Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - Din mening om Muhammed tegningerne (3 spørgsmål)

Side 5 ud af 18 (179 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Udfyldt, held og lykke med opgaven.

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 13:56

Fashion-Seller:

Mads:

Jeg er sikker på at de 20 mio kroner det koster at sikre Politikens Hus, betaler koncernen selv. Ellers kunne jeg godt tænke mig at se beviser for din påstand.

Betaler JP for politiets overvågning? Jeg ville nærmere synes, at det var interessant, hvis du bevidste ovenstående ;D

Hvilken overvågning af Politikens Hus? Er det PET du vil have Politikens Hus til at betale for? De har vel bare den "normale" overvågning af terrorister in spe.

Jeg ved at de vagter og den sikkerhed der er på Rådhuspladsen koster i omegnen af 20 mio kroner årligt, og den betaler firmaet selv. Jeg skal nok finde beviset :-)

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 15:35

Jeg er helt enig med Søren Pedersen

Det var en unødvendig provokation - som så bare sener blev kaldt ytringsfrihed.

At have magt - betyder ikke IKKE at man skal udøve den 

At kunne - betyder IKKE  at man skal 

At udvise respekt kræver nosser, mandsmod og ikke gadekærs mentalitet 

spørgeskemaet er udfyldt - men spørgsmålene er øh øh lidt underlige og kortfatted for en gangs skyld savnde jeg lidt flere spørgsmål.

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 16:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren.Pedersen:
, man skal respektere andre mennesker og ikke provokere og slet ikke provokere folk hvor religion måske er deres eneste holdepunkt i en verden hvor livet er meget svært.

Tegninger var ikke en provokation, men blot et humoristisk indslag i JP på lige fod med alle mulige andre tegninger og vittigheder. Det handler ikke om politik, om at provokere eller genere andre religioner eller folkeslag, men om at vi her i landet har en humoristisk indgangsvinkel til mange ting. Det må andre altså respektere ligesom vi skal respektere at kvinder ikke må køre bil eller færdes alene på gaden i deres land.

Mvh Maria

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:51

Maria F:
Det må andre altså respektere ligesom vi skal respektere at kvinder ikke må køre bil eller færdes alene på gaden i deres land.

Men man kan undre sig over at det er helt i orden, at vi vælger den løsning, men når andre vælger denne løsning til deres invitationer, så er det noget der kan få folk op af stolene.

I Danmark fejrer og hædrer vi frihedskæmperne, der gjorde det grimme ved de tyskerne. Men når Hizb ut Tahrir opfordrer til at gøre det samme i Afghanistan, så er det noget svineri, og de skal bare forbydes så hurtigt som muligt.

Jeg er på ingen måde tilhænger af Hizb ut Tahrir, og ville ikke have det store problem med at de blev forbudt. Men jeg har det godt nok noget svært ved dobbeltmoralen der hersker.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:00
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Johnny Nielsen:

Hvorfor ikke lade manden beholde sin tråd i fred, så han kan få nogle besvarelser ?

jeg kunne godt ønske mig feedback hvorfor du ønsker at stoppe denne tråd kan se du har givet mig minus jeg synes det var forkert du ønsker han ikke får mange svar som muligt, med forstår meste dit kommentar i tråd som dansk humor at det er bedre han bumper tråden 50 gange vis skulle have et rimelig antal svar til sit spørge skema eller din kommentar fordi du synes det er en dum undersøgelse , minus har du givet fordi jeg kommenter dette du skrev lige oven over jeg synes det er en debat tråd

Det er en debat tråd på et forum og han kan sikkert bruge noget af den respons i tråden da det er omkring hans emme , jeg skriver f.eks. skriver at tegninger er det samme som f.eks. http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/anders-hulemand-fogh-som-anmelder/?id=16177120 de forstår bare ikke vores humor og dansk humor skal man forstå at de ikke er alvorligt ment med de tegninger

Ps. vis ingen skrev noget i tråden mere end done , vil debat døde ud , derved komme færre gange øverste op der vil svare ham så han kan både læse det han synes er godt og glæde sig over han får flere svar grundet der er en lille debat om emmet , ved ingen debat  ja det betyder færre svar derved ikke nok til det er en værdig undersøgelse , ellers skulle han lav 50 bump og det giver slet ingen viden om emmet ,

så lad os alle give vores viden videre om dette emme alle amino.dk bruger og lad ham få succes med denne spørge skema undersøgelse

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:32

Mikael christiansen:

Johnny Nielsen:

Hvorfor ikke lade manden beholde sin tråd i fred, så han kan få nogle besvarelser ?

