Hvis du vil kalde motivation for en "rygklappende børnehave pædagogik", så burde du måske overveje, om du sidder på det forkerte debat-forum, hvis det er din holdning... Hvordan skal jeg bruge det til noget, at du taler nedladende om mig, Meebox og alle andre for den sags skyld? Og du siger det jo direkte selv; Du kritisere! Det er det eneste du gør. At kritisere ligger så langt fra konstruktiv kritik.
|
Mikael christiansen:Men jeg holder fokus på man sagtens kan køre en debat uden brug unødvendig tiilægs ord
"jantelovsbræk!"
"Du er noget af det mest demotiverende og idédræbende jeg nogensinde er stødt på."
"Sover du bedre om natten, efter at have været en troll på amino og forsøgt at tryne et par iværksætter, der lægger liv og sjæl i et projekt?"
Det er nogle af de ting mine meddebatører har skrevet i svar til mig, så jeg har svært ved at se at jeg har været uforholdsmæssig hård!
Selvom jeg må indrømme, at jeg var lidt skuffet over måden at tackle kritikken på, og det nok begyndte at skinne igennem i indlæggene.