Tja, der er én ting som alle danske udbydere glemmer, der er andre sprog end PHP. Så der mangler lidt Python og Ruby før jeg ville vælge jer. En anden ting kunne være muligheden for PostgreSQL i stedet for MySQL :)
Hej Mads,
Det er taget til efterretning :-) Er der generelt mangel på webhoteller der udbyder dette? :-)
Er der generelt mangel på webhoteller der udbyder dette? :-)
Jeg har endnu ikke fundet nogle danske webhoteller der tilbyder Python hosting på samme niveau som djangohosting.com eller WebFaction. Og det er egenlig det jeg søger.
Hvis I ikke har nogen bindings periode, så er det ikke noget der er vigtigt for mig.
Vi vil kun have glade kunder - så vi mener ikke det er nødvendigt at binde folk. Så du behøver ikke at være kunde længere tid hos os, end du har forudbetalt for :-) Dog returnere vi ikke en betaling pt, da vi gør alt for at holde administrationen nede på et minimum :-)
Hvornår er det vigtigt for dig at kunne få fat i dit webhotels, livechat?
Vi prøver pt, at være online omkring 15 timer i døgnet - men overvejer kraftigt, hvad vi skal gøre i fremtiden :-) Og om det er morgen eller aftentimerne som er bedst givet ud? :)
Jo, jeg har i oevrigt 2 ting mere som er meget vigtige for mig.
1: Adgang til apaches access og error log filer inklusiv error log filerne fra php. Det er enormt belastende at proeve at fejlfinde/analysere ting uden adgang til de filer. (Og det er ikke mange webhoteller der faktisk giver adgang til det -(
2: En beskrivelse af hvordan i laver sikkerhedskopier af site og database. (Sker det dagligt, og hvor bliver det gemt?)