Det er en debat tråd på et forum og han kan sikkert bruge noget af den respons i tråden da det er omkring hans emme , jeg skriver f.eks. skriver at tegninger er det samme som f.eks. http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/anders-hulemand-fogh-som-anmelder/?id=16177120 de forstår bare ikke vores humor og dansk humor skal man forstå at de ikke er alvorligt ment med de tegninger

Ps. vis ingen skrev noget i tråden mere end done , vil debat døde ud , derved komme færre gange øverste op der vil svare ham så han kan både læse det han synes er godt og glæde sig over han får flere svar grundet der er en lille debat om emmet , ved ingen debat  ja det betyder færre svar derved ikke nok til det er en værdig undersøgelse , ellers skulle han lav 50 bump og det giver slet ingen viden om emmet ,

så lad os alle give vores viden videre om dette emme alle amino.dk bruger og lad ham få succes med denne spørge skema undersøgelse

Trådstarter har ikke bedt om en debat. Han ønsker bare en besvarelse af sit spørgeskema. Jeg var lige ved at "falde i" og komme med mit personlige synspunkt på Muhammedtegningerne, men jeg slettede mine indledende kommentarer, da det ikke er det, trådstarter lægger op til. 

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:46

Mikael christiansen:

Johnny Nielsen:

Trådstarter har ikke bedt om en debat. Han ønsker bare en besvarelse af sit spørgeskema. Jeg var lige ved at "falde i" og komme med mit personlige synspunkt på Muhammedtegningerne, men jeg slettede mine indledende kommentarer, da det ikke er det, trådstarter lægger op til. 

Dbh

Thomas

personlig ting man mener kan tråd starter godt bruge som du læser er det emme har om i undersøger , vi skriver hvad vi mener om Muhammed tegning ud over hvad står undersøgelse dette kan han godt bruge og tråd starter takker da også for disse der har udfyldt spørge skemaet , og tænk vis der ikke havde kørt en debat hvor få der havde udfyldt dette spørge skema og der er også kommet brug bar kommentar i tråden omkring Muhammed tegninger som han også kan bruge i sin undersøgelse dit kommentar mig hjælper også tråd starter får flere svar men jeg forstår hvorfor du ikke videre formidler noget af din viden med en kommentar

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53

TT Tekstforfatter:

Dbh

Thomas

Korrekt, men debatten udspringer faktisk i at de spørgsmål der er lavet, er lavet på et forkert grundlag. Og da en debattør prøvede at rette op på det, gik debatten igang.

Og det er desværre noget som der sker.

/Kenneth

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 18:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi har pt. 3 varetægtsfængslede svenskere siddende i Glostrup. Deres plan var at slå så mange ihjel som muligt på 20 minutter med en maskinpistol og et andet skydevåben. De havde 100 plasticstrips til at binde deres ofre som de så ville skære halsen over på.

I København sprang en islamist sig selv i luften på Hotel Jørgensen. USA afslørede for nyligt et nært forestående terrorangreb. 

Den somaliske øksemand er på sin vis en undtagelse, fordi han gik målrettet efter pensionisten Kurt Westergaard. Alle de andre ville slå flest mulige uskyldige og tilfældige ihjel - og for hvad? For en tegning, men hverken en Roald Als-tegning af Pia Kjærsgaard der kommer ud af røven på en ræv som en bændelorm eller en tegning af israelere som Hitler/nazister, der dræber muslimske børn for sjov - de er jo dagligdag. Nej, en 'krænkende' tegning.

Min despekt for jeres belejlige principløse holdning om, at en tegning på nogen måde skulle retfærdiggøre vold og mord mod sagesløse, er usigelig stor. Ligesom en masse andre, føler jeg mig derudover personligt krænket over Hizb-ut-Tahrirs debatmøde i Den Sorte Diamant, men hvis en hjemvendt veteran gik amok med et automatvåben, ville jeg ikke fyre en "new speak" svada af om, hvordan de selv 'leger med ilden' og 'spytter på andre' osv.

Jeg beskylder jer naturligvis ikke for at støtte vold - det ville være for simpelt. I synes såmænd bare ytringsfrihed kommer an på hvad man ytrer i den konkrete situation. Så hvis Vatikanet f.eks. havde til skønnet mord på tegnere og journalister i forbindelse med pædofil-sagerne - så kunne de måske have fået jeres forståelse og opbakning. I stedet måtte de bare finde sig i det.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 5 ud af 18 (179 indlæg)