Næ, det er ikke dumt! Hvordan du end vender og drejer det så kræver det salgsresourcer, markedsføring etc. for at det ikke skal være ligegyldigt, så som jeg ser det er det dumt. Fordi det stjæler tid fra de projekter der handler om hvordan du kommer til at ride på Cloud Computing bølgen! Det spændende er jo at så mange kunder vil flytte fra de små til de store rent hardwaremæssigt, så hvorfor ikke være en tjeneste udbyder der hjælper dem. Det spændende ved Cloud Computing er at det højst sandsynligt vil skabe nye spillere som One, Surftown etc. Bare de muligheder der ligger i Amazons gratis tilbud, er enorme. Hvorfor ikke lave en global site gratis tjeneste baseret på det! Det kunne være gratis, men der kunne tjenes penge på at få det hele til at spille når der købes domæner etc. |
Patrick - Meebox:[
Lundsby:Meebox er også en ret lille udbyder, mener de er studerende men er ikke sikker. Maxiweb ligner heller ikke en fuldtidsbeskæftigelse. Og på deres referenceliste stod Jannik Hansen opført som ansat.
Meebox er skam fuldtidsbeskæftigelse, selvom vi begge har studier ved siden af. Jeg bliver dog nød til at stoppe mine studier noget før, så jeg kan gå "rigtig" fuld tid og samtidig have plads til et liv ved siden af. Og det må vel betyde, at vi ikke kan gå som "lille udbyder" meget længere? Eller hva? :-)
Med en markedsandel på 0.095% af .dk domæner er det vel ikke så stort endnu :-)