giver en rigtig lang tråd :-(
|
@Thomas:
Du roder rundt. Jeg har ikke skrevet 'noget personligt'. Du skriver først et indlæg om at du ikke vil skrive indlæg. Dertil svarer jeg (standard svar) at man skal framelde sig debatter i stedet for at skrive til andre de ikke skal skrive. Du skriver så nu dét indlæg du først skrev du ikke ville skrive. Forvirret?! Min pointe er alene at man kan læse/skrive som man lyster, men det er formålsløst at skrive til andre de ikke skal skrive.
Hvad angår 'kujon', så går kommentaren i hovedparten på den snævre økonomiske egen-interesse der er vigtigere for brugeren, end dé værdier og principper millioner af mennesker har givet deres liv for. Disse frihedsværdier er hele grundlaget for forbedringer i levestandarden for milliarder af mennesker og vi har (blot i kraft af vores alder) bare fået dem overdraget - vi kan ikke tillade os at handle med dem. Ytringsfrihed, oplysning, uddannelse, frihed hænger sammen og vi er alle så heldige vi har fået det foræret helt fra folkeskolen.
Jeg og Lagersalg har diskuteret dette før, så jeg er stadig rystet uden at være overrasket:
Lagersalg123 - JEN:Reaktionerne var kraftige fordi provokationerne var ualmindeligt dumme, og derfor er det helt på plads at vise sin afmagt og holdning ved at afbrænde Dannebrog og angribe ambassader.
Den danske ambassade er dansk territorie og den syriske regering iværksatte angrebet. Man kan så drage sine egne konklusioner, men det er vist kun i Danmark nogen tror denne krigshandling skyldes en tegning.