mere seriøse, ved ikke at vruge tillægs ord der kun er spild ord

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 17:38

Måske kunne Lundsby have udtrykt dig anderledes og bedre, måske skulle nogen her lære at lade være med at blive provokeret og sure over småting... jeg skal ikke dømme hvem der har ret og hvem der begyndte, men der er nogle ting der under mig;

Lille virksomhed:

Hvad pokker er der nu galt i at have en lille virksomhed? Come on guys, alle der skriver herinde er små fisk, hvis vi sammenligner med dem vi er oppe imod... det kan godt være nogle oplever stor fremgang, men der er fortsat langt op til de største!

Kritik:

Når man får kritik, kan man gøre to ting 1. Blive sur eller 2. tage den til efterretning... jeg undrer mig altid så meget, når jeg får kritik, så jeg vælger altid nummer 2... Kritik er guds gave til menneskeheden, her får man virkelig muligheden for at høre andres mening, hvis man ikke kan tåle det, så skal man sgu holde sin kæft og finde en jordhule :-) selvom man modtager kritik har man ikke pligt til at være enig, men tænke over den.. det bør man

Cloud:

Cloud er fremtiden, det er ikke nogen tvivl om det... men der er forsat mange varmtluftsballoner oppe, der er en del hype i det fortsat

Forretningsplaner:

Internettet er et herligt sted, ud af denne tråd kan jeg læses min  ærede konku' legaers fremtidsplaner, tak for det! :-) så slipper jeg for at researche så meget!

70-80 arbejdsuge:

Tro mig... ikke engang iværksætteri er en 80 timers arbejdsuge værd! husk at holde fri, husk at nyde livet.... ( jeg er selv slem til at glemme det... hermed en reminder til at holde mere fri )

Side 7 ud af 10 (98 indlæg)