Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MaxiWeb - hvad ønsker du dig af et webhotel?

Side 3 ud af 10 (98 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren.Pedersen:

tror du er en lille fisk der, der er 100vis af udbydere som alle tilbyder mere eller mindre det samme, meget svært at have vækst i et marked som det medmindre du er veletableret allerede eller har en masse penge du vil vinke farvel til

Søren, det er lidt det samme som at sælge en bil - der er også ufatteligt mange om budet. Vi diffrancere os, at vi tilbyder domæner til mere fair priser end konkurrenterne. Og så er der ikke mange udbydere hvor du kan få - live-support :-)

Vi er veletableret, og lancere dette som en fornøjelse - fordi vi gerne vil gøre en forskel på markedet!

Vi drillede TDC, da de nedlagde 67.000 kunders webhoteller (Version 2, ComOn, Business) - og overtog mange af deres tidligere kunder tilbage i 2009. Og nu gør vi det igen! Vi vil gøre en forskel på et ellers ret fastlåst markede!

Siden one.com startede for 5-6 år siden som B-one, og lanceret webhoteller til 9 kr per måned - så er alle gået i deres fodspor, og nærmest ikke turde prøve noget andet. Vi går så langt at man kan starte med 50 mb webhotel uden det koster andet end domænets pris. Og hvis man allerede har et .dk domæne, så får man en faktura på.... 0 kr :-)

Indrømmet! 50 mb koster ikke en formue for os at forære væk, tværtimod - men det er en gave som mange benytter sig af ! Mange starter der, fordi man sagtens kan kører en blog der, indtil der begynder med at komme besøgende, hvor man så er nødt til at opgradere :-)

Det er sådan set rimeligt simpelt Søren - vi har nu en god forretning, og udvider den blot med en markedsplads mere :) Desto flere ordre vi får, desto mere tjener vi - men projektet kan næsten ikke give minus, for udgifterne er betalt :-)

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 12:49
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Jannik Hansen:

Søren.Pedersen:

tror du er en lille fisk der, der er 100vis af udbydere som alle tilbyder mere eller mindre det samme, meget svært at have vækst i et marked som det medmindre du er veletableret allerede eller har en masse penge du vil vinke farvel til

Søren, det er lidt det samme som at sælge en bil - der er også ufatteligt mange om budet. Vi diffrancere os, at vi tilbyder domæner til mere fair priser end konkurrenterne. Og så er der ikke mange udbydere hvor du kan få - live-support :-)

Vi er veletableret, og lancere dette som en fornøjelse - fordi vi gerne vil gøre en forskel på markedet!

Vi drillede TDC, da de nedlagde 67.000 kunders webhoteller (Version 2, ComOn, Business) - og overtog mange af deres tidligere kunder tilbage i 2009. Og nu gør vi det igen! Vi vil gøre en forskel på et ellers ret fastlåst markede!

Siden one.com startede for 5-6 år siden som B-one, og lanceret webhoteller til 9 kr per måned - så er alle gået i deres fodspor, og nærmest ikke turde prøve noget andet. Vi går så langt at man kan starte med 50 mb webhotel uden det koster andet end domænets pris. Og hvis man allerede har et .dk domæne, så får man en faktura på.... 0 kr :-)

Indrømmet! 50 mb koster ikke en formue for os at forære væk, tværtimod - men det er en gave som mange benytter sig af ! Mange starter der, fordi man sagtens kan kører en blog der, indtil der begynder med at komme besøgende, hvor man så er nødt til at opgradere :-)

Det er sådan set rimeligt simpelt Søren - vi har nu en god forretning, og udvider den blot med en markedsplads mere :) Desto flere ordre vi får, desto mere tjener vi - men projektet kan næsten ikke give minus, for udgifterne er betalt :-)

nu er det så 9 år siden one.com startede bare som korrektion :-) lad os da se hvordan det går, kan du jo konkurrere lidt med meebox og gigahost om de samme kunder :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:27

Søren.Pedersen:

nu er det så 9 år siden one.com startede bare som korrektion :-) lad os da se hvordan det går, kan du jo konkurrere lidt med meebox og gigahost om de samme kunder :-)

Om de samme kunder tror jeg nu ikke :-) Vores primære målgruppe er ikke Danmark, hvis det er det du tror :-) Det er blot naturligt at teste vores forretningsidéer her :-) Føler egenligt at mit forrige indlæg beskriver vores vision ret godt :-)

Beklager at jeg ikke kunne huske at de var fra 2002....

