Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MaxiWeb - hvad ønsker du dig af et webhotel?

Side 2 ud af 10 (98 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

1. Vi tilbyder allerede idag, at man via directadmin kan se Apache Usage or error log :-) Men faktisk ikke php's Error log :O Men det vil jeg helt klart undersøge, for det vil gøre forholdene meget bedre for udviklere :)

2. Cirka en gang om måneden ;-) Nej det passer ikke - vi laver en (2 gange i døgnet) Rsync over VPN, til en stor udbyder i US - derfra laver vi så en .tar backup 1 gang i døgnet, og gemmer i en uge :-)

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 11:27

Jannik Hansen:

2. Cirka en gang om måneden ;-) Nej det passer ikke - vi laver en (2 gange i døgnet) Rsync over VPN, til en stor udbyder i US - derfra laver vi så en .tar backup 1 gang i døgnet, og gemmer i en uge :-)

Men hvordan laver i backup af folks mysql database. Det kan i da ikke goere med rsync.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 11:28

Jannik Hansen:

Jeg har faktisk lige et spørgsmål mere :)

Hvornår er det vigtigt for dig at kunne få fat i dit webhotels, livechat?

Vi prøver pt, at være online omkring 15 timer i døgnet - men overvejer kraftigt, hvad vi skal gøre i fremtiden :-) Og om det er morgen eller aftentimerne som er bedst givet ud? :)

lad mig se, lad os sige i er 2 mand, det er ca 4500-6000 DKK om dagen i arbejdstid (med 120 kr i timen)  hvis du arbejder 30 dage om måneden, kan du beskrive hvordan du får det til at hænge sammen og hvor mange kunder du skal have førend din egen investering i tid er tjent hjem?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:40

Martin T:

Men hvordan laver i backup af folks mysql database. Det kan i da ikke goere med rsync.

Vi tager backup via et dump, som bliver flyttet via Rsync :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:50

Søren.Pedersen:

lad mig se, lad os sige i er 2 mand, det er ca 4500-6000 DKK om dagen i arbejdstid (med 120 kr i timen)  hvis du arbejder 30 dage om måneden, kan du beskrive hvordan du får det til at hænge sammen og hvor mange kunder du skal have førend din egen investering i tid er tjent hjem?

Hej Søren,

Vi har allerede en rentable forretning på Webname, i erhvershosting - som vi primært lever af :) Vi har i vores shop, automatiseret alle processor, så der er minimalt manuelt arbejde - derudover begynder vi at have support på engelsk i dele af døgnet, da vi har mange eksperter på Fillipinerne, til en brøkdel af dansk løn :)

Det er måden vi kan tilbyde kvalitetshosting billigt på :-)

Men du har helt ret i, at målet med antallet af kunder er højt :-)

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 11:51

Jannik Hansen:

Søren.Pedersen:

Hej Søren,

Vi har allerede en rentable forretning på Webname, i erhvershosting - som vi primært lever af :) Vi har i vores shop, automatiseret alle processor, så der er minimalt manuelt arbejde - derudover begynder vi at have support på engelsk i dele af døgnet, da vi har mange eksperter på Fillipinerne, til en brøkdel af dansk løn :)

Det er måden vi kan tilbyde kvalitetshosting billigt på :-)

Men du har helt ret i, at målet med antallet af kunder er højt :-)

har du et tal?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:00

Et tal på hvad Søren? :-)

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 12:01

"Men du har helt ret i, at målet med antallet af kunder er højt :-)"

altid interessant at høre hvor optimistiske folk er:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:29

Søren.Pedersen:

Søren, vi har mange planer for at vi snart skal igang mod det internationale markede - men lige nu for MaxiWeb, er jeg glad for hvert 100-domæne oprettelse :-) MaxiWeb er bare første skud, på vores discount-hosting :-)

Jeg vil sige at mit mål for de sidste par dage af januar, og februar var bare 50-60 ordre - men jeg er overrasket over hvor vel-besøgt vores side, så hurtigt er blevet :-) Og målet for februar er snart nået :-)

Tror på at branchen trænger til konkurrence, og det har jeg i sinde at begynde på :-)

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 12:31

Jannik Hansen:

Søren.Pedersen:

Søren, vi har mange planer for at vi snart skal igang mod det internationale markede - men lige nu for MaxiWeb, er jeg glad for hvert 100-domæne oprettelse :-) MaxiWeb er bare første skud, på vores discount-hosting :-)

Jeg vil sige at mit mål for de sidste par dage af januar, og februar var bare 50-60 ordre - men jeg er overrasket over hvor vel-besøgt vores side, så hurtigt er blevet :-) Og målet for februar er snart nået :-)

Tror på at branchen trænger til konkurrence, og det har jeg i sinde at begynde på :-)

tror du er en lille fisk der, der er 100vis af udbydere som alle tilbyder mere eller mindre det samme, meget svært at have vækst i et marked som det medmindre du er veletableret allerede eller har en masse penge du vil vinke farvel til

Side 2 ud af 10 (98 indlæg)