Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - Din mening om Muhammed tegningerne (3 spørgsmål)

Side 4 ud af 18 (179 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

John,

Nu skriver jeg i forvejen ikke ret meget på Amino længere, så det kan være der er sket en masse jeg er uvidende om. I hvert fald kan jeg ikke bruge dine luftige insinuationer til noget som helst. Hvordan skal man tolke din fremhævning af 'iværksætterforum' i en tråd-kategori der handler om 'alt det andet'? Hvis du mener jeg har overtrådt nogen Amino-regler, så skriv dog hvilke.

Jeg kommenterede generelt i forhold til tråden. Skype-Smile

Dbh. John 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 10:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Provokerer man folk der vil gå i døden for sin religion, så kommer der naturligvis en reaktion når man bliver ved med at spytte på dem. Det vidste de folk der der lavede de tegninger og bragte dem. 

Man ser heller ikke de samme tåber gå hen til en HAer og give ham en lussing og kalde ham et forbandet svin der aldrig burde være født. De folk der misbruger "ytringsfriheden" på den måde er ikke andet en usle kujoner der tror at de kan gemme sig for konsekvenser.

xxx

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:46
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hermed udfyldt sprørge skema

Vi har lært meget af krisen dansk humor går ikke med muslimer for alle de karriktur tegninger af pia kjærsgaard og statsminister mv. griner vi bare af , de forstår de ikke at vi kan lave sådan nogle tegninger af vores statsminister ellers havde krisen ikke været der

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 11:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det hele handler om dobbeltmoral..

Når folk fra den vestlige verden besøger muslimske lande, så bliver der forventet at man som turist, skal respektere landets kultur. 

Kvinder bliver nødt til at bære en form for hovedbeklædning, og der kan mange steder ikke nydes alkohol. Dette er helt i orden, da det jo er naturligt at man respekterer hinandens kultur, især når man gæster en andet land..

Dobbeltmoralen er tydelig, hvis der forventes at andre skal respekterer ens kultur, men at den samme respekt ikke gælder den anden vej. 

Ligeså meget som vi skal respektere muslimske landes kultur, ligesåmeget skal de respektere vores inklusiv vores ytringsfrihed. Var dette gældende, havde der slet ikke været den tegning krise..

Respekter nu hinanden på lige vilkår...

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra 8800
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 11:10

Vil endnu engang sige tusind tak for alle jer der ville bruge lidt tid på at besvare mit spørgeskema.

/Martin Dyrhøj

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:18

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 11:23
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hvorfor ikke lade manden beholde sin tråd i fred, så han kan få nogle besvarelser ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:30
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Johnny Nielsen:

Hvorfor ikke lade manden beholde sin tråd i fred, så han kan få nogle besvarelser ?

Det er en debat tråd på et forum og han kan sikkert bruge noget af den respons i tråden da det er omkring hans emme , jeg skriver f.eks. skriver at tegninger er det samme som f.eks. http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php/anders-hulemand-fogh-som-anmelder/?id=16177120 de forstår bare ikke vores humor og dansk humor skal man forstå at de ikke er alvorligt ment med de tegninger

Ps. vis ingen skrev noget i tråden mere end done , vil debat døde ud , derved komme færre gange øverste op der vil svare ham så han kan både læse det han synes er godt og glæde sig over han får flere svar grundet der er en lille debat om emmet , ved ingen debat  ja det betyder færre svar derved ikke nok til det er en værdig undersøgelse , ellers skulle han lav 50 bump og det giver slet ingen viden om emmet ,

så lad os alle give vores viden videre om dette emme alle amino.dk bruger og lad ham få succes med denne spørge skema undersøgelse

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jesper:

Du har spørgsmål, der allerede blev besvaret af Flemming Rose i Jyllands Posten 30. september 2005. Jeg foreslår du starter der - og hvis du alligevel skal google, så søg også på Theo van Gogh og Pim Fortuyn.

Vil du give en prisindikation på det rimelige omkostningsniveau, til at beskytte borgere mod at blive dræbt over stregtegninger i et retssamfund? 

Jeg kan ik bruge Hr. Roses ord til noget. Manden er inhabil i denne sag. Han tjener penge på disse tegninger, og ser tingene fra hans side. Dvs one way...

Jeg mener, at hvis man selv leger med ilden, så må man også selv være klar til at påtage sig ansvaret. Og her inkludere ansvaret altså betaling i form af ekstra politibeskyttelse +overvågning. Alle steder skæres der ned i disse tider, men fordi man ville "teste ytringsfriheden", som alle kendte både før og efter, så ender man op med nogle voldsomme omkostninger, som alle andre hænger på...
Hvis JP endelig skulle tøre omkostningerne af på befolkningen, så burde de have spurgt den danske befolkning inden...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:10

Mads:

Jeg er sikker på at de 20 mio kroner det koster at sikre Politikens Hus, betaler koncernen selv. Ellers kunne jeg godt tænke mig at se beviser for din påstand.

Betaler JP for politiets overvågning? Jeg ville nærmere synes, at det var interessant, hvis du bevidste ovenstående ;D

Side 4 ud af 18 (179 indlæg)