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:57

ser okay ud siden Smile

inden på denne her side http://maxiweb.dk/index.php?inc=WebhotelPersonal der hvor priser er på silver , starter mv . lav en streg der viser meget præcist her starter nyt webhotel , da mange ordblinde blander tekst samme vis ikke vises meget præcist her nyt punkt

lange sider med tekst en som denne her http://maxiweb.dk/index.php?Id=5 vigtigt det deles op med h1 eller h2 , da det bliver overskueligt for øjne

http://maxiweb.dk/index.php?inc=Blog bloggen ville jeg sætte en rss eller feed på siden derved kan abonner på dine indlæg

velkommen forsiden , dette ville jeg personligt fjerne det virker for personligt for mig

kontakten siden en god ide med kontaktformular på siden derved lettere at kontakte dig vis sider på en skole mv. uden adgang til egen outlook ekspress på sin computer

udover lige fokus på at videre formidle jeres gode hjemmeside med links  til jeres side og blogge med nyheder på egen side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:12

Mikael christiansen:

ser okay ud siden Smile

inden på denne her side http://maxiweb.dk/index.php?inc=WebhotelPersonal der hvor priser er på silver , starter mv . lav en streg der viser meget præcist her starter nyt webhotel , da mange ordblinde blander tekst samme vis ikke vises meget præcist her nyt punkt

lange sider med tekst en som denne her http://maxiweb.dk/index.php?Id=5 vigtigt det deles op med h1 eller h2 , da det bliver overskueligt for øjne

http://maxiweb.dk/index.php?inc=Blog bloggen ville jeg sætte en rss eller feed på siden derved kan abonner på dine indlæg

velkommen forsiden , dette ville jeg personligt fjerne det virker for personligt for mig

kontakten siden en god ide med kontaktformular på siden derved lettere at kontakte dig vis sider på en skole mv. uden adgang til egen outlook ekspress på sin computer

udover lige fokus på at videre formidle jeres gode hjemmeside med links  til jeres side og blogge med nyheder på egen side

Det kalder jeg 5 stjernet feedback!!!! :D

Tusind tak for alle dine ord! Vil prøve at føre dem alle ud i livet i løbet af aftenen :D

Med hensyn til nyheder, bør vi så kun blogge om vores udvikling, eller måske mere om alt der er relevant for webhosting? :-)

Forsiden, hvad er vigtigt at vi fremhæver der? Vi har prøvet alle mulige steder at oplyse om vores domæne priser. Men hvilket budskab skal en forside ellers sælge? :-)

Vores primære målgruppe med MaxiWeb er private, iværksættere og mindre erhverv :-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:42
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Søren.Pedersen:

Meebox er også en ret lille udbyder, mener de er studerende men er ikke sikker. Maxiweb ligner heller ikke en fuldtidsbeskæftigelse. Og på deres referenceliste stod Jannik Hansen opført som ansat.

Det skægge er at den eksisterende hosting branche, som vi kender den kommer til at dø. Når Amazon, Microsoft, Google etc. for alvor for styr på deres Cloud Computing løsninger.
Amazon er så småt begyndt at vise tænder med et års gratis hosting af deres Micro-udgave. Det er helt sikkert at efterhånden som de vokser sig større vil tilbudene, blive mere og mere aggressive.

Jeg kunne sagtens forestille mig, at det der idag koster 9 kr. om måneden hos en discount udbyder idag, vil kunne fåes gratis hos de store udbydere om nogle år.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:50

Lundsby:
Meebox er også en ret lille udbyder, mener de er studerende men er ikke sikker. Maxiweb ligner heller ikke en fuldtidsbeskæftigelse. Og på deres referenceliste stod Jannik Hansen opført som ansat.

Det skægge er at den eksisterende hosting branche, som vi kender den kommer til at dø. Når Amazon, Microsoft, Google etc. for alvor for styr på deres Cloud Computing løsninger.
Amazon er så småt begyndt at vise tænder med et års gratis hosting af deres Micro-udgave. Det er helt sikkert at efterhånden som de vokser sig større vil tilbudene, blive mere og mere aggressive.

