Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - Din mening om Muhammed tegningerne (3 spørgsmål)

Side 18 ud af 18 (179 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

jeg har heller aldrig set en der begynder at blive personlig i en tråd overfor mig uden at sige undskyld bageefter og som eneste undskyldning man få  af vide man er syg i hovedet , så der er god grund til jeg forsætte da din tone overfor andre bruger ikke høre nogle steder henne , jeg holder mig fra de ord du bruger

Du får aldrig en undskyldning fra mig. Det kan godt være sandheden er ilde hørt og at man helst ikke ser den på skrift i et debatfora, men jeg har i denne debat intet gjort for at svine dig til, men din forfølgelse er direkte sygelig.

Jeg mener seriøst Du skal søge hjælp.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:18

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

jeg har heller aldrig set en der begynder at blive personlig i en tråd overfor mig uden at sige undskyld bageefter og som eneste undskyldning man få  af vide man er syg i hovedet , så der er god grund til jeg forsætte da din tone overfor andre bruger ikke høre nogle steder henne , jeg holder mig fra de ord du bruger

Du får aldrig en undskyldning fra mig. Det kan godt være sandheden er ilde hørt og at man helst ikke ser den på skrift i et debatfora, men jeg har i denne debat intet gjort for at svine dig til, men din forfølgelse er direkte sygelig.

Jeg mener seriøst Du skal søge hjælp.

som sagt kig tilbage i tråden du bliver hurtigt meget personlige allerede nummer 2-3 indlæg overfor mig begynder du at blive personlig, derved hold fokus på at videre formidler din viden end at blive personlig, det er ikke tilladt at tilsvine andre personer som du gør , vi kunne sagtens have kørt anderledes men fik kørt tråden for hurtigt på et side spor dette var ærligt for debatten i tråden og mange tror måske dit sprogbrug er tilladt men det overskrider min grænse og flere andre bruger på amino.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kære venner

Sæt jer på hænderne eller gør noget nyttigt med jeres dag.
Der er ingen grund til at flippe ud over noget i aldrig bliver enige om alligevel.
Jeg lukke tråden om lidt hvis ikke i finder kammertonen frem ik'? :-)

Dbh Martin

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Martin - Taget ad notum

@Michael - Læs tråden igennem. Du starter med at blande dig i indlæg jeg debatterer med andre igen og igen og igen og igen og igen og igen.... Til sidst begynder det at ligne chikane og så får man nok. Og om Du er enig eller uenig er fuldkomment ligegyldigt, da jeg ikke har debatten kørende med dig. Når jeg bliver mere og mere hård i tonen, så skyldes det dit helt utilbørlige spam.

Michael forstå - Jeg ER ligeglad med dig og ville sætte pris på at Du også er ligeglad med mig, eller Du i det mindste blander dig udenom samtaler jeg IKKE fører med dig.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:47

Lagersalg123 - JEN:

@Martin - Taget ad notum

@Michael - Læs tråden igennem. Du starter med at blande dig i indlæg jeg debatterer med andre igen og igen og igen og igen og igen og igen.... Til sidst begynder det at ligne chikane og så får man nok. Og om Du er enig eller uenig er fuldkomment ligegyldigt, da jeg ikke har debatten kørende med dig. Når jeg bliver mere og mere hård i tonen, så skyldes det dit helt utilbørlige spam.

Michael forstå - Jeg ER ligeglad med dig og ville sætte pris på at Du også er ligeglad med mig, eller Du i det mindste blander dig udenom samtaler jeg IKKE fører med dig.

håber dog lagersalgs sprogbrug han køre overfor mig og mange andre bruger ikke er tilladt , men en ting er sikkert det overskrider mange brugers grænser

jeg giver en anden ret som kommenteret dig jeg vil ikke debattere med dig grundet du køre hård tone overfor andre og mig  , kig tilbage dog da svaret du køre hurtigt er personligt ,derved husk hold fokus hver positivt og den massive gentagene at jeg siger man skal videre formidle sin viden og altid være positive lige vel hvad provokere nok nogle med det er faktisk afgørende for en debat  kan blive god og nyttig for os alle samme

du begynder allerede 2-3 indlæg at blive personlig

grundet køre igen og igen da du bliver hårdere og hårdere i tone må jeg køre på det er ikke tilladt at tilsvine andre personer , den tone du hurtigt starter overskrider mange brugers grænse

men vis ikke ønsker debattere med mig hvorfor bliver du så hurtigt personlig nedværdig overfor mig

jo poster igen og igen da du poster i grov tone hurtigt , du pster hårdere igen derved ond spiral , vis postet positivt lige vel hvad god spiral

husk hver postive og positiv lige vel hvad og hold dit fokus på at videre formidle din viden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 8800
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 12:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer.

Jeg vil gerne sige mange tak for jeres opmærksomhed og at i ville bruge lidt tid på at besvare min undersøgelse.

Jeg har fået 12 for min projektopgave og blev b.la. rost for egen undersøgelse.

- God weeekend!

/Martin Dyrhøj

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:18

Martin Dyrhøj:

Hej Aminoer.

Jeg vil gerne sige mange tak for jeres opmærksomhed og at i ville bruge lidt tid på at besvare min undersøgelse.

Jeg har fået 12 for min projektopgave og blev b.la. ros for egen undersøgelse.

- God weeekend!

/Martin Dyrhøj

Kanonflot, Martin! Tillykke med det.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra 8800
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 12:19

Martin Dyrhøj:

Hej Aminoer.

Jeg har fået 12 for min projektopgave og blev b.la. ros for egen undersøgelse.

- God weeekend!

/Martin Dyrhøj

Kanonflot, Martin! Tillykke med det.

Dbh

Thomas

Mange tak for detSmile

/Martin Dyrhøj

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 18:24

Martin Dyrhøj:

Hej Aminoer.

Jeg har fået 12 for min projektopgave og blev b.la. rost for egen undersøgelse.

- God weeekend!

/Martin Dyrhøj

Helt sikkert, tillykke med det! Yes

Side 18 ud af 18 (179 indlæg)