Du får aldrig en undskyldning fra mig. Det kan godt være sandheden er ilde hørt og at man helst ikke ser den på skrift i et debatfora, men jeg har i denne debat intet gjort for at svine dig til, men din forfølgelse er direkte sygelig. Jeg mener seriøst Du skal søge hjælp. |
Lagersalg123 - JEN:Mikael christiansen:jeg har heller aldrig set en der begynder at blive personlig i en tråd overfor mig uden at sige undskyld bageefter og som eneste undskyldning man få af vide man er syg i hovedet , så der er god grund til jeg forsætte da din tone overfor andre bruger ikke høre nogle steder henne , jeg holder mig fra de ord du bruger
Du får aldrig en undskyldning fra mig. Det kan godt være sandheden er ilde hørt og at man helst ikke ser den på skrift i et debatfora, men jeg har i denne debat intet gjort for at svine dig til, men din forfølgelse er direkte sygelig.
Jeg mener seriøst Du skal søge hjælp.
som sagt kig tilbage i tråden du bliver hurtigt meget personlige allerede nummer 2-3 indlæg overfor mig begynder du at blive personlig, derved hold fokus på at videre formidler din viden end at blive personlig, det er ikke tilladt at tilsvine andre personer som du gør , vi kunne sagtens have kørt anderledes men fik kørt tråden for hurtigt på et side spor dette var ærligt for debatten i tråden og mange tror måske dit sprogbrug er tilladt men det overskrider min grænse og flere andre bruger på amino.dk