Jeg kunne sagtens forestille mig, at det der idag koster 9 kr. om måneden hos en discount udbyder idag, vil kunne fåes gratis hos de store udbydere om nogle år.

Ja, det bliver spændende at se hvad fremtiden byder på. For 15 år siden, skulle alt foregå på servere, med terminaler - så de sidste mange år har Microsoft præsteret at flytte alt ud på klienterne og få solgt nogle flere licenser, og nu er det på vej kraftig tilbage.

Men Lundsby, med 2 sekunders research ville du kunne finde frem til dette :-)

Heldigvis eksplodere teknologien - og det er kun positivt, for det skaber kun muligheder! Jeg har endda læst, at nogle tror at Facebook erstatter firmaers almindelige hjemmeside.

Uanset hvad, så skal vi ikke frygte fremtiden - men skabe den :-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:09
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

"Kun en tåbe frygter ikke havet" sådan lød en kampagne for at man skulle passe på når man var ved stranden. Det er lidt den følelse man får når man snakker med små hostere om Cloud-Computing.

Der er flere afgørende faktorer, til forskel fra ideen om tynde klienter. For det første at der allerede en god del store kunder der bruger Cloud-Computing, for det andet så er de ressourcer som Microsoft m.fl. sætter ind på Cloud Computing, meget større end de var dengang.
Faktisk kan det bedre sammenlignes men den kovending de lavede de begyndte at tro på at man skulle tage internettet alvorligt, og vi ved vel alle hvordan det gik :-)

Jeg ved ikke helt hvad jeg skulle se ud af din CVR registrering, at der kun er en biksen, at du har brugt et kvarter på moms registrer dig, at biksen ikke er seriøs nok til et ApS eller A/S?
Jeg kan ihvertfald ikke se nogle tegn på at det er andet en hobby biks.

Jeg syntes ikke du skal frygte fremtiden, og der er masser af indtjeningsmuligheder for dem, der har bare lidt fremsyn. Men jeg forstår ikke hvorfor du (og massere af andre) vælger en forretningsmodel som er åbenlyst dødsdømt.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:22

Men Peter, det er vel også dumt at ligge inde med en enorm overkapacitet på vores servere, som allerede er betalt af andre kunder, istedet for blot at sælge den, og tjene endnu mere? :-)

Lidt simpel købmandsregning, så er 1 krone væsenligt bedre end 0 kroner :-)

Som jeg tidligere skrev, så er MaxiWeb, kun et af de første skud fra stammen :-) Vi arbejder på langt større og mere fremtidssikret projekter - men dem fortæller jeg ikke om, før lanceringsdagen :-)

Tror nu ikke at php.net, vil lade små hoppy-bikse hoste deres mirror :-)

Btw, cloud-computing er yderst interessant, vi tester ret så seriøst på - hvordan vi skal bruge det i fremtiden :-)

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 17:25

[

Lundsby:

Meebox er skam fuldtidsbeskæftigelse, selvom vi begge har studier ved siden af. Jeg bliver dog nød til at stoppe mine studier noget før, så jeg kan gå "rigtig" fuld tid og samtidig have plads til et liv ved siden af. Og det må vel betyde, at vi ikke kan gå som "lille udbyder" meget længere? Eller hva? :-)

Vi er også med meget hastige skridt på vej i mod at tilbyde udelukkende løsninger baseret på RIGTIG cloud. Det er i øvrigt enormt vigtigt, hvordan det bliver defineret. For det buzzword bliver brugt til højre og venstre. (Jeg definere Amazon og Rackspace, som rigtig cloud-hosting). Surftown mener, at fordi de har installeret CloudLinux, så tilbyder de "hosting i skyen".......

Vi har nogle enorme flagships på vej, der skal konkurrere med bl.a. Amazon EC2. Derudover er vi også på vej med nogle mere simple løsninger, som er til at forstå for alle, men hvor der stadig ligger avanceret cloud-teknologi bag.

Og helt enig - den nuværende hosting-branche ser helt anderledes ud om et par år. Det samme gør priserne. Ingen tvivl om det. Og dem som ikke følger med, er jeg bange for dør eller får det rigtig hårdt.

Når - men jeg ville jo bare lige kommentere på det med Meebox som en lille udbyder. Skype-BigSmile

God aften! :-)

Side 3 ud af 10 (98 indlæg)